abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:16:34 #201
39581 Salvad0R
universal
pi_84540897
Fascism in action right there Yo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:22:04 #202
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84541123
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Salvad0R het volgende:
Stupidity in action right here Yo
fixed
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84541400
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb als vrijwilliger hier in NL eens een zeilkamp meegewerkt. Daar zaten kinderen bij die geen benul hadden dat melk uit een koe komt... tenminste, de reguliere melk die iedere kaaskop in Nederland zo ongeveer wel op de ontbijttafel heeft staan. Die kids wisten vast ook niet dat kaas van melk wordt gemaakt. In hun beleving kwam alles uit een fabriek. Dat klopt... als je oogkleppen niet meer toelaten en je opvoeding er bij inschiet...
Geloof het of niet er lopen zat kinderen rond met het idee rond dat vlees in de fabriek uit een mysterieuze machine rolt.
Geen link tussen dier en vlees zegmaar.
Vaak ook weten mensen het wel maar stoppen ze die kennis heel diep weg omdat ze het niet kunnen accepteren maar toch vlees willen eten.
Bekijk maar eens een nieuwsbericht over een jachtongeluk ergens in een land waar jagen heel normaal is zoals Canada.
De reacties in de trant van 'Verdiende loon.' en 'Nu de rest van de jagers nog' en 'Die lui moeten allemaal tegen de muur, hoe haal je het in je hoofd om een dier te doden!' zijn niet van de lucht.
Niemand kan mij wijsmaken dat al die mensen veganist zijn dus concludeer ik dat voor zulke hypocrisie een knap staaltje mentale lenigheid nodig is.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:29:11 #204
39581 Salvad0R
universal
pi_84541434
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

fixed
Zijn die twee definities niet inherent verbonden?
pi_84547495
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

fixed
Niet zozeer domheid, lijkt me. Als mensen er voor kiezen om jou over bepaalde zaken niets bij te brengen, dan wordt het voor veel mensen al gauw moeilijk. Er zijn ook steeds meer kinderen die over WO2 niets bijgebracht krijgen en het is dan aan henzelf om daar wat aan te doen...
pi_84547519
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Niet zozeer domheid, lijkt me. Als men er voor kiest om je over bepaalde zaken niets bij te brengen, dan wordt het voor velen al gauw moeilijk. Er zijn ook steeds meer kinderen die over WO2 niets bijgebracht krijgen en het is dan aan henzelf om daar wat aan te doen...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:55:43 #207
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84547846
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zijn die twee definities niet inherent verbonden?
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:47 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Niet zozeer domheid, lijkt me. Als mensen er voor kiezen om jou over bepaalde zaken niets bij te brengen, dan wordt het voor veel mensen al gauw moeilijk. Er zijn ook steeds meer kinderen die over WO2 niets bijgebracht krijgen en het is dan aan henzelf om daar wat aan te doen...
volgens mij misten jullie de here ;)

slaat natuurlijk nergens op om een actie van reagan te noemen mbt ketchup en daar dan uit te concluderen dat aspartaam slecht voor je is
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84547887
Sta ik met een watermeloen bij de kassa van de C1000:

Kassameisje: Is dit een honingmeloen?
Ik: Nee, het is een watermeloen.
Gelooft ze me niet en slaat ze toch honingmeloen aan, en heb ik lekker een korting van een paar euro.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:36 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84548012
OMG..... het verschil tussen een watermeloen en een honingmeloen niet zien :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:02:25 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84614903
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef emss het volgende:
Dat zijn domme Nederlanders... wie kan nu niet z'n eigen land op de wereldbol vinden?
Aardig wat van dat Costa Del Sol volk dat vroeger op de Vakantieman op een kaart van Europa moest aanwijzen waar Nederland was, en waar ze op vakantie waren.

Zo'n compilatie is makkelijk te maken natuurlijk. Zo ook die van de kinderen met de groenten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_84616151
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Aardig wat van dat Costa Del Sol volk dat vroeger op de Vakantieman op een kaart van Europa moest aanwijzen waar Nederland was, en waar ze op vakantie waren.

Zo'n compilatie is makkelijk te maken natuurlijk. Zo ook die van de kinderen met de groenten.
Niet helemaal juist, want hier zie je dat de hele groep het antwoord niet weet als hij ernaar vraagt. Daar is niets gecompileerds aan. En let's face it, het is gewoon zo dat een fors deel van de Amerikaanse bevolking bijna alleen maar rommel eet. Met name in de lagere inkomensgroepen. Rommel is namelijk vaak goedkoper dan gezond eten. Men heeft in de VS soms ook een wat raar beeld van wat goed en slecht is op het gebied van eten. Zo vind je bij de supermarkt vele duizenden low fat-producten, maar diezelfde producten bevatten dan wel een overload aan suiker. En van suiker word je toch echt dikker dan van vet. Helaas zie je dat hier ook steeds meer, die low fat-nonsense.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isegrim op 29-07-2010 08:49:20 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:48:22 #212
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_84616252
Die mensen van de vakantieman waren altijd echt zwaar retarded ja. :')

Classic.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_84617669
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet helemaal juist, want hier zie je dat de hele groep het antwoord niet weet als hij ernaar vraagt. Daar is niets gecompileerds aan. En let's face it, het is gewoon zo dat een fors deel van de Amerikaanse bevolking bijna alleen maar rommel eet. Met name in de lagere inkomensgroepen. Rommel is namelijk vaak goedkoper dan gezond eten. Men heeft in de VS soms ook een wat raar beeld van wat goed en slecht is op het gebied van eten. Zo vind je bij de supermarkt vele duizenden low fat-producten, maar diezelfde producten bevatten dan wel een overload aan suiker. En van suiker word je toch echt dikker dan van vet. Helaas zie je dat hier ook steeds meer, die low fat-nonsense.
Het meest bizarre was nog dat hij te weinig groente in zn menu had zitten. De frenchfries & Pizza was wel goed, want de fries was "veggies" en de pizza had tomatensaus.... :{
pi_84617725
Tja, "federal regulations", daar valt nu eenmaal niet aan te tornen, ook al zijn die regulations voor een deel zwaar onzinnig.
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:46:05 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_84634751
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]
En van suiker word je toch echt dikker dan van vet.
:?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_84635063
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

:?
Stel dat je zou willen afvallen, dan kun je beter je koolhydraatinname drastisch verlagen in plaats van je vetinname, dat is veel effectiever. :Y Al was het maar omdat vette dingen veel beter vullen dan kh-rijke dingen. :P
pi_84635103
Het hangt trouwens wel allemaal af van je leefstijl enzo. Als je heel veel beweegt is het niet erg om veel kh te eten maar als je relatief weinig beweegt, worden die kh allemaal omgezet in vet.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:00:19 #218
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_84635178
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Stel dat je zou willen afvallen, dan kun je beter je koolhydraatinname drastisch verlagen in plaats van je vetinname, dat is veel effectiever. :Y Al was het maar omdat vette dingen veel beter vullen dan kh-rijke dingen. :P
Maar dan word je dus van suiker niet dikker dan van vet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:00:41 #219
285351 dalaiblama
too much bla
pi_84635191
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is klinkklare nonsens en volkomen ongefundeerd. Low fat en high carb is net zo effectief en op de lange termijn bewezen gezonder.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:02:59 #220
285351 dalaiblama
too much bla
pi_84635264
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Het hangt trouwens wel allemaal af van je leefstijl enzo. Als je heel veel beweegt is het niet erg om veel kh te eten maar als je relatief weinig beweegt, worden die kh allemaal omgezet in vet.
Ook weer zo'n domme uitspraak. Als je niet beweegt word je van vet ook vet. Koolhydraten hebben geen magische krachten ofzo hoor. Ze zijn nogal essentieel voor je lichaam en worden bijzonder effectief verbrand. Het is niet voor niets de best bruikbare energiebron voor je lichaam
Dat je beter complexe kh's kan eten dan geraffineerde suiker staat buiten kijf, maar deze onzin is gewoon helemaal uit de lucht gegrepen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:12:24 #221
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_84670809
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef Strani het volgende:
Wel de aantekening dat het hiet gaat om Jamie Oliver's Food Revolution waarin hij probeerde een stadje te overtuigen van betere eetgewoontes. Dat stadje was uitgekozen omdat een onderzoek uitwees dat het de stad met de slechtste gezondheid was in de VS.

Dus het is wel een extreem, ook naar Amerikaanse maatstaaf.
Precies. Ze zoeken een bepaalde plaats uit, in een arm deel van een arme staat waar ze niets anders kunnen dan de goedkoopste troep kopen die er bestaat.....

De mensen die geloven dat dit echt in de HELE VS het geval is, zijn zo mogelijk net zo dom als de kinderen in die klas. ;)

Maar het is leuke propaganda voor de "Amerikanen zijn dom en arrogant" gelovers.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_84697319
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]

En het komt door de terroristen en de homo's die de moraal van Het Volk ondermijnen! *O*
nee komt door die nazisten van de republiekeinse partij en foxnews., die mensen die het altijd al goed hebben
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:29:10 #223
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84697466
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef Ra-z het volgende:

[..]

die vreten dus serieus alles uit blik, pakje of pot ? -O-
Ik ook :@
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:45:51 #224
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_84697850
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:21 schreef popolon het volgende:
De afstanden zijn groter op veel plekken, dat zeker maar als ik sommige mensen zie beweren dat er bijna geen goed voedsel te vinden is, tja.

Het blijft gemakzucht natuurlijk.
Das niet helemaal waar. Het hangt echt af van waar je zit. In Wyoming bijvoorbeeld kon ik met de beste wil van de wereld geen groenten vinden. In dorpen in Colorado ook niet. In Denver en Boulder weer wel vrij gemakkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')