Dat was destijds toch al het geval bij Fortis, dacht ik....quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Wijze_appel het volgende:
Het spaarvarken gaat er ook nog een keer aan. Je voelt die volslagen onzin gewoon aankomen.
[ afbeelding ]
Lezen! Er staat zelfislamisering!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:50 schreef DroogDok het volgende:
Waarom is dit nou weer een teken voor "de islamisering van Nederland"? Er heeft geen enkele moslim geklaagd over de schilderijen.
Weet ik.quote:
Tuurlijk joh. 1 klagende patient staat gelijk aan de "zelfislamisering van intelligent Nederland". Lekker simpel denken weer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heerlijk bericht weer voor je lachspieren over de zelfislamisering van intelligent Nederland.
Zelfs extremistische moslims kunnen een voorbeeld nemen aan debiele kaaskoppen.
quote:Persbericht
PVV: GEEN SCHILDERIJEN MET VARKENS WEGHALEN
Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie over het bericht dat schilderijen met varkens zijn verwijderd uit een polikliniek om te voorkomen dat moslims er aanstoot aan nemen.
1.)
Bent u bekend met het bericht "Schilderijen met varkens verwijderd"? (*)
2.)
Deelt u de mening dat het ronduit bespottelijk is om kunstobjecten te verwijderen om de enkele reden dat er een kans is dat moslims zich er aan zullen storen? Zo neen, waarom niet?
3.)
Bent u bereid de betreffende zorginstelling aan te spreken op deze bijzonder onwenselijke gedragslijn, deze instelling te verzoeken om de betreffende kunstwerken opnieuw op te hangen en aan de kunstenares excuses aan te bieden? Zo neen, waarom niet?
4.)
Waarom wordt telkens opnieuw het signaal afgegeven dat de Nederlandse samenleving zich aan moet passen aan moslims in plaats van andersom?
(*) http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Niet alleen die ene klagende patiënt, maar vooral de reactie erop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. 1 klagende patient staat gelijk aan de "zelfislamisering van intelligent Nederland". Lekker simpel denken weer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar goed dat er bio-industrie is tegenwoordig, een hedendaagse moslim zou maar eens buiten lopen, en in de wei met varkens geconfronteerd worden!
Ze halen het schilderij weg omdat iedereen zich op zijn gemak moet voelen. Ze doen het dus alleen voor die ene klager, niet voor de moslims.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet alleen die ene klagende patiënt, maar vooral de reactie erop.
Ook dat nog idd. Wat een faalhaas die klagerquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef Muridae het volgende:
Volgens mij snappen de meeste lezers niet wat er aan de hand is.
Moslims nemen geen aanstoot aan varkens !
Het is alleen niet toegestaan om het vlees van varkens te eten, zoals dit ook het geval is binnen het jodendom.
Omdat jij het niet eens bent met hun mening en manier van leiding voeren, hebben ze geen eigen mening en voeren ze geen leiding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet dat die leiding van de zorginstelling direct besloot de schilderijen te verwijderen. Hebben die geen eigen inzicht en mening bij zoiets? En dat noemt zich leiding?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ze halen het schilderij weg omdat iedereen zich op zijn gemak moet voelen. Ze doen het dus alleen voor die ene klager, niet voor de moslims.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat jij het niet eens bent met hun mening en manier van leiding voeren, hebben ze geen eigen mening en voeren ze geen leiding?
Lees de reacties van de instelling is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bij de tandarts aangeef dat ik nerveus word van het schilderij in de wachtkamer, gaan ze dat echt niet weghalen hoor. Dus ik weet niet wat die ene klager in dit geval zoveel 'macht' gegeven heeft? Puur dat hij/zij zich er niet prettig bij voelde? Geloof er niets van.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)weg_voor_klager.htmlquote:"Het is ons voor zover ik weet nog nooit eerder gebeurd dat een klacht is ingediend over een schilderij", zegt een woordvoerder van Rivas. "Daarom hebben we de klacht zeer serieus genomen." Dat er een klacht was ingediend, was uiteindelijk genoeg reden om het schilderij te verwijderen.
"Het gaat ons niet om de inhoud van de klacht", zegt de woordvoerder. "We willen er gewoon zeker van zijn dat niemand hier zich aan de schilderijen stoort."
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lees de reacties van de instelling is.
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)weg_voor_klager.html
En hun manier van handelen is niet maatgevend voor hoe jouw tandarts moet/zal handelen.
Hun mening is dat iedereen zich op zijn gemak moet voelen in hun wachtkamer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze om één klager met een kul-reden die dingen weghalen, dat vind ik nou niet bepaald getuigen van een eigen mening nee. Want eerder vonden ze de schilderijen klaarblijkelijk zelf prima.
En de klager sprak nog namens anderen ook, niet eens namens zichzelf. Hij/zij dacht te moeten denken voor anderen, die er waarschijnlijk helemáál geen aanstoot aan namen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat een baas, gewoon IRL gaan lopen trollen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |