is het ook, ik typte maar wat ik hoorde maar google weet het beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
ik dacht dattie zei: i'm still a rat in a cage...
sowieso is het Jon Bakker volgens mij, niet Johnquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar denk niet dat het hem is, hij kwam volgens mij toch uit Wassenaar?
Dat vooral ja. En hij woont inderdaad in Wassenaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sowieso is het Jon Bakker volgens mij, niet John
op de site van KX? of ook via iTunes op te abonneren??quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ow, jammer.. maar Timo kan nog ff vooruit, alles word op de podcast gemieterd
vervang filelezer met cultheld en misschien voel je je dan al wat beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vooral ja. En hij woont inderdaad in Wassenaar.
OMG, waarom weet ik dat een bepaalde filelezer in Wassenaar woont?!![]()
Roosmarijn is echt heel lief! Heeft mij vroeger door het nachtelijk overwerk geholpen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Markeerstift het volgende:
shit ik had gehooptdat Rudy of Eric mij door mijn laatste leermarathon voor tentamen zou trekken. Maar nu is het roos
site van KX staan ze als het goed is allemaal..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
op de site van KX? of ook via iTunes op te abonneren??
mijn God, er staat wel een hele hoop foute muziek op die BBQ box![]()
Gewoon in iTunes in te voerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
op de site van KX? of ook via iTunes op te abonneren??
Die connectie tussen youtube en twitter is echt complete baggerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:52 schreef hole1988 het volgende:
Heel apart video's die ik een week geleden heb geüpload worden nu pas naar twitter getweet
Denk het niet hetzelfde euvel is ook met het Bulletinboard, het lijkt niks met de connectie te maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die connectie tussen youtube en twitter is echt complete bagger
Meestal gaat 't wel goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die connectie tussen youtube en twitter is echt complete bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |