Vond ze wel droogquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Mirel het volgende:
die strips in de laatste post met pics zijn wel erg slecht
Hey, die doe ik altijdquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Ongeveer net zo grappig als willekeurige pagedump van /b/
quote:
ik heb ergens gelezen dat hij per photoshop creatie wel meer dan 100 uur ermee bezig isquote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
Filmpje met collage van Erik Johansson, surrealistisch kunstenaar...
Prachtig gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ongelofelijk gaaf zeg!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Knipoogje het volgende:
Filmpje met collage van Erik Johansson, surrealistisch kunstenaar...
Prachtig gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
GEWELDIGquote:
Goede methode om je brevet kwijt te rakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef bioloogje het volgende:
Een goede grap, voor de toeschouwer dan...
Ik wilde eerst heel hard roepen: FAKE!!! maar die beesten bestaan gewoon echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Cluijt het volgende:
http://www.geekfill.com/2(...)oser-look-oh-no-wtf/
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef Mirel het volgende:
!!!!
Ik dacht bij de 1e foto dat het een versierde putdeksel was, maya achtig iets. Bij de 2e foto dacht ik dat het de onderkant van een fles was die in de modder gestoken was, en dan bij de 3e begon het al verdacht te worden. Eng beest.
Ik dacht dat het serieus een ouderwetse bom was of zo ietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik wilde eerst heel hard roepen: FAKE!!! maar die beesten bestaan gewoon echt
Let me take a closer look…Oh no WTFquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Cluijt het volgende:
http://www.geekfill.com/2(...)oser-look-oh-no-wtf/
aaaah duuuudeeeeequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_even_indruk_maken_met_spieren/
Wat een falert, die tieten![]()
![]()
Leuk he, steroïdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:41 schreef Hooidraad het volgende:Voor wie nog eens 6 minuten van zijn leven naar die gast wil kijken
Jeuzesquote:
Inderdaad veel goede skils, maar weing grapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Sjemig, die naast Hitler is wel erg netjes gemaakt.
Waar is de grapquote:
En deze dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef Mirel het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ffect_on_the_teacher
Ongeveer 2000 meer maar zou je nog makkelijk kunnen verbeteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.bartbonte.com/klikwerk/
Daft punk spel. Ik had 25175 punten.
quote:me, emica, and her little brother dancing. damnn he's a candyboy and all the gurls want him =]
not to mention hes only in 6th grade!!!
Die kleine met die tering grote armenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://img525.imageshack.us/img525/9878/part011.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/8440/part012k.jpg
Nogal wiedes aangezien het allemaal in scene gezet is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Mirel het volgende:
Die Bill Dance heeft het minst geluk van de wereld, en is ook nog eens dom. Daarnaast durft hij niet goddamnit en shit te zeggen.
Dan is de wiki pagina ook in scene gezet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nogal wiedes aangezien het allemaal in scene gezet is.
De naïviteit van vroegahquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Children's Books with Accidentally Dirty Titles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best kunnen, iedereen kan dat aanmaken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dan is de wiki pagina ook in scene gezet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=-25-LsgxHlE
HILARISCH![]()
![]()
![]()
Scare Tactics, beste programma ooit
Heldin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Girl quits her job in most creative way
![]()
![]()
Christus ik kan die baas geen ongelijk geven. Ze is echt een HPOAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
![]()
![]()
http://thechive.com/2010/08/11/a-word-from-jenny-16-photos/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
![]()
![]()
Ze blijft een lekker wijf:+quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
http://thechive.com/2010/08/11/a-word-from-jenny-16-photos/
Ze is een hoax...
Hmm je moet zelf facebook hebben om te kunnen kijken...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Mirel het volgende:
Pics van haar: http://www.facebook.com/p(...)40530&view=global&al
Geen imdb link, dus waarschijnlijk een actrice in nood.Nou hopen dat dit grapje haar publiciteit oplevert.
Niet grappig...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef RozeJohan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij spamt eigenlijk gewoon zijn eigen gemaakte "kunst" Dit was ook zijn 2e post, de eerste was een heel topic aangemaakt voor zijn plaatjes...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen flauw idee wat er met de plaatjes bedoelt wordt.
Ach ik heb er ook geen trauma's van , beter dat dat kind er zo achter komt dan op die achterlijke wijze waarop er in amerika met seks om word gegaan. Hopen dat die ouders het gewoon vertellen wat het is. Niet in detail natuurlijk , maar gewoon wat het is haha.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef bioloogje het volgende:
Wat zal dit meisje denken, wanneer ze later dit terugziet.... Trauma voor het leven, vrees ik.
Dat dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:30 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ach ik heb er ook geen trauma's van , beter dat dat kind er zo achter komt dan op die achterlijke wijze waarop er in amerika met seks om word gegaan. Hopen dat die ouders het gewoon vertellen wat het is. Niet in detail natuurlijk , maar gewoon wat het is haha.
quote:Vroutjie lief is besig om ontbyt te maak in die kombuis vir manlief. Dit is Maandag oggend.
Sy bak eiers.
Skielik bars haar man die kombuis binne. "Versigtig," sê hy, "VERSIGTIG!"
"Sit nog botter in!
My Liewe Genade! Jy bak te veel gelyk.
DIS TE VEEL!
Jy moet twee op 'n slag bak.
Keer hulle om!
KEER HULLE NOU OM.
Hulle gaan hard wees.
Moenie dat die geel breek nie.
Ons het nog botter nodig.
Liewe hemel!!!
WAAR kry ons nog BOTTER??
Die eiers gaan vassit in die pan..
DIT SKROEI!
Die plaat is te warrrrrm!!!
Ek eet nie harde gebrande eiers nie!!@!!!!
Versigtig –
Ek het gesê VERSIGTIG!
Jy luister NIE na my nie.
Wanneer jy kos maak LUISTER jy net NOOIT na my nie.
NOOIT NIE!
Keer hulle om.
Maak GOU!!
Is jy MAL?
Is jy van jou KOP af?
Moenie vergeet om sout op te gooi nie.
Jy weet jy vergeet altyd om sout op te gooi.
Gooi sout op!
ONTHOU DIE SOUT!
DIE SOUT!"
Sy vrou staar net in ongeloof na hom, en vra:
"Wat op deeske aarde is verkeerd met jou vanoggend?
Dink jy vir een enkele oomblik ek weet nie hoe om 'n simpele eier te bak nie?"
Die man antwoord, nou heel kalm:
"Ek wou jou net wys hoe dit vir my voel as ek motor bestuur."
Zuid-Afrikaans.quote:
True true.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:57 schreef Mirel het volgende:
Ik snap hem wel. Het is gewoon niet zo grappig.
Adorable.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef bioloogje het volgende:
Dan snap ik hem misschien niet.Leg eens uit?
Hahahaha OMGquote:
Ik vind hem geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:18 schreef Crutch het volgende:
Deze is iets minder grappig, maar toch wel de moeite van het delen waard:
Meesterlijkquote:
@2:23quote:
die met chuck norrisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Mirel het volgende:
Is dat geen msn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Eenden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
http://www.humo.be/tws/jeroom/index.htmlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar zijn die comics van?
Ik heb er nog één:
[ afbeelding ]
(dezelfde uitgever denk ik?)
Jeroom is klassequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://www.humo.be/tws/jeroom/index.html
Die reactie van Jason Statham ook echt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef remcheese het volgende:
[..]
HAAAA HAHAHAHAHAHA!
ME KOFFIE! UHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Geniaal!quote:
Volgens mij mis ik echt volledig wat hier grappig aan is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Mirel het volgende:
Is dat geen msn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je dan Pokémon gezien hebben ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik echt volledig wat hier grappig aan is.
Oh, dat is sowieso volstrekt debiel maar ook van na mijn tijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan Pokémon gezien hebben ofzo.
Dat komt omdat er in de TT funny staat...quote:
ok, boodschap begrepen. Volgende zal beter zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in de TT funny staat...
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ok, boodschap begrepen. Volgende zal beter zijn.
Blijkbaar heb ik een ander soort humor dan jij... wederom een post waar ik niet eens om hoef te glimlachen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komedische genie die dit heeft gemaakt levert half werk af. Of hij overdrijft, of helemaal niet. Eventjes 3x een wagen achterelkaar is niet overdrijven.quote:
Sluit ik me volledig bij aan. Ik had op het einde een goede grap verwacht...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een ander soort humor dan jij... wederom een post waar ik niet eens om hoef te glimlachen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Mirel het volgende:
Je moet er niet zoveel over nadenken. 4chan humor is het. Zoals dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldige memequote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Mirel het volgende:
Je moet er niet zoveel over nadenken. 4chan humor is het. Zoals dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk overdrijft ie... origineel komt maar 1 keer een ambulance voorbij..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
De komedische genie die dit heeft gemaakt levert half werk af. Of hij overdrijft, of helemaal niet. Eventjes 3x een wagen achterelkaar is niet overdrijven.
Leuk was het wel.
Wtfquote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef _Fanta het volgende:
Ik vond dit wel geinig
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:46 schreef ReWout het volgende:
Had gezien ja. Maar zijn gewoon 2 oude lullos. Zover ik heb begrepen stonden die twee de hele tijd en op en wouden ze er langs. Op een gegeve moment wou die jongen niet meer opstaan omdat hij er beu van werdt.
Maja die oudjes begonnen met vechten dikke bult eigen schuld dus.
- Lelijk fatsig wijf dat eerst slaat, gast blijft kalm
- Oude opa die een trap geeft en hem daarna na de hoofd grijpt.
En zeer dikke min voor het publiek die op de jongen springen en vervolgens schreeuwen dat de security hem moet verwijderen terwijl ze juist op die twee oudjes moesten springen + verwijderen. Zie je ook weer de vooroordelen van omstanders die altijd denken dat het jongeren zijn die zijn begonnen terwijl het de oudjes zijn.
Hoop dat die oude opa een paar ribben heeft gebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |