Ik vind blanke vla echt niet kunnen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
Verder is Sneeuwwitje ook bestwel discriminerend.
daarom sneeuwitjesappel; niks aan het handje (ja, je moet tegenwoordig overal goed over na denken van te voren)
ik snap niet dat jodenkoeken nog verkocht mogen worden, misschien kan die patiënt daar ook nog een klacht over indienen?
Aha!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef Muridae het volgende:
Volgens mij snappen de meeste lezers niet wat er aan de hand is.
Moslims nemen geen aanstoot aan varkens !
Het is alleen niet toegestaan om varkens te eten, zoals dit ook het geval is binnen het jodendom.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Aha!
Het wordt dus weggehaald zodat een moslim niet per ongeluk het schilderij opeet!
Maar ik hou van kunst!quote:Een patiënt, die zelf geen moslim is, diende een klacht in over de schilderijen omdat hij islamieten confrontaties met de varkens wil besparen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Die krijgen nu de zwarte piet voor iets waar ze zelf niets aan kunnen doen.
En dat is niet de eerste keer. Zo ook met het 'uit voorzorg geen kerstboom zetten, want je zou eens een moslim beledigen' gedoe, elk jaar weer. Afgelopen jaar op een universiteit, enkele jaren terug op schiphol.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Denken voor een ander, hoe arrogant en beledigend voor de mensen waarvoor deze klager meende op te moeten komen.
Nou, dat soort ideeën leven echt in die kringen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
Denken voor een ander, hoe arrogant en beledigend voor de mensen waarvoor deze klager meende op te moeten komen.
oh dit is zulke lekkere koren op je nepmolen hequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Zo ook met het 'uit voorzorg geen kerstboom zetten, want je zou eens een moslim beledigen' gedoe, elk jaar weer. Afgelopen jaar op een universiteit, enkele jaren terug op schiphol.
Waarom kunnen we niet normaal doen. Een kerstboom zetten IS niet beledigend, dat hoort bij het geloof van miljoenen Nederlanders en hoort gewoon bij Nederland. Ook zonder geloof vieren mensen kerst met een kerstboom.
Als je dat weet zeik je om te zeiken net zoals die idioot over de schilderijen. Mensen die menen voor anderen te moeten denken zijn in mijn ogen geestelijk gehandicapt.quote:
Dan kun je dus geen kunst meer exposeren in openbare ruimtes, er zal altijd wel iemand zijn die het desbetreffende werk niet aangenaam vindt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hun mening is dat iedereen zich op zijn gemak moet voelen in hun wachtkamer.
Als blijkt dat dat niet zo is, dan nemen ze (voor zover mogelijk) maatregelen om te zorgen dat dat wel zo is.
Niet jouw mening of manier van leiding geven misschien. Maar het is het toch echt als je wat verder kijkt.
Precies, kabouter Buttplug is er uiteindelijk ook gekomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kun je dus geen kunst meer exposeren in openbare ruimtes, er zal altijd wel iemand zijn die het desbetreffende werk niet aangenaam vindt.
Zie hier waarom je niet tolerant moet zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kun je dus geen kunst meer exposeren in openbare ruimtes, er zal altijd wel iemand zijn die het desbetreffende werk niet aangenaam vindt.
Ok, voor één keer wil ik wel een aanslag van De Basis steunen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Precies, kabouter Buttplug is er uiteindelijk ook gekomen.
Ik dacht al wat is toch dat straaltje kwijl dat van mijn kin afdruppelt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je dat weet zeik je om te zeiken net zoals die idioot over de schilderijen. Mensen die menen voor anderen te moeten denken zijn in mijn ogen geestelijk gehandicapt.
Dacht ik ook, maar je moet toch echt dit even lezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef Lord_Horatio het volgende:
Wat nog zorgelijker is, het aantal makke schapen dat weer niet een tekst leest (vandaar het mak zijn) en aannemen in al hun domheid , dat een Moslim deze klacht heeft ingediend. Ik moet nog een Moslim tegen komen die het zal bommen dat er een schilderij is met een varken erop in een gemeentehuis of ziekenhuis.
Ze eten het varken niet op, dat klopt, maar daarom betekent het niet dat ze het dier niet kunnen waarderen.
Zelfbehoud en pure angst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:28 schreef Michelle_2 het volgende:
Ik vraag me bij het lezen van dit soort berichten altijd af hoe het nou toch komt dat iemand zo doorgeslagen politiek correct is geworden.
Sinds wanneer neemt men een uitspraak van een individu als maatstaf voor een wereldwijde communie, zeker als deze persoon in geen verre enige functie of macht bekleed binnen de Islam(itische gemeenschap) ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar je moet toch echt dit even lezen
http://www.geenstijl.nl/m(...)m_beledigt_door.html
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Re het volgende:
en wie wordt hier uiteindelijk dan weer op afgerekend?
dom kutwicht die patient
Wat een trieste taqqiya.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt men een uitspraak van een individu als maatstaf voor een wereldwijde communie, zeker als deze persoon in geen verre enige functie of macht bekleed binnen de Islam(itische gemeenschap) ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |