Klasse! echt credits voor hole1988. Goed gespot dit ding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, de naam die Michiel net noemde is de voornaam van hole1988... die die plaat hier continu postte.
Kritiek mag. Kritiek moet. Zeker als het om "onze belastingcenten" gaat. Maar om nou ongeveer om de week weer hier te gaan lopen miepen, ik word er nogal flauw van. Het heeft nl. zo verdomde weinig zin.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
qft
Maar waarom zou je geen kritiek mogen hebben? Het is publieke omroep, ik vind dat 3fm de taak heeft om wat minder makkelijke (=538) muziek te draaien. Zoveel mogelijk luisteraars trekken is een taak van de commerciele imo.
En Rob heeft hem ook al gedraaidquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is hole1988 gelukt om z'n plaat te pluggen dus!
QFTquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kritiek mag. Kritiek moet. Zeker als het om "onze belastingcenten" gaat. Maar om nou ongeveer om de week weer hier te gaan lopen miepen, ik word er nogal flauw van. Het heeft nl. zo verdomde weinig zin.
Ik ben er ook niet over uit, maar volgende maand zal ik weer wat wijzigingen doorvoeren in mijn luisterpatroon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
O help, is het weer zover? Als het je niet bevalt, luister dan lekker naar een andere zender. Keuze zat!
Decibel en BNR wel behouden, want dat zijn de enige twee commerciële zenders die ik reibungslos kan beluisteren...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar hoort nou QFT onder
QFT natuurlijk, geen GFT (daar moeten de commerciële zenders in)![]()
QFT.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kritiek mag. Kritiek moet. Zeker als het om "onze belastingcenten" gaat. Maar om nou ongeveer om de week weer hier te gaan lopen miepen, ik word er nogal flauw van. Het heeft nl. zo verdomde weinig zin.
+1quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neemt ze ook niet de show van Annemieke over in het weekend? Naja, geloof volgende week eindelijk Rudy. Of was het nou toch een week later?quote:
Die zit met kapotte poten in Nijmegen. Daarom.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Eens met Michiel.Pergola
![]()
Iedereen die hier post en 'em niet in wat voor vorm in bezit heeft, dient als de sodemieter dit topic te verlaten en 'em op te snorren, te luisteren en dan pas weer terug te keren. Zo.
Rudy is Nijmegen om de 4daagse te lopen voor Gielquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neemt ze ook niet de show van Annemieke over in het weekend? Naja, geloof volgende week eindelijk Rudy. Of was het nou toch een week later?
Volgende week DER RUDY ja, dacht ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neemt ze ook niet de show van Annemieke over in het weekend? Naja, geloof volgende week eindelijk Rudy. Of was het nou toch een week later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |