Phillipe Leonardquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Of die linksback die niet kon spelen tegen een rechtsbuiten.
Ja ook een topper gebleken. Je snapt echt werkelijk niet hoe zoiets kan.quote:
Idd een pareltjequote:
Goor was een topaankoop anders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:11 schreef Righteous het volgende:
[..]
Idd een pareltje
Eigenlijk zoek ik die lijst die ik een keer ergens gezien heb met alle mislukte spelers van Feyenoord de afgelopen 10 jaar. Circuleert ergens op het net![]()
Dat zijn echt iets van 100 spelers waar flink voor betaald is en stuk voor stuk zijn ze keihard mislukt![]()
En diezelfde scouts die zulke gasten hebben aangeraden bij de clubleiding zitten nog gewoon bij de club![]()
Weet ook niet waarom ALLE spelers mislukken , Kuyt niet nee maar verder ? Enige wat aardig werkt zijn onze jeugdspelers .
Al zijn we straks weer gezond ga please geen spelers meer kopen zoals Tiendalli, Hofs, Buijs, Babos,Bosschaart, Ekramy , Saïdi , Charisteas, Greene, Boussabon, Léonard , Schreuder, Pardo, Huysegems , Kolka , Bandalovski ,Gibbs, Mtiliga, Dondé , Ösltlund, Goor,Lurling, Magraõ
Niet te vergeten deze topper Thumbs up![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerotquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerot
Ik heb het niet over logica maar of ze feitelijk geslaagd of gefaald hebben bij Feyenoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.
Daarna kreeg ie onterecht idd het hele Legioen over zich heen, maar hij had gewoon gelijk. Had alleen niet zo in het openbaar kritiek moeten hebben.
Maar het was wel gewoon een hele goede voetballer.
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .quote:Niet Salomon Kalou, maar Bart Goor was hét onderwerp van gesprek op de eerste Feyenoord-training. 'Ik zit met Goor in mijn maag', bekende de nieuwbakken trainer Erwin Koeman.
De Belg werd naast de Kuip uiterst vijandig bejegend door het massaal opgekomen Legioen. 'En ook tegen mij persoonlijk heeft Goor verteld dat hij het helemaal met Feyenoord heeft gehad', aldus Koeman tegenover het ANP.
Koeman wil de 32-jarige linkermiddenvelder niet graag kwijt. 'Misschien moet hij door de zure appel heenbijten', vervolgde Koeman. 'Hij moet zich in ieder geval niet laten kennen nu de fans hem even niet zien zitten.'
Technisch directeur Mark Wotte liet weten dat Goor in principe bij Feyenoord blijft. De Belg wil zelf graag naar Anderlecht, maar de prijs die Feyenoord voor Goor vraagt (zo'n twee miljoen euro) is voor paarswit veel te hoog.
'Feyenoord vraagt te veel geld', aldus Anderlecht-manager Herman van Holsbeck in het Rotterdams Dagblad. 'Dat is begrijpelijk, want Goor is een belangrijke speler.'
Probleem voor de Brusselse club is echter dat Goor met zijn 32 jaar na zijn contract periode geen restwaarde meer heeft. Van Holsbeeck: 'Wij hebben ons laatste bod gedaan en gaan echt niet verder.'
http://www.mixfight.nl/fo(...)et-Goor-in-mijn-maag
Even kijken welke aankoop hebben we de afgelopen jaren met flinke winst doorverkocht :quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage wel heel laag.
Onacceptabel laag idd .quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen, dus de spelers die ik noemde kun je ze niet echt kwalijk nemen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage geslaagde aankopen wel heel laag.
Dat komt omdat het Legioen toen zo achterlijk reageerde... Weet nog wel die zwakzinnige tokkies die hem uit stonden te maken voor 'Kankerbelg'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Sneue bedoening was dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:30 schreef Righteous het volgende:
Ik vind als je de 4e begroting van Nederland hebt het niet echt speciaal als je dan ook 4e wordt
De jaren daarvoor waren gewoon een complete wanvertoning
Al die dure jongens zoals Gio en Makaay waren gehaald zodat we weer CL konden gaan spelen remember ?
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.
Hij kan nauwelijks beleid voeren, maar als je ziet dat ie al 4 spelers heeft gehaald en bezig is met de 5e kun je dat toch gewoon netjes noemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?
Nee, maar hij heeft wel de rust terug gebracht en z'n doelstellingen behaald.quote:En Mario doet het aardig ja , al moet die de pionnetjes neerzetten en geen beleid voeren oid
Smolov (?) Schaken en Auassar van VVV en dan nog heeeeel misschien dat toppertje uit Engelandquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij kan nauwelijks beleid voeren, maar als je ziet dat ie al 4 spelers heeft gehaald en bezig is met de 5e kun je dat toch gewoon netjes noemen.
[..]
Nee, maar hij heeft wel de rust terug gebracht en z'n doelstellingen behaald.
Wigan Athletic is ook in de race voor de gast, die kunnen zijn huursom waarschijnlijk wel gewoon betalen en spelen PLquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's de Premier League, daar speel je wekelijks tegen beren van verdedigers. Hier moet ie tegen Denny Schenkel en Wouter Gudde.
Die verhoging haal je er natuurlijk weer ruimschoots uit met een transfersom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, een Vlaar en een Wijnaldum liggen bijvoorbeeld tot slechts 2012 vast.... Maar ja, die moeten natuurlijk ook een verhoging krijgen anders willen ze wss niet eens tekenen...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef Righteous het volgende:
[..]
Smolov (?) Schaken en Auassar van VVV en dan nog heeeeel misschien dat toppertje uit Engeland
Let wel :
De 21-jarige Argentijn speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Blackburn Rovers, maar wist daar geen grote indruk te maken. De Engelse club stuurde Di Santo, die eenmaal scoorde in 22 competitieduels, daarom weer terug naar Chelsea. Daar kwam hij in het verleden al acht keer als invaller binnen de lijnen.
Je maakt mij niet wijs dat we in de jeugd niet zelf iets hebben lopen met meer kwaliteit
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, een Vlaar en een Wijnaldum liggen bijvoorbeeld tot slechts 2012 vast.... Maar ja, die moeten natuurlijk ook een verhoging krijgen anders willen ze wss niet eens tekenen...
Dan doet Feyenoord toch iets flink verkeerd, als niemand dat wil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?
A-jeugd is ook kampioen , had ik met het oog op de toekomst liever daar een paar jongens uit gehad .quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie had ie dan moeten (kunnen) halen? Ben al blij dat ie uberhaupt iets gehaald heeft.
Die jonkies waren er net bij toen de selectie regelmatig werd opgewacht en voor kankerhonden werd uitgemaakt omdat het zo slecht ging .quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan doet Feyenoord toch iets flink verkeerd, als niemand dat wil.
Vlakbij mij ( TT)quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:54 schreef yvette1982 het volgende:
Di Santo is zo goed niet dus die hoeft mij zijn koffiers niet te pakken.
Ik sta trouwens niet in het overzicht, ik zit in vak T.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?
Lijkt me dat Feyenoord bij jongens als Wijnaldum en Vlaar wel een financieel risico durft te nemen als ze hiermee hun contract kunnen verlengen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft nauwelijks ruimte om verhoogde salarissen aan te bieden.
Dat overzicht zal trouwens door Ruud aangepast moeten worden. Geen idee of hij daar zin of tijd voor heeft.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me dat Feyenoord bij jongens als Wijnaldum en Vlaar wel een financieel risico durft te nemen als ze hiermee hun contract kunnen verlengen.
Je weet dat ze presteren, je ziet jaarlijks dat ze beter worden en als je niet beseft dat die jongens later hun hogere salaris wel terugverdienen ... nouja, dat zou dan weer typisch Feyenoord zijn.
Dat je de oudjes geen hoge salarissen geeft kan ik begrijpen, dat je geen extra risico wilt nemen met een nieuwe speler qua hoog salaris is ook te verdedigen, maar jongens als Vlaar moet je gewoon behouden (om uiteindelijk te verkopen) en als zo'n jongen meer geld wenst en hiermee Feyenoord in de gelegenheid stelt om meer te vragen, moeten ze daar vooral in mee gaan.
Overigens lijkt Vlaar me nuchter genoeg, die weet i.t.t De Guzman wel dat hij Feyenoord niet transfervrij kan verlaten, zeker niet gezien z'n langdurige blessures.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom happen we trouwens niet naar Ooijer die is transfervrij en vind dat een betere backup dan Hofland.
Lijkt me een uitstekend plan mits tegen een laag salarisquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom happen we trouwens niet naar Ooijer die is transfervrij en vind dat een betere backup dan Hofland.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zal toch moeten, straks loopt iedereen voor een prikkie de deur uit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft nauwelijks ruimte om verhoogde salarissen aan te bieden.
Die blijft in Engeland dus, Beenhakker mag verder gaan zoeken.quote:'Di Santo denkt na over Feyenoord'
AMSTERDAM - Chelsea laat Feyenoord volgende week weten of het bereid is spits Franco Di Santo uit te lenen. De club uit Londen laat de Argentijn zelf bepalen of hij komend seizoen in Rotterdam speelt.
Vanwege de hevige concurrentie in de voorste linie slaagde de 21-jarige Argentijnen er nog niet in door te breken bij Chelsea.
Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor Blackburn Rovers. Hij trof één keer doel in de 22 wedstrijden waarin hij in actie kwam.
Chelsea wil hem graag opnieuw elders ervaring op laten doen. Feyenoord toont belangstelling. “Ik heb er met Leo Beenhakker uitgebreid over gesproken. Er is al een hele tijd contact”, bevestigt Chelsea-directeur Frank Arnesen tegenover het Algemeen Dagblad.
Nadenken
“Maar er zijn nog twee belangrijke Premier League-clubs die Franco voor komend seizoen willen hebben. Daarom zal hij voor zichzelf even de zaken op een rijtje moeten zetten. Het contact met Feyenoord en Beenhakker is goed. We weten wat de club wil”, vervolgt Arnesen.
“Ik verwacht dat we niet binnen een paar dagen al uitsluitsel hebben. Franco moet even de tijd krijgen om over dingen na te denken.”
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal toch moeten, straks loopt iedereen voor een prikkie de deur uit.
Nee, Feyenoord moet ook niet blijven bestaan maar zou toch wel lekker zijn als we het dat wel deed he?quote:
Niet beter dan Vlaar en Bahia, daarnaast hebben we Indi, en als Schenkeveld weer terug is loopt hij alleen maar in de weg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je serieus? Een voetballer van 36 die al jaren over the hill is, totaal door de mand is gevallen bij PSV, en ook nog eens veel geld wil?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pre-season kriebels.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het aan mij of komen er de laatste tijd veel nieuwe users bij hier? Goede zaak.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Pre-season kriebels.![]()
[ afbeelding ]
dan keer ik me definitief van de club af!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Een voetballer van 36 die al jaren over the hill is, totaal door de mand is gevallen bij PSV, en ook nog eens veel geld wil?![]()
Zou echt de slechts mogelijke aankoop ooit zijn. Laten we dan meteen ook Edgar Davids contracteren.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef ursel het volgende:
UEFA weert Mallorca uit Europa League
Had de Guzman er al getekend?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me dat Feyenoord bij jongens als Wijnaldum en Vlaar wel een financieel risico durft te nemen als ze hiermee hun contract kunnen verlengen.
Je weet dat ze presteren, je ziet jaarlijks dat ze beter worden en als je niet beseft dat die jongens later hun hogere salaris wel terugverdienen ... nouja, dat zou dan weer typisch Feyenoord zijn.
Dat je de oudjes geen hoge salarissen geeft kan ik begrijpen, dat je geen extra risico wilt nemen met een nieuwe speler qua hoog salaris is ook te verdedigen, maar jongens als Vlaar moet je gewoon behouden (om uiteindelijk te verkopen) en als zo'n jongen meer geld wenst en hiermee Feyenoord in de gelegenheid stelt om meer te vragen, moeten ze daar vooral in mee gaan.
Overigens lijkt Vlaar me nuchter genoeg, die weet i.t.t De Guzman wel dat hij Feyenoord niet transfervrij kan verlaten, zeker niet gezien z'n langdurige blessures.
Natuurlijk kan dat wel, dat we in noodweer verkeren betekend nog niet dat we geen enkele euro mogen uitgeven hoor, zolang we ons maar aan de ingediende plannen houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je kan het wel durven, je moet het ook kunnen. KNVB houdt Feyenoord nog streng in de gaten en ze mogen gewoon niet over hun salarisbudget heen. Dus een financieel risico nemen zit er gewoon niet in wat dat betreft.
Onder een financieel risico versta ik om buiten je budget te gaan. Als je iets heb gebudgetteerd, je weet zeker dat je het kan financieren en de KNVB heeft het goed gekeurd, dan is er geen sprake van een financieel risico.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, dat we in noodweer verkeren betekend nog niet dat we geen enkele euro mogen uitgeven hoor, zolang we ons maar aan de ingediende plannen houden.
Feyenoord levert ook z'n jaarcijfers in bij de KNVB waarbij spelers getaxeerd worden om zodoende te bepalen wat het eigen bezit is, een topspeler met een vijf jarig contract is logischerwijs een stuk meer waard als eentje met een aflopend contract en dan kun je die contracten prima openbreken.
Hoe meer goede spelers vertrekken, hoe minder de eigen bezittingen en hoe hoger (relatief) de schuld is van de club, anders had Feyenoord allang puntenaftrek gehad of de licentie kwijt geraakt natuurlijk.
En als je van een boel spelers afscheid neemt en ruim 8 (!) miljoen euro bezuinigd op de salarispost mag je echt wel een deel herinvesteren, dat mogen clubs als NAC en Willem II zelfs, Feyenoord kiest er alleen voor om dit niet te doen.
Een jonge speler die je voor een groot bedrag kan verkopen een (niet al te idiote) salarisverhoging geven als ie 2 jaar bijtekent is niet echt een risico. Eerder een vorm van goed beleid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onder een financieel risico versta ik om buiten je budget te gaan. Als je iets heb gebudgetteerd, je weet zeker dat je het kan financieren en de KNVB heeft het goed gekeurd, dan is er geen sprake van een financieel risico.
Precies. Dus ik hoop dat de KNVB ook zo realistisch is...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
Júist een paar klappers kunnen Feyenoord er weer een beetje bovenop helpen. Vlaar, Fer en Wijnaldum voor een zacht prijsje laten gaan is onvergeeflijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Dus ik hoop dat de KNVB ook zo realistisch is...
Uh ja, dat doen ze toch al? Wij moeten verplicht een goed beleidsplan inleveren om gezond te raken. De enige manier waarop we dat kunnen worden, is met contractverlengingen en het verkopen van jonge spelers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof de KNVB zich daar druk om zou (moeten) maken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef TC03 het volgende:
Ritmo wordt populair op Fok, zijn ergste nachtmerrie.
quote:Smolov traint mee met Feyenoord
Fedor Smolov heeft zich vrijdag aangesloten bij de selectie van Feyenoord. De Russische jeugdinternational verbleef de afgelopen weken in Rusland om zijn werkvergunning te regelen, nadat hij eerder deze maand al een dagen meetrainde bij de ploeg van Mario Been.
De aanvallende middenvelder wordt voor een seizoen gehuurd van Dinamo Moskou en maakt mogelijk zondag al zijn debuut als invaller in het oefenduel met Real Mallorca. Die wedstrijd staat in het teken van het afscheid van Giovanni van Bronckhorst, die stopt met voetbal. Speciaal voor deze wedstrijd speelt Feyenoord in aparte shirts. Na afloop worden de shirts gesigneerd en geveild voor de Giovanni van Bronckhorst Foundation en de jeugdopleiding van Feyenoord.
Morgen verwelkomt Feyenoord ook Jon Dahl Tomasson. De Deense aanvaller was met Denemarken actief op het voor hen teleurstellende WK en genoot de afgelopen weken van zijn vakantie. Tomasson had in die periode wel geregeld contact met trainer Mario Been, die vrijdag op het wekelijkse perspraatje liet weten dat de Deen volgens zichzelf lichamelijk fit is en dat hij zaterdag direct mee kan trainen. Dit geldt nog niet voor Sekou Cissé. De verwachting is dat de Ivoriaanse aanvaller maandag of dinsdag weer zijn rentree op het trainingsveld gaat maken.
quote:Transfer De Guzman onzeker
De kans is kleiner geworden dat Jonathan de Guzman naar Real Mallorca vertrekt. De transfer zou volgens Spaanse media deze dagen rond komen, maar Mallorca is door de UEFA uit de Europa League gezet. De Spaanse club zou ongeveer 85 miljoen euro schuld hebben en kan niet aan de licentie-eisen van de UEFA voldoen. De Guzman staat als transfervrije speler in de belangstelling van meerdere clubs en wil zelf komend seizoen graag Europees voetbal spelen.
Feyenoord komt op donderdag 19 augustus voor het eerst in actie in de Europa League. De tegenstander is nog onbekend.
Ben wel benieuwd naar de ''speciale'' shirts waar ze in gaan spelen. Dit is toch dé openingswedstrijd waar je met je seizoenkaart naar toe kan?quote:Van Bronckhorst: 'Misschien word ik wel emotioneel'
Giovanni van Bronckhorst zwaait zondag af in het stadion waar hij zeventien jaar geleden zijn carrière begon. De 106-voudig international van Feyenoord neemt afscheid tijdens het oefenduel met Mallorca. 'Hier staat een selectie die door kan groeien.'
Ondanks aandringen van Mario Been – de Feyenoord-trainer probeerde tijdens het WK Van Bronckhorst over te halen er nog een seizoen aan vast te plakken – twijfelde het clubicoon niet aan zijn besluit. 'Het doet me goed dat de trainer alsnog probeerde om me over te halen, maar ik sta volledig achter mijn beslissing om te stoppen.'
'Ik ben blij dat ik in De Kuip afscheid kan nemen, het stadion waar het voor mij ook allemaal ooit begon', aldus Van Bronckhorst vrijdag tijdens een persconferentie. 'In 1993 speelde ik mijn eerste wedstrijd tegen het dreamteam van FC Barcelona, dat was een enorme ervaring. Het is mooi om op dezelfde plek ook afscheid te nemen. Ik ben zelf vrij nuchter, maar misschien word ik zondag wel emotioneel.'
Op eigen verzoek start Van Bronckhorst zondag niet als linksback, maar als linkermiddenvelder. 'Op die positie ben ik mijn carrière begonnen, dus het leek me leuk om daar ook te eindigen.'
Na zijn afscheid verdwijnt Van Bronckhorst overigens allerminst van het Rotterdamse toneel. De verdediger annex middenvelder gaat stage lopen bij de huidige selectie, Feyenoord onder 19 en bij het Jong Oranje van bondscoach Cor Pot.
Over de toekomst van zijn geliefde club maakt de voormalig aanvoerder zich geen zorgen. 'Het is natuurlijk een jonge groep, maar ik heb een goed gevoel. In Engeland bestaat er een gezegde: If you’re good enough, you’re old enough en dat geldt zeker voor deze groep. Hier staat een selectie die door kan groeien.'
Ja, daar kan je heen met je seizoenskaart. Ik ben er dus bij, heb er zin inquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de ''speciale'' shirts waar ze in gaan spelen. Dit is toch dé openingswedstrijd waar je met je seizoenkaart naar toe kan?
ik nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, daar kan je heen met je seizoenskaart. Ik ben er dus bij, heb er zin in
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij traint toch met ons mee? Kan ie geen contributie daarvoor betalen ofzo?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij traint toch met ons mee? Kan ie geen contributie daarvoor betalen ofzo?
Tja, omdat ie geen club had en z'n conditie op peil wilde houden denk ik.... Overigens was dat aan het begin van de voorbereiding, weet niet of ie nu nog steeds meetraint hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Traint hij nog mee? Waarom dan? Wat moet je nog met die gast. Niks meer aan te verdienen en een mentaliteit om op te kotsen. Hij heeft nu wel genoeg geprofiteerd van Feyenoord.
Maar niet eens Europa League.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens FR12.nl is de transfer van de guzman naar Mallorca afgerond. Hij zal 1.45mln gaan verdienen tegenover 1.2mln hier.
Juist niet, zo zonder ELquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar niet eens Europa League.![]()
Jammer dat het afgerond is.
42%quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef ThaTim het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Di Santo? Hoe groot is de kans dat Feyenoord hem aantrekt?
Ik wel, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:31 schreef Ritmo het volgende:
Maar wel een mooie competitie en een mooi salaris, dat gun ik hem niet.
Dat is best veel!quote:
Er zitten enkele Engelse clubs achter hem aan en ook Jol was gecharmeerd van hem zei ie net. Maar denk dat ie in Engeland blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:43 schreef ThaTim het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Di Santo? Hoe groot is de kans dat Feyenoord hem aantrekt?
Ja, dat vrees ik ook. Feyenoord heeft helemaal geen spitsen, wel? Castaignos is toch de enige?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zitten enkele Engelse clubs achter hem aan en ook Jol was gecharmeerd van hem zei ie net. Maar denk dat ie in Engeland blijft.
Niet zo erg ook, maakt geen indruk nu tegen Ajax en komt op me over als zeer statisch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Feyenoord heeft helemaal geen spitsen, wel? Castaignos is toch de enige?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
en ook Jol was gecharmeerd van hem zei ie net.
dat ze Steek, vd Wiel en Suarez kwijt mogen raken en de boom in kunnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
't Zal ook niet. Ze hadden ook ineens belangstelling voor Wanderson vorig jaar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef jahdaag het volgende:
volgende week benfica tegen feyenoord is dat ook nog gewoon oefen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
't Zal ook niet. Ze hadden ook ineens belangstelling voor Wanderson vorig jaar.
Wat dacht je dat Feyenoor dat wilde hebben?? dan komen er natuurlijk minder mensen naar het stadion!!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had gedacht dat RTL7 de afscheidswedstrijd wel live zou uitzenden, maar de formule1 krijgt voorrang wel logisch maar jammer dat Eredivisie Live hem dan niet live uitzend.
TV-rechten verkopen levert ook geld op.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:18 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
Wat dacht je dat Feyenoor dat wilde hebben?? dan komen er natuurlijk minder mensen naar het stadion!!
Huh? Het wordt toch live uitgezonden?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had gedacht dat RTL7 de afscheidswedstrijd wel live zou uitzenden, maar de formule1 krijgt voorrang wel logisch maar jammer dat Eredivisie Live hem dan niet live uitzend.
Nee gaat om 7 uur of zo uitgezonden worden. Wedstrijd begint over 2 min.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Het wordt toch live uitgezonden?
Op de site van RTL staat gewoon een video promo met de aankondiging.
Ik zie het ja. Die flikkers van RTL doen alsof het live is.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee gaat om 7 uur of zo uitgezonden worden. Wedstrijd begint over 2 min.
Nee.quote:
Crosspost van de Frontpage:quote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Net weer thuis. Toch wel even een traantje weggepinkt in de rust.. Verder tamme wedstrijd met bij vlagen wel erg leuk voetbal. Afmaker ontbreekt alleen wel heel erg duidelijk.
't Is jammer dat Veendam niet failliet is gegaan. Die De Leeuw legt ze er toch wel erg makkelijk in. Gisteren maakte hij weer de winnende treffer in een oefenpot tegen FC Groningen (2-1).quote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Net weer thuis. Toch wel even een traantje weggepinkt in de rust.. Verder tamme wedstrijd met bij vlagen wel erg leuk voetbal. Afmaker ontbreekt alleen wel heel erg duidelijk.
Eens, wat een klotewedstrijd weer.... Hoop dat Been er wat aan gaat doen, anders is nu alweer duidelijk dat het een moeilijk kutseizoen gaat worden. Er moet gewoon een spits komen, klaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zo dat was dus weer zo'n typische Feyenoord wedstrijd,veel meer balbezit en niets creëren. Allemaal leuk die Biseswar,Schaken,Wijnaldum,Bruins etc. maar het is gewoon echt te weinig stootkracht om tot fatsoenlijke aanvallen te komen. Het gaan weer klote potjes worden in de Kuip tegen Nec,Vitesse,De Graafschap,VVV etc. etc. Net zoals afgelopen seizoen is het gewoon te matig voorin van de 5 kansjes waren er volgens mij 4 voor Vlaar/Bahia dat zegt al veel. Hopen dat we er echt nog een spits bij krijgen. Verder hopen dat Fer niets overkomt dit seizoen want dat is een van de weinige die er nog eens echt doorheen kan stoten op kracht/snelheid.
ben net thuis en nog ff naar het Haantje geweestquote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zo dat was dus weer zo'n typische Feyenoord wedstrijd,veel meer balbezit en niets creëren. Allemaal leuk die Biseswar,Schaken,Wijnaldum,Bruins etc. maar het is gewoon echt te weinig stootkracht om tot fatsoenlijke aanvallen te komen. Het gaan weer klote potjes worden in de Kuip tegen Nec,Vitesse,De Graafschap,VVV etc. etc. Net zoals afgelopen seizoen is het gewoon te matig voorin van de 5 kansjes waren er volgens mij 4 voor Vlaar/Bahia dat zegt al veel. Hopen dat we er echt nog een spits bij krijgen. Verder hopen dat Fer niets overkomt dit seizoen want dat is een van de weinige die er nog eens echt doorheen kan stoten op kracht/snelheid.
Nja t was toch naast het afscheid van Gio ook gewoon een oefenwedstrijd ?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend die wedstrijd, totaal ondergeschikt aan hetgeen waar het om ging.
Totaal niet interessant gewoon.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nja t was toch naast het afscheid van Gio ook gewoon een oefenwedstrijd ?
Helemaal welquote:
Waarom ga ik dan naar een wedstrijd zitten kijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, boehoe. Resultaat doet er dus echt niet toe.
Achteraf is dat makkelijk te stellen, maar ik ben wel benieuwd of je dat ook had gezegd als het 3-0 was geworden.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, boehoe. Resultaat doet er dus echt niet toe.
Tuurlijk. Oefenwedstrijden doen er gewoon weinig toe, maakt niet uit wat het resultaat is. 8 augustus, dan doet het er pas toe. Dan moeten ze er staan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achteraf is dat makkelijk te stellen, maar ik ben wel benieuwd of je dat ook had gezegd als het 3-0 was geworden.
Omdat je, net als ik, een domme Feijenoordsupporter bent. Die gaan naar alles toe.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan naar een wedstrijd zitten kijken
Wat een gelul weer zeg
Aaaah, je hebt weer geen weerwoord, dus gooi je het maar op deze boeg.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Ritmo het volgende:
Happel, we weten nou wel dat het voor jou geen fuck uitmaakt wat de uitslag van welke Feyenoord-wedstrijd dan ook is.
Chelsea speelde met de reserves.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:58 schreef Lastpost het volgende:
Het is gewoon zo, het zijn maar oefenpotjes en al zie ik Feyenoord het liefst altijd winnen, uiteindelijk boeit het helemaal niets of je deze wint of verliest.
Denk je dat de Chelsea aanhang zich zorgen maakt omdat ze verloren van Ajax?
Mwoah niet eens. Ik zie jou eigenlijk niet heel anders reageren als we met 3-0 winnen dan als we met 2-0 verliezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Aaaah, je hebt weer geen weerwoord, dus gooi je het maar op deze boeg.
Ik ga inderdaad niet als een volslagen mongool te keer hier. Zegt i.m.o. helemaal niks over hoe ik over een wedstrijd denk.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah niet eens. Ik zie jou eigenlijk niet heel anders reageren als we met 3-0 winnen dan als we met 2-0 verliezen.
En ik hoop dat de oudere jeugd de broekies op sleeptouw nemen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:02 schreef Happel het volgende:
Vond ze niet eens zo slecht. Het is gewoon duidelijk dat we een spits moeten hebben. Zeker nu Tomasson, Cissé en Castaignos nog niet bij de selectie zitten. Zie genoeg potentie in de club zitten, al kan het nog veel beter.
Ik denk soms wel eens dat het Happel 3x meer kan schelen dan jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:51 schreef Ritmo het volgende:
Happel, we weten nou wel dat het voor jou geen fuck uitmaakt wat de uitslag van welke Feyenoord-wedstrijd dan ook is.
We hebben geen scorend vermogen en geen aanvoerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En ik hoop dat de oudere jeugd de broekies op sleeptouw nemen.
Er zit zo fucking veel potentie in.
Castaignos, Tomasson, Cissé en Smolov kunnen allemaal scoren. Als ze de bal maar in de 16 aangespeeld krijgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:03 schreef Righteous het volgende:
[..]
We hebben geen scorend vermogen en geen aanvoer
Hoe de neuk wil je die potentie er dan uithalen ?
Castaignos gaat het natuurlijk niet reddenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Castaignos, Tomasson, Cissé en Smolov kunnen allemaal scoren. Als ze de bal maar in de 16 aangespeeld krijgen.
En wie weet wat onze goochelende TD nog huurt.
Wijnaldum, Biseswar, Schaken en Van Haaren.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Righteous het volgende:
Bovendien hebben we Bruins die voor de aanvoer moet gaan zorgen
Een keer boos zijn is wat anders dan als een volslagen mongool tekeer gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad niet als een volslagen mongool te keer hier. Zegt i.m.o. helemaal niks over hoe ik over een wedstrijd denk.
Wijnaldum en Biseswar ok . Maar die anderen weten we niet .quote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wijnaldum, Biseswar, Schaken en Van Haaren.
Geef ze het voordeel van de twijfel!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:14 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wijnaldum en Biseswar ok . Maar die anderen weten we niet .
VVV en Feyenoord is een ander vverhaal voor die jongens
3,5 miljoenquote:Bursaspor staat op het punt om een bod uit te brengen op Ron Vlaar. De kampioen van Turkije heeft 3,5 miljoen over voor de centrumverdediger, melden diverse Turkse media vandaag. Bursaspor is nadrukkelijk op zoek naar versterking van zijn selectie. De ploeg gaat de Champions League in, waardoor miljoeneninkomsten dit seizoen verzekerd zijn.
Door de financiële problemen in Rotterdam-Zuid kan Feyenoord de transferinkomsten van Vlaar goed gebruiken.
Doen ze niet. Als Gudde dat waagt, pakt Leo z'n koffers en misschien Been ook wel. En terecht.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Euribob het volgende:
Tijd om de directie te vermoorden voordat ze hierop happen.
Nee ik heb er dit seizoen toaal geen vertrouwen inquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geef ze het voordeel van de twijfel!
Nog te weinigquote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
3,5 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe er 4 bij op, dan mogen ze misschien eens komen praten.
Waar basseer je op dat Utrecht, AZ en Heerenveen beter zijn? En wat er van Twente en Ajax overblijft is ook nog maar de vraag.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee ik heb er dit seizoen toaal geen vertrouwen in
We komen ernstig kwaliteit te kort
Sluit niet uit dat we in de winterstop ergens rond de 8e tot 9e plek staan
Als Vlaar ook nog eens weg gaan gaan we er helemaal aan
Ploegen die beter zijn miz
ajax
psv
heerenveen
AZ
Twente
Utrecht
Denk dat Utrecht het nieuwe Twente aan het worden is er is geld en echt een puike selectie Mertens en v Wolfswinkel gaan veel scoren samenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar basseer je op dat Utrecht, AZ en Heerenveen beter zijn?
Dat is nog afwachten natuurlijk. Vooralsnog werden die 7e afgelopen seizoen, 3 plekken onder ons.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Righteous het volgende:
[..]
Denk dat Utrecht het nieuwe Twente aan het worden is er is geld en echt een puike selectie Mertens en v Wolfswinkel gaan veel scoren samen
Lens weg, Hamlap naar de joden, en ook Dembele vertrekt sowieso. Wat er dan overblijft is niets beter dan Feyenoord...quote:
AZ heeft ondanks dat El Hamdoui weg is gewoon veel internationals en een sterke selectie ook breed
Heerenveen troeft ons al af op transfergebied laat staan sportief .
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Righteous het volgende:
[..]
Denk dat Utrecht het nieuwe Twente aan het worden is er is geld en echt een puike selectie Mertens en v Wolfswinkel gaan veel scoren samen
AZ heeft ondanks dat El Hamdoui weg is gewoon veel internationals en een sterke selectie ook breed
Heerenveen troeft ons al af op transfergebied laat staan sportief .
Snap niet dat mensen zo blij lopen te doen over wat B spelers van VVV samen met een kliek jeugd . We hebben echt verreweg de slechtste selectie aller tijden . Feyenoord onwaardig
Dat wel, maar hij overdrijft. Zoveel geld is er niet, zo goed is de selectie niet.quote:
Wil jij dan met mij een weddenschap afsluiten dat Utrecht hoger eindigt dan Feyenoord komend seizoen ?quote:
Ja, maar FC Utrecht wordt het niet dit seizoen.quote:
Waar wil je voor wedden?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wil jij dan met mij een weddenschap afsluiten dat Utrecht hoger eindigt dan Feyenoord komend seizoen ?
Behalve centraal achterin en (aanvallend ook alleen) op het middenveld hebben ze op iedere plek een betere speler staanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij overdrijft. Zoveel geld is er niet, zo goed is de selectie niet.
Precies. Maar misschien over 2 a 3 jaar. Twente hing ook een aantal jaartjes in de subtop rond voordat ze echt naar de top klommen. Dit jaar doen ze gewoon mee voor plek 4 of 5, maar om nou te zeggen dat ze momenteel een duidelijk beter team dan Feyenoord hebben...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij overdrijft. Zoveel geld is er niet, zo goed is de selectie niet.
Het is wel jammer dat we 2 kutkeepers hebben idd. Maar goed, ze zijn nog jong... Wie weet worden het ooit redelijke keepers.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Righteous het volgende:
[..]
Behalve centraal achterin en (aanvallend ook alleen) op het middenveld hebben ze op iedere plek een betere speler staan
O en zij hebben wél een keeper die wat kan
Is eigenlijk al duidelijk wie onze eerste man gaat worden ? Darley of Mulder ?
quote:Been: Di Santo niet, wel snel spits naar Feyenoord
ROTTERDAM - Trainer Mario Been gaat er niet vanuit dat Franco di Santo komend seizoen voor Feyenoord speelt. De Rotterdammers wilden de 21-jarige aanvaller huren van Chelsea.
,,Nee, ik denk niet dat hij naar Rotterdam komt", zegt Been, die Di Santo in vrijdagavond in de oefenwedstrijd van Chelsea tegen Ajax weinig indruk zag maken, vandaag in het AD.
Volgens Been zijn er echter meer opties. ,,Leo Beenhakker is positief, ik denk dat er eerdaags een goede spits naar de Kuip komt."
Mijn vriend, ik ben 13.quote:
Het is jammer dat Darley steeds geblesseerd is, maar die heeft niet slecht gekeept hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat we 2 kutkeepers hebben idd. Maar goed, ze zijn nog jong... Wie weet worden het ooit redelijke keepers.
Gio weg , geen scorend vermogen , geen knokker op het middenveld en straks Vlaar ook nog weg .quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat we 2 kutkeepers hebben idd. Maar goed, ze zijn nog jong... Wie weet worden het ooit redelijke keepers.
Klopt, maar volgens mij is die mentaal niet helemaal sterk.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is jammer dat Darley steeds geblesseerd is, maar die heeft niet slecht gekeept hoor.
Waar uit maak je dat op?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is die mentaal niet helemaal sterk.
Ach een krat bier was vrij ludiek toch ? Maar als je 13 bentquote:Op maandag 26 juli 2010 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn vriend, ik ben 13.![]()
Ik zal gewoon de rest van het volgende seizoen toegeven dat jij paranomale gaven hebt, oké?
Wisselt goede acties/wedstrijden af met hele vreemde acties (zoals o.a. die rode kaart destijds).quote:
En ik indien jouw prognose het geval is, oké deal.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ach een krat bier was vrij ludiek toch ? Maar als je 13 bent![]()
Als Feyenoord boven Utrecht eindigt (wat ik overigens hoop) dan zet ik als sig jouw username en daarachter = voetbalkenner kee ?
Omdat je ouder overkomt dan 13.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik indien jouw prognose het geval is, oké deal.![]()
Vanwaar die '''' trouwens?
Dacht dat je boven de 20 wasquote:Op maandag 26 juli 2010 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik indien jouw prognose het geval is, oké deal.![]()
Vanwaar die '''' trouwens?
Een elftal dat idd knokt voor wat het Feyenoord-shirt waard is en altijd om de titel meestrijdt. Met alle respect voor Twente, AZ en PSV: Feyenoord en Ajax zijn de 2 clubs die jaarlijks samen om het kampioenschap moeten spelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:55 schreef Happel het volgende:
Ik krijg nog steeds een krat bier van Tomasso...
Wat ik me eigenlijk afvraag hè is wat iedereen nou altijd onder een Feijenoordwaardige selectie verstaat. Feijenoord is voor mij de club van geen woorden, maar daden. De club waar elf spelers op het veld staan en knokken voor alles wat ze waard is. In dat opzicht is het misschien Feijenoord onwaardig. Maar verder snap ik de definitie van Feijenoordwaardig niet echt.
Dus jij hebt de UEFA Cup winst niet eens bewust meegemaakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn vriend, ik ben 13.![]()
Ik zal gewoon de rest van het volgende seizoen toegeven dat jij paranomale gaven hebt, oké?
Feyenoord hoort voor de titel te spelen . Wij zijn een van de top 3 teams in dit land, qua statuur, qua supporterschare en qua historiequote:Op maandag 26 juli 2010 13:55 schreef Happel het volgende:
Ik krijg nog steeds een krat bier van Tomasso...
Wat ik me eigenlijk afvraag hè is wat iedereen nou altijd onder een Feijenoordwaardige selectie verstaat. Feijenoord is voor mij de club van geen woorden, maar daden. De club waar elf spelers op het veld staan en knokken voor alles wat ze waard is. In dat opzicht is het misschien Feijenoord onwaardig. Maar verder snap ik de definitie van Feijenoordwaardig niet echt.
Ik kan me nog herinneren dat ik de hele tijd van Hooijdonk aanmoedigde, maar 'JEEEH! TOMASSON!' riep.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus jij hebt de UEFA Cup winst niet eens bewust meegemaakt?
Realiteit is gewoon anders . KLaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Feyenoord hoort voor de titel te spelen . Wij zijn een van de top 3 teams in dit land, qua statuur, qua supporterschare en qua historie
Het hoort tussen ons, de neuzen en de lampies te gaan .
Al dat blije AZ en Twente provinciaal gelul slaat nergens op .
Zoals v Hanegem van de week al zei, het gaat nergens meer over waar we beland zijn met onze mooie club .
We zullen heus wel weer kampioen worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Feyenoord hoort voor de titel te spelen . Wij zijn een van de top 3 teams in dit land, qua statuur, qua supporterschare en qua historie
Het hoort tussen ons, de neuzen en de lampies te gaan .
Al dat blije AZ en Twente provinciaal gelul slaat nergens op .
Zoals v Hanegem van de week al zei, het gaat nergens meer over waar we beland zijn met onze mooie club .
Niets, 'klaar'.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:03 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Realiteit is gewoon anders . KLaar
Ja in de Jupiler leaguequote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zullen heus wel weer kampioen worden.
Jawel klaar . Dr is gewoon geen geld . Welk gedeelte snap je niet ?quote:
Binnen een paar jaar is Ajax ook naar de klote, wegens wanbeleid.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:07 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja in de Jupiler league
Komop man ik zie alle teams om ons heen zich ontwikkelen en iets opbouwen en bij ons is het alleen overleven .
Twente heeft komend seizoen gewoon meer begroting dan ons terwijl er daar 22.000 mensen zitten wtf
Hoe kommie daar nou bij man ?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar is Ajax ook naar de klote, wegens wanbeleid.
Wij moeten onszelf gewoon even helemaal afbreken, en dan weer opnieuw opbouwen, in de afbreek en opbouwtijd kunnen we nu eenmaal niet kampioen worden.
Dat er over een paar jaar wel weer geld moet zijn. En dat figuren als Bosz niet meer ongestraft wanbeleid moeten kunnen voeren.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jawel klaar . Dr is gewoon geen geld . Welk gedeelte snap je niet ?
Kan jaquote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat er over een paar jaar wel weer geld moet zijn. En dat figuren als Bosz niet meer ongestraft wanbeleid moeten kunnen voeren.
Daar moeten Gudde en Jacobs voor zorgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kan ja
Maar dan moeten we eerst verkopen
En niet alle winst meteen weer afdragen via die talentenpools
Door het geld van de talentpools konden we juist spelers kopen, een beetje korte-termijn gedachte dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kan ja
Maar dan moeten we eerst verkopen
En niet alle winst meteen weer afdragen via die talentenpools
Spelers die zich tot zover leuk ontwikkelen zitten allemaal in zo'n poolquote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar moeten Gudde en Jacobs voor zorgen.
Daar moeten ze een oplossing voor vinden dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Spelers die zich tot zover leuk ontwikkelen zitten allemaal in zo'n pool
Als je Vlaar verkoopt voor 10 miljoen ( Dan gaan we uit van het meest positieve scenario)ben je alweer 5 miljoen kwijt aan die investeerders
En hoppa dan ben je dus je beste speler en aanvoerder kwijt voor 5 miljoen
Oplossing voor vinden ? Hoequote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar moeten ze een oplossing voor vinden dan.
Ja dat weet ik niet, anders kreeg ik elke maand wel een ton op m'n bankrekening bijgeschreven van Feyenoord.quote:
Nog meer jeugd inbrengen want die zitten niet in die hoerenpoolsquote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar moeten ze een oplossing voor vinden dan.
quote:
Voorlopig zullen het elftal en de resultaten Feyenoord-onwaardig zijn ja, maar daar moeten we over enkele jaren wel weer heen...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel dus.
Voorlopig is het zoals het is. Rest Feijenoord niks anders, dan te roeien me de riemen die ze hebben. Alles moet nu gericht zijn op het naar beneden brengen van de schulden. Natuurlijk moet daarbij niet het sportieve aspect aan de kant geschoven worden, maar deze moet (is al gebeurd) wel naar beneden bijgesteld worden.
Verwachten dat we de komende jaren meedraaien in de race om het kampioenschap is niet reeël. Daar moeten we op den duur wel weer naartoe werken, al is dat allemaal afhankelijk van hoe het zal gaan de komende tijd. Beste is om de kern van de selectie bij elkaar te houden en zo toe te werken naar een elftal wat er de komende jaren staat.
Verder zullen we het allemaal wel eens zijn over waar Feijenoord behoort te staan. Alleen de manier zoals het nu gaat valt niet bij iedereen in goede aarde.
Munsterman kreeg Twente van bedelen bij de gemeente tot kampioen in 4 jaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel dus.
Voorlopig is het zoals het is. Rest Feijenoord niks anders, dan te roeien me de riemen die ze hebben. Alles moet nu gericht zijn op het naar beneden brengen van de schulden. Natuurlijk moet daarbij niet het sportieve aspect aan de kant geschoven worden, maar deze moet (is al gebeurd) wel naar beneden bijgesteld worden.
Verwachten dat we de komende jaren meedraaien in de race om het kampioenschap is niet reeël. Daar moeten we op den duur wel weer naartoe werken, al is dat allemaal afhankelijk van hoe het zal gaan de komende tijd. Beste is om de kern van de selectie bij elkaar te houden en zo toe te werken naar een elftal wat er de komende jaren staat.
Verder zullen we het allemaal wel eens zijn over waar Feijenoord behoort te staan. Alleen de manier zoals het nu gaat valt niet bij iedereen in goede aarde.
wtfquote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
Nu is VVV zeer concreet voor Wanderson, het gaat met de week pijnlijker worden een normaal gesproken degradatie kandidaat die ons aftroeft.Maar ja het is nu eenmaal zo maar je wordt er toch echt droevig van, wat een puinzooi, en die schulden gaan echt niet binnen 5 jaar verdwijnen tenzij er echt een complete overname plaatsvindt of een externe financier.
Iddquote:Op maandag 26 juli 2010 15:15 schreef Ritmo het volgende:
Misschien moeten we daar maar naar zoeken ja.
Zo schiet het niet op..
Fer en Wijnaldum gaam echt wel voor 10 miljoen plus weg hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
En laten we eerlijk zijn wat er nu bij ons rondloopt gaat ons echt geen financiële klapper opleveren, zit wel wat 'aardigs' in de selectie maar niet waar je flink mee gaat cashen ik denk dat je voor Fer, Vlaar,Wijnaldum etc. echt maar een paar miljoen krijgt zeker gezien Feyenoord gewoon snel akkoord gaat met een miljoen of 3 á 4. Daarvan ongeveer 50% naar investeerds/talentpools en het gat van 40 miljoen is nog een dikke 30 miljoen.En dan heb je je 3 beste zo ongeveer verkocht en kun je niets voor terughalen. Ik meen mij te herrineren dat ene Perridon een aantal jaren terug wou investeren maar dat het uiteindelijk niks werd omdat hij een stem of zo in de club wilden hebben en daar was Bosz het totaal niet mee eens ?
Nah dat betwijfel ik, ik weet niet of je zelf hebt rondgekeken in de wereld maar vrijwel alle clubs houden de hand op de knip, behalve die met externe investeerders/oliesjeiks etc. En Wijnaldum en Fer zijn voor die clubs veels te wisselvallig om een flinke som geld voor te betalen. Die 2 zijn echt niet uniek in de wereld, en Feyenoord is nou niet echt de sterkste in het verkopen van spelers zeker gezien het saldo momenteel.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum gaam echt wel voor 10 miljoen plus weg hoor
Met name Leroy gaat het echt wel waarmaken hoor fysiek ijzersterk op zn 20e . Maar Wijnaldum ook met zn snelheid .quote:Op maandag 26 juli 2010 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nah dat betwijfel ik, ik weet niet of je zelf hebt rondgekeken in de wereld maar vrijwel alle clubs houden de hand op de knip, behalve die met externe investeerders/oliesjeiks etc. En Wijnaldum en Fer zijn voor die clubs veels te wisselvallig om een flinke som geld voor te betalen. Die 2 zijn echt niet uniek in de wereld, en Feyenoord is nou niet echt de sterkste in het verkopen van spelers zeker gezien het saldo momenteel.
Leroy ligt tot 2014 vast hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef RAC1979 het volgende:
Eerst laten rijpen? Dat is nu het probleem van een club als Feyenoord. 3 jaar lang maken ze allemaal veel fouten waar ze veel van leren. Als ze dan eindelijk op een redelijk niveau zijn lopen ze bijna voor niets weg aan het eind van hun contract.
Daar was de RvC het niet mee eens en terecht. Hij wilde ook een plek in de RvC.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
En laten we eerlijk zijn wat er nu bij ons rondloopt gaat ons echt geen financiële klapper opleveren, zit wel wat 'aardigs' in de selectie maar niet waar je flink mee gaat cashen ik denk dat je voor Fer, Vlaar,Wijnaldum etc. echt maar een paar miljoen krijgt zeker gezien Feyenoord gewoon snel akkoord gaat met een miljoen of 3 á 4. Daarvan ongeveer 50% naar investeerds/talentpools en het gat van 40 miljoen is nog een dikke 30 miljoen.En dan heb je je 3 beste zo ongeveer verkocht en kun je niets voor terughalen. Ik meen mij te herinneren dat ene Perridon een aantal jaren terug wou investeren maar dat het uiteindelijk niks werd omdat hij een stem of zo in de club wilden hebben en daar was Bosz het totaal niet mee eens ?
Een drama is idd niet het juiste woord. Maar zolang er een elftal staat dat niet mee doet om de titel is deze niet Feyenoord-waardig.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar was de RvC het niet mee eens en terecht. Hij wilde ook een plek in de RvC.
Als er een investeerder zou moeten komen, dan wel iemand die zijn geld investeert, maar verder niks te maken krijgt met de dagelijkse gang van zaken.
Het elftal vind ik overigens echt niet zo Feijenoord onwaardig, als iedereen hier doet geloven. Probleem is dat er niet echt een brede selectie staat en dat het relatief jong is. Maar om nu te stellen dat het een compleet drama is? Nee.
Dat krijg je dus nooit voor elkaar bij iedere club met investeerders etc. willen de investeerders uiteraard wat te zeggen hebben lijkt me ook niet meer dan normaal. Als ik multimiljonair was pompte ik ook niet zomaar 50 miljoen in een club en liet de mensen ter plekke het maar uitzoeken je wilt dan uiteraard medezeggenschap in transfers of iets voor je bedrijf of wat dan ook. Zeker in deze tijden is er echt niet iemand die zegt hier jongens flinke zakken geld kijk maar wat jullie er mee doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar was de RvC het niet mee eens en terecht. Hij wilde ook een plek in de RvC.
Als er een investeerder zou moeten komen, dan wel iemand die zijn geld investeert, maar verder niks te maken krijgt met de dagelijkse gang van zaken.
Het elftal vind ik overigens echt niet zo Feijenoord onwaardig, als iedereen hier doet geloven. Probleem is dat er niet echt een brede selectie staat en dat het relatief jong is. Maar om nu te stellen dat het een compleet drama is? Nee.
Idd logisch, straks steek je 50 miljoen in de club en komt er weer een tiefusmongool als Bosz of Wotte de boel verkloten terwijl je niets kunt doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat krijg je dus nooit voor elkaar bij iedere club met investeerders etc. willen de investeerders uiteraard wat te zeggen hebben lijkt me ook niet meer dan normaal. Als ik multimiljonair was pompte ik ook niet zomaar 50 miljoen in een club en liet de mensen ter plekke het maar uitzoeken je wilt dan uiteraard medezeggenschap in transfers of iets voor je bedrijf of wat dan ook. Zeker in deze tijden is er echt niet iemand die zegt hier jongens flinke zakken geld kijk maar wat jullie er mee doen.
Geloof niet dat Abramovich veel te zeggen heeft bij Chelsea. Tuurlijk zal hij wel wat te vertellen hebben, maar de dagelijkse gang van zaken worden door anderen uitgevoerd. Zo een miljonair heeft negen van de tien keer totaal geen kennis van zaken m.b.t. de voetballerij.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat krijg je dus nooit voor elkaar bij iedere club met investeerders etc. willen de investeerders uiteraard wat te zeggen hebben lijkt me ook niet meer dan normaal. Als ik multimiljonair was pompte ik ook niet zomaar 50 miljoen in een club en liet de mensen ter plekke het maar uitzoeken je wilt dan uiteraard medezeggenschap in transfers of iets voor je bedrijf of wat dan ook. Zeker in deze tijden is er echt niet iemand die zegt hier jongens flinke zakken geld kijk maar wat jullie er mee doen.
Nee misschien weten die niet al te veel van voetbal maar wel vaak van bedrijfsvoering aangezien ze dat geld waarschijnlijk ook zelf hebben verdient door investeringen/goede boekhouding. Daarbij laten zij zich vaak omringen door specialisten zo heeft Abramovich o.a. Piet de Visser die hem op de hoogte brengt wat goede gerichte aankopen zijn voor Chelsea en als Piet dan Roman heeft overtuigd van die speler wordt er pas de portemonnee getrokken. En wat betreft Blokland die kan het geld blijkbaar missen en doet dit puur vanwege zijn Feyenoord-hart, maar een vreselijk rijke man inclusief een echt Feyenoord-hart gaan we zeker niet meer krijgen anders had die zich inmiddels wel gemeld mag ik hopen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof niet dat Abramovich veel te zeggen heeft bij Chelsea. Tuurlijk zal hij wel wat te vertellen hebben, maar de dagelijkse gang van zaken worden door anderen uitgevoerd. Zo een miljonair heeft negen van de tien keer totaal geen kennis van zaken m.b.t. de voetballerij.
De mensen die geld hebben gestoken in Feijenoord vroegen ook niet om zeggenschap. Die willen alleen een deel van hun investering terugzien. Blokland en co. helemaal niet zelfs
Hoop toch niet dat dit waar is. El Ahmadi grote strik eromheen.quote:Van het PSV-forum:
Via via heb ik te horen gekregen dat PSV el Ahmadi voor 1.5 miljoen wil kopen en dat Feyenoord dan Koef erbij zou krijgen. Feyenoord wil 3 miljoen en de transfer zit in een inpasse!
Ik krijg net door dat de transfer is afgeketst el Ahmadi naar PSV en Koef naar Feyenoord...
Bron:100% waar.
Een kennis wees me erop, was benieuwd of het hier bekend was en of het op waarheid beruste inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wat die je in godsnaam op een PSV-Forum ?![]()
het klinkt niet heel onlogisch maar het kan net zo goed een mannetje van 14 zijn die hoopt dat zijn fabeltje door iedereen wordt overgenomen.
De transfer van Strootman naar VVV ook afgeketst. Voor Feyenoord misschien wel een optie voor meer body op het middenveld, aan de andere kant zijn niet voor niks al die transfers mislukt.quote:Ruben Schaken drie weken uitgeschakeld
Feyenoorder Ruben Schaken komt komende drie weken niet in actie voor zijn club. De vleugelaanvaller kwam deze zomer over van VVV-Venlo, maar viel in de oefenwedstrijd van zondag tegen Real Mallorca uit met een liesblessure. Feyenoord verloor de wedstrijd met 1-0.
Schaken ging in de tweede helft van het duel met de Spaanse ploeg geblesseerd naar de kant. Het eerste competitieduel van de Rotterdammers zou Schaken sowieso al missen door een oude schorsing die hij bij zijn laatste wedstrijd voor VVV kreeg opgelegd. Begin deze maand maakte de aanvaller tijdens zijn debuut nog drie goals voor Feyenoord.
Zou het nou eindelijk eens, na al die mislukte transfers naar Juve, Fiorentina etc. etc.quote:'Drenthe vindt in Liverpool nieuwe club'
De 23-jarige verdedigende middenvelder van Real Madrid lijkt na de vele berichten over een naderend vertrek dan eindelijk een nieuwe club te hebben gevonden. Royston Ricky Drenthe onthulde zelf dat hij bij Liverpool in de Premier League gaat voetballen. Het is echter nog niet duidelijk of Liverpool en Real Madrid het al eens zijn.
Drenthe lijkt echter vol vertrouwen dat hij zijn nieuwe club heeft gevonden. "Ik zal mij binnenkort aansluiten bij Liverpool. Ik hoop dat ik een goed seizoen zal hebben bij mijn nieuwe club", aldus de Daily Star.
Drenthe kwam in 2007 over van Feyenoord. De jongeling kon echter geen vaste basisplaats verkrijgen bij Real Madrid. Het zou daarom geen vreemde overstap zijn van de geboren Rotterdammer. Liverpool zou hem als linksback willen inzetten na het vertrek van Fabio Aurelio.
Hoe maak je uit die zin in vredesnaam op dat het om huur gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Ik zal mij binnenkort aansluiten bij Liverpool. Ik hoop dat ik een goed seizoen zal hebben bij mijn nieuwe club" dit laat mij vermoeden dat het we verhuur betreft...
Kan zijn omdat hij al een paar kutseizoenen met weinig minuten achter de rug heeftquote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Omdat ik werkelijk nog nooit heb gelezen dat een speler die een meerjarig contract heeft ondertekend hoopt "een goed seizoen te hebben". Klinkt vrij specifiek daar je normaliter standaard gelul hoort als "ik hoop een mooie tijd te hebben" etc.
Ik zie liever El Ahmadi vertrekken dan Vlaar of Fer.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Happel het volgende:
El Ahmadi wegdoen zou echt dom zijn. Dat zou opzeker een brevet van onvermogen zijn voor het bestuur.
Klopt, maar hij heeft wel een fatsoenlijk team om hem heen nodig, meer dan Vlaar of Fer, die juist voorop gaan in de strijd. ik vind hem nog te wisselvallig in dit matige team. Bruins is ondanks een goede techniek en veel creativiteit voor ons ook een waardeloze mooi-weer-voetballer; dat geld in minder mate ook voor El Ahmadi.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Happel het volgende:
El Ahmadi is juist iemand die we moeten hebben op het middenveld. Eigenlijk de enige speler met een vleugje creativiteit.
Precies, dat is een speler die juist niet weg moet. Koevermans erbij zou wel top zijn overigens.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Happel het volgende:
El Ahmadi is juist iemand die we moeten hebben op het middenveld. Eigenlijk de enige speler met een vleugje creativiteit.
Fijne speler om er bij te hebben, maar als half-failliete club moet je geen geld neerleggen voor een 32-jarige aanvaller.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies, dat is een speler die juist niet weg moet. Koevermans erbij zou wel top zijn overigens.
Om nog maar eens te laten zien dat wij niet de enige falers zijn....quote:Afdankertje Ajax voor veertien miljoen naar Atlético Madrid
Atlético Madrid heeft Filipe Luis Kasmirski overgenomen van Deportivo La Coruna. De oud-Ajacied kost Atletico liefst veertien miljoen euro.
De linksback speelde in 2004 op huurbasis voor Ajax. Hij wist niet door te breken in de hoofdmacht van de Amsterdammers en speelde louter wedstrijden in Jong Ajax. Doordat hij zijn arm brak tijdens zijn verhuurperiode in Amsterdam kon hij de clubleiding niet overtuigen.
Na een half jaar bij Ajax vertrok hij naar Zuid-Amerika om te spelen voor het Uruguayaanse CA Rentistias. Hij verdiende een transfer naar het tweede elftal van Real Madrid en maakte daar indruk op Deportivo La Coruna. Daar werd hij een basisspeler met deze transfer als gevolg.
Felipe moet alleen nog de medische keuring doorstaan. Wanneer hem dat lukt tekent hij een contract voor vier seizoenen bij Atletico.
3,5 miljoen voor vlaar was al een lachertje, maar 4,5 voor Vlaar én Bahia is helemaal van de pot geruktquote:'Bursaspor in de markt voor Vlaar én Bahia'
Feyenoord dreigt Ron Vlaar én André Bahia kwijt te raken aan de Turkse kampioen Bursaspor, zo weet onder andere de Turkse nieuwssite Haberrana.com vandaag te melden. Bursaspor heeft een bod van ruim 4,5 miljoen bij de Feyenoord directie neergelegd. Eerder vandaag kwam ook al in het nieuws dat dezelfde club 3,5 miljoen over zou hebben voor Ron Vlaar. Deze heeft echter aangegeven een overgang naar Turkije niks te vinden, wat ook een mogelijke transfer van Bahia op losse schroeven zou kunnen zetten.
Een tweetal scouts van de Turkse kampioen hebben de beide verdedigers afgelopen jaar een aantal keer bekeken. De Turkse coach van Bursaspor, Ertuğrul Sağlam, ziet in het duo Vlaar en Bahia een ideaal koppel voor zijn verdediging de komende seizoenen.
Bahia is al weer bezig aan zijn zevende seizoen in Rotterdam-Zuid, waar hij al jaren een vaste waarde is bij de verschillende coaches waaronder hij speelde. In de voorgaande zes jaar speelde Bahia liefst 154 wedstrijden in het Feyenoordshirt, en trof daarin veertien keer doel.
Naast Bursaspor zouden ook enkele Italiaanse clubs interesse hebben voor Bahia, die nog een doorlopend contract tot de zomer van 2012 heeft.
Dat is correct.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Fijne speler om er bij te hebben, maar als half-failliete club moet je geen geld neerleggen voor een 32-jarige aanvaller.
Daarnaast mag hij dus gewoon helemaal niet weg.quote:
quote:PSV wenst niet mee te werken aan zomers vertrek van Koevermans
Danny Koevermans staat ook komend seizoen op de loonlijst van PSV. Volgens Voetbal International is de Eindhovense club niet bereid om mee te werken aan een tussentijds vertrek van de aanvaller. Dat heeft technisch directeur Marcel Brands maandag aan het weekblad laten weten.
Het is maar de vraag of Koevermans in de komende voetbaljaargang veel aan spelen zal toekomen. De in januari ontslagen Jonathan Reis tekende onlangs een nieuwe verbintenis, terwijl Marcus Berg van Hamburger SV werd gehuurd. Koevermans is bij PSV nooit verzekerd geweest van een basisplaats.
De contractuele samenwerking tussen beide partijen loopt medio 2011 af. PSV loopt derhalve het risico dat de oud-speler van AZ en Sparta Rotterdam over een jaar transfervrij vertrekt. Koevermans (31), die in het verleden vier keer voor Oranje uitkwam, wordt aan enkele buitenlandse clubs gelinkt.
Is Koevermans niet gewoon een soortgelijke speler als Roy Makaay ?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Fijne speler om er bij te hebben, maar als half-failliete club moet je geen geld neerleggen voor een 32-jarige aanvaller.
[..]
Om nog maar eens te laten zien dat wij niet de enige falers zijn....
Dat is gewoon een belediging, als ze zo'n bod doen moet je daar niet eens op reageren. Nog los van de vraag waarom basisspelers van Feyenoord naar Bursaspor zouden willen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
3,5 miljoen voor vlaar was al een lachertje, maar 4,5 voor Vlaar én Bahia is helemaal van de pot gerukt.
Ik zie ze er voor aan het te doen![]()
Ik denk dat ze wel aan het onderhandelen zijn jullie niet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een belediging, als ze zo'n bod doen moet je daar niet eens op reageren. Nog los van de vraag waarom basisspelers van Feyenoord naar Bursaspor zouden willen.
Een bank of andere schuldeiser die het geld niet per diréct nodig heeft, zal toch zeker wel liever willen dat er nog even gewacht wordt met Vlaar? Die behoort vanaf komend seizoen tot de vaste selectie van Oranje, is aanvoerder van Feyenoord én nog jong, zeker voor een verdediger. Niemand wil die toch onder de 10 miljoen wegdoen, dat is pure kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel aan het onderhandelen zijn jullie niet ?
Normaliter als er zulke berichten verschijnen bij clubs als Twente komt Munsterman meteen met een bericht dat het afgewezen wordt .
Maargoed ik heb geen flauw idee hoe hoog de nood daadwerkelijk is . Zou mij niks verbazen dat ze moeten verkopen omdat het anders afgelopen is
Volledig mee eens. Maar veel mensen hier vinden dat we ons van alle kanten van achter moeten laten nemen en leeg moeten laten roven omdat we een schuld hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bank of andere schuldeiser die het geld niet per diréct nodig heeft, zal toch zeker wel liever willen dat er nog even gewacht wordt met Vlaar? Die behoort vanaf komend seizoen tot de vaste selectie van Oranje, is aanvoerder van Feyenoord én nog jong, zeker voor een verdediger. Niemand wil die toch onder de 10 miljoen wegdoen, dat is pure kapitaalvernietiging.
Gewoon 5 miljoen pakken voor Vlaar en 5 voor Bahia en 5 voor voor Wijnaldum en 5 voor Fer dan ben je al zo goed als uit de schulden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar veel mensen hier vinden dat we ons van alle kanten van achter moeten laten nemen en leeg moeten laten roven omdat we een schuld hebben.
Bij Ajax krijgen ze dat nog altijd hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:37 schreef Righteous het volgende:
[..]
Gewoon 5 miljoen pakken voor Vlaar en 5 voor Bahia en 5 voor voor Wijnaldum en 5 voor Fer dan ben je al zo goed als uit de schulden.
De tijden dat je 10 miljoen kreeg voor een modale verdediger zijn over
Ook niet meer hoor . Die willen allerlei geweldige bedragen maar voorlopig hapt ook niemand .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij Ajax krijgen ze dat nog altijd hoor.
Maar met 20 miljoen ben je nog lang niet uit de schulden hoor?Zeker niet met die achterlijke talentenpools.
Bron ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef ender_xenocide het volgende:
Komend seizoen zullen we nog verlies draaien, daarna gaan we weer winst draaien (zoals ook in de vele persberichten etc. etc. stond.)
Bronquote:Feyenoord heeft de Turkse titelhouder Bursaspor laten weten dat het eerste bod van de Turken op Ron Vlaar te laag is. Bovendien schijnt Martijn Krabbendam, Feyenoordwatcher namens Voetbal International, op zijn Twitteraccount hebben laten weten dat zowel Vlaar, als diens zaakwaarnemer een overgang naar Bursaspor niks vinden en dat Vlaar vooralsnog gewoon in De Kuip te zien zal zijn.Het eerste bod van Bursaspor op Vlaar zou zo’n twee miljoen euro bedragen, zeker drie miljoen te weinig volgens Feyenoord. Bovendien is Vlaar een belangrijke schakel en draagt hij komend seizoen bovendien de aanvoerdersband.
zal wel conform de huidige markt zijn . Vlaar is goed maar we moeten niet overdrijven . Verdedigers leveren sowieso meestal al minder op dan aanvallers toch ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:58 schreef heiden6 het volgende:
Toch wel droevig als je je aanvoerder en tevens belangrijkste speler van het elftal voor een fooi weg moet doen. 5 miljoen euro.
Ach, gast. Lul toch niet zo achterlijk. Niemand vindt dat we ons van alle kanten moeten laten nemen en alles maar moeten accepteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar veel mensen hier vinden dat we ons van alle kanten van achter moeten laten nemen en leeg moeten laten roven omdat we een schuld hebben.
Absoluut waar. Heb ook liever dat we beide gewoon behouden voor de club.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Vlaar betekent zomaar het verschil tussen wel/geen Europees voetbal halen . Zeker als Bahia ook nog eens weg zou gaan
Europees en dan met name de groepsfase levert de club ook weer een paar miljoen extra op . Kun je beter houden dus die jongen.
Hopen dat die het daar wel kan waarmakenquote:MADRID - Royston Drenthe vertrekt dan toch bij Real Madrid. De ex-Feyenoordspeler stond lange tijd in de belangstelling van Fiorentina, maar verkiest een avontuur in de Premier League bij Liverpool.
Dat meldt de Britse krant the Daily Star. Drenthe heeft het nieuws zelf naar buiten gebracht via zijn facebookpagina, maar het is nog onduidelijk of beide clubs het al eens zijn over de transfersom.
Drenthe kwam in 2007 over van Feyenoord. Hij kon echter geen basisplaats afdwingen bij Real Madrid. Bij Liverpool is hij kandidaat op de linksbackpositie, na het vertrek van Fabio Aurelio. (CBR)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Liverpool.dhtml
Dat was de Champions League.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Europees en dan met name de groepsfase levert de club ook weer een paar miljoen extra op . Kun je beter houden dus die jongen .
2 miljoen ongeveer (mits poulefase)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat was de Champions League.![]()
Maar het is meer gevoelsmatig dat 5 miljoen veel te weinig is, de helft gaat naar AZ/talentpools en om dan je beste speler weg te doen voor maar 2,5 miljoen min wat extra kosten?
Sowieso komt het doordat ze in de hoofdstad een vergelijkbare verdediger met gemak voor het 3 dubbele verkopen, dat begint ook frustrerend te worden, zeker in de situatie waarin de club zich bevind.![]()
Sportief gezien is het in ieder geval niet goed, al zal Feyenoord waarschijnlijk denken, van het salaris dat van hem wegvalt halen we een transfervrije spits, Hofland kan dan prima in de basis staan en De Vrij als back-up in het centrum en ook nog eens ruim 2 miljoen aflossen.
Zou op zich ook nog wel te verdedigen zijn vanuit club-oogpunt natuurlijk, maar prettig is anders.
Dat heb ik even gemist, moet af en toe toch die Feyenoord-bril eens af doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:28 schreef Happel het volgende:
Prijzengeld in de Europa League is ook behoorlijk omhoog gegaan sinds vorig seizoen, hè. Niet op het niveau van de C(?)L, maar wel aanzienlijk verbeterd.
Hier dan een overzicht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, moet af en toe toch die Feyenoord-bril eens af doen.
Alles is meegenomen voor Feyenoord, maar het blijft een fooi hè.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier dan een overzicht.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_2009/10#Prijzengeld
Juist wel manquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat we een beetje 'normale' clubs loten in EL in elk geval geen Nancy,Warschau,Spurs etc. anders kan het europees weer zo afgelopen zijn,aangezien de 'leeghoofden' dan weer moeten rellen.
Leeghoofd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Juist wel man
Zijn leuke affiches
Dat dan weer wel, zal normaal gesproken ook een betere sfeer van komen in de Kuip, maar er hoeven maar een paar 'supporters'zich te misdragen richting uitvak /politie en we worden er weer uitgeflikkerd, aangezien we onder een vergrootglas liggen bij de UEFA. En dan missen we weer alle inkomsten waar vorig jaar voor gepresteerd is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Juist wel man
Zijn leuke affiches
5 miljoen als je hem wint... Dat is het startgeld als je je kwalificeert voor de CL.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier dan een overzicht.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_2009/10#Prijzengeld
quote:Feyenoord grijpt weer naast Danny Koevermans
Feyenoord heeft tevergeefs geprobeerd Danny Koevermans los te weken bij PSV. De Schiedammer mag van de club uit Eindhoven niet vertrekken. Technisch directeur Marcel Brands wil alle posities bij PSV dubbel bezet houden.
De Eindhovense club heeft met Marcus Berg, Ola Toivonen,Jonathan Reis, Stef Nijland en Jermain Lens 5 aanvallers in huis. Feyenoord moet nu op zoek naar een andere goalgetter. Drie jaar geleden probeerde Feyenoord Koevermans ook al naar Rotterdam te halen.
Ik ben er niet rouwig om, als er al geld is voor iets dan niet spenderen aan iemand van 32, liever investeren aan een speler met doorgroeimogelijkheden en anders het geld niet uitgeven.quote:
Liever gewoon een spits huren totdat Castaignos de enorme druk aan kan volgend jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om, als er al geld is voor iets dan niet spenderen aan iemand van 32, liever investeren aan een speler met doorgroeimogelijkheden en anders het geld niet uitgeven.
Dan is die jongen ook nog maar 19 hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever gewoon een spits huren totdat Castaignos de enorme druk aan kan volgend jaar.
Dan nog een jaar een spits huren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is die jongen ook nog maar 19 hoor.
Ach, laat die jongen toch lekker degraderen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben heel rustig hoor, alleen De Guzman gun ik niets meer. Laat maar als afschrikkend voorbeeld werken voor spelers die niet bij willen tekenen.
Alleen al voor de reactie van de voorzitter van Nancy wil ik ze wel loten, die kop van hem de laatste keer was onbetaalbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Juist wel man
Zijn leuke affiches
quote:Chelsea-talent Di Santo te duur voor Feyenoord
27 juli 2010
Feyenoord houdt geen rekening meer met de komst van de Argentijn Franco Matias di Santo. De Rotterdamse club wilde de jonge aanvaller graag huren van Chelsea, maar die contructie blijkt te prijzig.
"Chelsea verlangt een bijdrage in het salaris van Di Santo en dat kunnen wij niet opbrengen", zegt technisch directeur Leo Beenhakker in het Algemeen Dagblad. "Ik heb echt meer ijzers in het vuur, al biedt dat geen enkele garantie. Ik blijf zoeken naar een spits."
Feyenoord probeerde ook al vergeefs Danny Koevermans naar De Kuip te lokken. PSV wil de lange aanvaller echter bij de selectie houden.
Heeft zich opgesteld als voorbeeld-prof. Jammer dat het een tweedehands jood is, maar verder niets dan lof over z'n instelling. Had hem best bij de club willen houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Ritmo het volgende:
Vind Landzaat zich overigens voorbeeldig gedragen, totaal niet uithalen ofzo en ook op de tribune voor Gio.
Ok hij heeft een kutaccent en komt van Ajax maar eigenlijk doet ie weinig fout.
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Ritmo het volgende:
Vind Landzaat zich overigens voorbeeldig gedragen, totaal niet uithalen ofzo en ook op de tribune voor Gio.
Ok hij heeft een kutaccent en komt van Ajax maar eigenlijk doet ie weinig fout.
Precies, vind hem zich beter gedragen dan b.v. De Guzman.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heeft zich opgesteld als voorbeeld-prof. Jammer dat het een tweedehands jood is, maar verder niets dan lof over z'n instelling. Had hem best bij de club willen houden.
Tsja, komt ook door z'n situatie nu bij PSV he?quote:twee miljoen voor Vlaar is gewoon te triest voor woorden. Ik hoop dat ze gelijk hebben meegedeeld dat ze voor onder de 5 beter niets meer van zich kunnen laten horen. Vlaar is geen wereldtop, maar heel veel beter dan spelers die Nederlandse clubs al dan niet onderling hebben gekocht/verkocht voor zulke bedragen de afgelopen jaren.
Ik vind het óngelooflijk dat ze nou wéér met die fucking koef bezig zijn. Dat komt elke transferperiode terug, waar de neuk komt die obsessie vandaan! die jongen is én te oud, én te duur, én te statisch voor Feyenoord!
Brevet van onvermogen
Dan nog. Het komt elke transferperiode terug. Je wéét dat PSV hem sowieso, als ze hem al laten gaan, niet gratis laten gaan (iig boven het miljoen), en je wéét dat hij een redelijk salaris zal vragen, terwijl ze nieteens een bijdrage in salaris van die Chelsea-gast kunnen betalenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, komt ook door z'n situatie nu bij PSV he?
Als je voor elke keer dat ze toezeggen ergens geld van voor een speler te gebruiken maar het uiteindelijk niet doen een euro krijgt kan je binnen een jaar rentenierenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
Maar het laten gaan van Landzaat had als reden dat ze het geld liever aan een spits willen besteden.
Laat dat nou eens een half miljoen zijn. Is dat niet genoeg voor een "bijdrage" in de kosten van het salaris van een Chelsea-bankzitter?
quote:"Transfer" Drenthe naar Liverpool actie 'kwaadwillende mensen'
Royston Drenthe heeft helemaal geen akkoord bereikt met Liverpool. Dit werd maandag door de spelers zelf vertelt, maar dit blijkt niet waar te zijn. Zo vertelt zijn zaakwaarnemer. Volgens hem blijft de Nederlander gewoon voetballen bij het Spaanse Real Madrid.
Op zijn Facebook-pagina meldde Drenthe dat hij naar The Reds zou vertrekken. Vervolgens kwam het in de Engelse media terecht en ook de andere kranten pikten het nieuws snel op. Later bleek er helemaal niets van te kloppen.
"Royston heeft helemaal geen Facebook-account of Twitter-account. Dit is een actie van kwaadwillende mensen en wij gaan onderzoeken of we stappen tegen deze mensen kunnen ondernemen", vertelt Sigi Lens, zijn belangenbehartiger, tegen VoetbalPrimeur. "Royston is speler van Real Madrid en Royston blijft speler van Real Madrid."
Op Google (images) is genoeg te vinden toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Paul-89 het volgende:Die heeft als we het internet mogen geloven al bij heel wat clubs getekend.
Off :
Weet iemand een site waar je mooie Feyenoord / Rotterdam gerelateerde bureaublad-achtergronden kunt vinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |