quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:47 schreef ThaTim het volgende:
Ik wil dit spel weer spelen, maar heb de cd niet meer. Welke site kan ik het downloaden?
Alvast bedankt.
Hmm, ok. Ik zal het 'ns proberen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nergens legaal..
minder legale manieren zijn de welbekende torrent sites..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dit is het ziekste park dat ik ooit heb gezien, kreeg de savefile van een vriend die deed alsof het zijn werk was. Ik denk dat je hem ook op youtube kan vinden, het is in het scenario Ghost Town.
[ afbeelding ]
je moet eigenlijk kunnen inzoomen en de achtbanen volgen, echt ziek wat die gast allemaal heeft neer gezet op zo'n beperkte ruimte.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dit is het ziekste park dat ik ooit heb gezien, kreeg de savefile van een vriend die deed alsof het zijn werk was. Ik denk dat je hem ook op youtube kan vinden, het is in het scenario Ghost Town.
[ afbeelding ]
je moet eigenlijk kunnen inzoomen en de achtbanen volgen, echt ziek wat die gast allemaal heeft neer gezet op zo'n beperkte ruimte.
Dat absoluut. Maar ik heb niet zo veel tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dit is ongeveer 7 uur werk over 3 dagen. Dat is niet veel tijdJe moet toch iets als je een mooi park wilt.
Ok, saven werkt zonder problemen, maar laden niet. Als ik erop klik krijg ik geen venster te zien, iemand die hier een oplossing voor heeft?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:46 schreef Daeron het volgende:
[..]
Probleem bleek te liggen in verkeerde compatibility mode. Had hem op Windows 98/Me gezet ipv XP, met XP doet die het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |