Michiel twitterde dat ie heel blij was met de Megahit, het zal toch niet...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag nog steeds niet de nieuwe Gorillaz gehoord. Voor woensdag was de plaat 2x per dag te horen en gisteren 1x en vandaag nog helemaal niet. Hoop dat het een voorteken is
Hoop dat het 'm is. Michiel heeft de plaat nog maar 1x gedraaid, maar toen liet hij zijn enthousiasme volgens mij nog niet echt merken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Michiel twitterde dat ie heel blij was met de Megahit, het zal toch niet...
kan me niet voorstellen dat hij het geen toffe plaat vind, ik bedoel come on.. hij heeft verstand van muziek, dan moet je al om zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat het 'm is. Michiel heeft de plaat nog maar 1x gedraaid, maar toen liet hij zijn enthousiasme volgens mij nog niet echt merken.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat hij het geen toffe plaat vind, ik bedoel come on.. hij heeft verstand van muziek, dan moet je al om zijn
Ik vind de muziek tijdens MetMichiel anders 9 van 10 keer zwaar tegenvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat hij het geen toffe plaat vind, ik bedoel come on.. hij heeft verstand van muziek, dan moet je al om zijn
belooft veel goeds voor volgend jaar dan.. achja, Fontys zal toch wel anders zijn, die leven toch niet van subsidie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef alors het volgende:
Jahoor 40 uur per week voor een studie, nou die mensen ken ik iig niet. Is iedereen nu zo geschokt dat dit gebeurt? Kom op zeg dat weet iedereen toch en is een logisch gevolg als je hogescholen beloont voor afgestudeerden. Het schijnt op het hbo zelfs gebruikelijk te zijn om openboek tentamens te houden. Ja dat leest u goed. Een tentamen waarbij je je boek mee mag nemen!!!
ja oke, maar daar kan Michiel zelf niks aan doen, moet je zijn KX show maar es luisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de muziek tijdens MetMichiel anders 9 van 10 keer zwaar tegenvallen.
Alle niet particuliere scholen leven van subsidie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
belooft veel goeds voor volgend jaar dan.. achja, Fontys zal toch wel anders zijn, die leven toch niet van subsidie?
Wanneer is die dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja oke, maar daar kan Michiel zelf niks aan doen, moet je zijn KX show maar es luisteren
Vrijdag van 12 tot 13quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wanneer is die dan?
FF Ekdom`s BBQ box op de computer in iTunes zetten
Mja, dat dacht ik al.. al heb ik ook genoeg horrorverhalen van de fontys gehoord, maar ja.. tis altijd watquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Alle niet particuliere scholen leven van subsidie.
nam ie niet een kleine break vanwege die kleine?quote:
morgen voorlopig de laatstequote:
Misschien wel een langere. Morgen is voorlopig de laatste.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nam ie niet een kleine break vanwege die kleine?
ow, jammer.. maar Timo kan nog ff vooruit, alles word op de podcast gemieterdquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien wel een langere. Morgen is voorlopig de laatste.
een fan van Electric Light Orchestra zo te zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef gerbenp het volgende:
Is dat onze dhr bakker? http://link.marktplaats.nl/362778692
ik dacht dattie zei: i'm still a rat in a cage...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Despite all my rage i am still just ready to cave![]()
Maar denk niet dat het hem is, hij kwam volgens mij toch uit Wassenaar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een fan van Electric Light Orchestra zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |