Volgens mij mis ik echt volledig wat hier grappig aan is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Mirel het volgende:
Is dat geen msn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je dan Pokémon gezien hebben ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik echt volledig wat hier grappig aan is.
Oh, dat is sowieso volstrekt debiel maar ook van na mijn tijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan Pokémon gezien hebben ofzo.
Dat komt omdat er in de TT funny staat...quote:
ok, boodschap begrepen. Volgende zal beter zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in de TT funny staat...
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ok, boodschap begrepen. Volgende zal beter zijn.
Blijkbaar heb ik een ander soort humor dan jij... wederom een post waar ik niet eens om hoef te glimlachen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komedische genie die dit heeft gemaakt levert half werk af. Of hij overdrijft, of helemaal niet. Eventjes 3x een wagen achterelkaar is niet overdrijven.quote:
Sluit ik me volledig bij aan. Ik had op het einde een goede grap verwacht...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een ander soort humor dan jij... wederom een post waar ik niet eens om hoef te glimlachen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Mirel het volgende:
Je moet er niet zoveel over nadenken. 4chan humor is het. Zoals dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldige memequote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Mirel het volgende:
Je moet er niet zoveel over nadenken. 4chan humor is het. Zoals dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk overdrijft ie... origineel komt maar 1 keer een ambulance voorbij..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
De komedische genie die dit heeft gemaakt levert half werk af. Of hij overdrijft, of helemaal niet. Eventjes 3x een wagen achterelkaar is niet overdrijven.
Leuk was het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |