Phillipe Leonardquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Of die linksback die niet kon spelen tegen een rechtsbuiten.
Ja ook een topper gebleken. Je snapt echt werkelijk niet hoe zoiets kan.quote:
Idd een pareltjequote:
Goor was een topaankoop anders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:11 schreef Righteous het volgende:
[..]
Idd een pareltje
Eigenlijk zoek ik die lijst die ik een keer ergens gezien heb met alle mislukte spelers van Feyenoord de afgelopen 10 jaar. Circuleert ergens op het net![]()
Dat zijn echt iets van 100 spelers waar flink voor betaald is en stuk voor stuk zijn ze keihard mislukt![]()
En diezelfde scouts die zulke gasten hebben aangeraden bij de clubleiding zitten nog gewoon bij de club![]()
Weet ook niet waarom ALLE spelers mislukken , Kuyt niet nee maar verder ? Enige wat aardig werkt zijn onze jeugdspelers .
Al zijn we straks weer gezond ga please geen spelers meer kopen zoals Tiendalli, Hofs, Buijs, Babos,Bosschaart, Ekramy , Saïdi , Charisteas, Greene, Boussabon, Léonard , Schreuder, Pardo, Huysegems , Kolka , Bandalovski ,Gibbs, Mtiliga, Dondé , Ösltlund, Goor,Lurling, Magraõ
Niet te vergeten deze topper Thumbs up![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerotquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerot
Ik heb het niet over logica maar of ze feitelijk geslaagd of gefaald hebben bij Feyenoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.
Daarna kreeg ie onterecht idd het hele Legioen over zich heen, maar hij had gewoon gelijk. Had alleen niet zo in het openbaar kritiek moeten hebben.
Maar het was wel gewoon een hele goede voetballer.
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .quote:Niet Salomon Kalou, maar Bart Goor was hét onderwerp van gesprek op de eerste Feyenoord-training. 'Ik zit met Goor in mijn maag', bekende de nieuwbakken trainer Erwin Koeman.
De Belg werd naast de Kuip uiterst vijandig bejegend door het massaal opgekomen Legioen. 'En ook tegen mij persoonlijk heeft Goor verteld dat hij het helemaal met Feyenoord heeft gehad', aldus Koeman tegenover het ANP.
Koeman wil de 32-jarige linkermiddenvelder niet graag kwijt. 'Misschien moet hij door de zure appel heenbijten', vervolgde Koeman. 'Hij moet zich in ieder geval niet laten kennen nu de fans hem even niet zien zitten.'
Technisch directeur Mark Wotte liet weten dat Goor in principe bij Feyenoord blijft. De Belg wil zelf graag naar Anderlecht, maar de prijs die Feyenoord voor Goor vraagt (zo'n twee miljoen euro) is voor paarswit veel te hoog.
'Feyenoord vraagt te veel geld', aldus Anderlecht-manager Herman van Holsbeck in het Rotterdams Dagblad. 'Dat is begrijpelijk, want Goor is een belangrijke speler.'
Probleem voor de Brusselse club is echter dat Goor met zijn 32 jaar na zijn contract periode geen restwaarde meer heeft. Van Holsbeeck: 'Wij hebben ons laatste bod gedaan en gaan echt niet verder.'
http://www.mixfight.nl/fo(...)et-Goor-in-mijn-maag
Even kijken welke aankoop hebben we de afgelopen jaren met flinke winst doorverkocht :quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage wel heel laag.
Onacceptabel laag idd .quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen, dus de spelers die ik noemde kun je ze niet echt kwalijk nemen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage geslaagde aankopen wel heel laag.
Dat komt omdat het Legioen toen zo achterlijk reageerde... Weet nog wel die zwakzinnige tokkies die hem uit stonden te maken voor 'Kankerbelg'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Sneue bedoening was dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:30 schreef Righteous het volgende:
Ik vind als je de 4e begroting van Nederland hebt het niet echt speciaal als je dan ook 4e wordt
De jaren daarvoor waren gewoon een complete wanvertoning
Al die dure jongens zoals Gio en Makaay waren gehaald zodat we weer CL konden gaan spelen remember ?
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.
Hij kan nauwelijks beleid voeren, maar als je ziet dat ie al 4 spelers heeft gehaald en bezig is met de 5e kun je dat toch gewoon netjes noemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?
Nee, maar hij heeft wel de rust terug gebracht en z'n doelstellingen behaald.quote:En Mario doet het aardig ja , al moet die de pionnetjes neerzetten en geen beleid voeren oid
Smolov (?) Schaken en Auassar van VVV en dan nog heeeeel misschien dat toppertje uit Engelandquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij kan nauwelijks beleid voeren, maar als je ziet dat ie al 4 spelers heeft gehaald en bezig is met de 5e kun je dat toch gewoon netjes noemen.
[..]
Nee, maar hij heeft wel de rust terug gebracht en z'n doelstellingen behaald.
Wigan Athletic is ook in de race voor de gast, die kunnen zijn huursom waarschijnlijk wel gewoon betalen en spelen PLquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's de Premier League, daar speel je wekelijks tegen beren van verdedigers. Hier moet ie tegen Denny Schenkel en Wouter Gudde.
Die verhoging haal je er natuurlijk weer ruimschoots uit met een transfersom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, een Vlaar en een Wijnaldum liggen bijvoorbeeld tot slechts 2012 vast.... Maar ja, die moeten natuurlijk ook een verhoging krijgen anders willen ze wss niet eens tekenen...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef Righteous het volgende:
[..]
Smolov (?) Schaken en Auassar van VVV en dan nog heeeeel misschien dat toppertje uit Engeland
Let wel :
De 21-jarige Argentijn speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Blackburn Rovers, maar wist daar geen grote indruk te maken. De Engelse club stuurde Di Santo, die eenmaal scoorde in 22 competitieduels, daarom weer terug naar Chelsea. Daar kwam hij in het verleden al acht keer als invaller binnen de lijnen.
Je maakt mij niet wijs dat we in de jeugd niet zelf iets hebben lopen met meer kwaliteit
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, een Vlaar en een Wijnaldum liggen bijvoorbeeld tot slechts 2012 vast.... Maar ja, die moeten natuurlijk ook een verhoging krijgen anders willen ze wss niet eens tekenen...
Dan doet Feyenoord toch iets flink verkeerd, als niemand dat wil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?
A-jeugd is ook kampioen , had ik met het oog op de toekomst liever daar een paar jongens uit gehad .quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie had ie dan moeten (kunnen) halen? Ben al blij dat ie uberhaupt iets gehaald heeft.
Die jonkies waren er net bij toen de selectie regelmatig werd opgewacht en voor kankerhonden werd uitgemaakt omdat het zo slecht ging .quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan doet Feyenoord toch iets flink verkeerd, als niemand dat wil.
Vlakbij mij ( TT)quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:54 schreef yvette1982 het volgende:
Di Santo is zo goed niet dus die hoeft mij zijn koffiers niet te pakken.
Ik sta trouwens niet in het overzicht, ik zit in vak T.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel niet bijtekenen ?
Lijkt me dat Feyenoord bij jongens als Wijnaldum en Vlaar wel een financieel risico durft te nemen als ze hiermee hun contract kunnen verlengen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft nauwelijks ruimte om verhoogde salarissen aan te bieden.
Dat overzicht zal trouwens door Ruud aangepast moeten worden. Geen idee of hij daar zin of tijd voor heeft.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me dat Feyenoord bij jongens als Wijnaldum en Vlaar wel een financieel risico durft te nemen als ze hiermee hun contract kunnen verlengen.
Je weet dat ze presteren, je ziet jaarlijks dat ze beter worden en als je niet beseft dat die jongens later hun hogere salaris wel terugverdienen ... nouja, dat zou dan weer typisch Feyenoord zijn.
Dat je de oudjes geen hoge salarissen geeft kan ik begrijpen, dat je geen extra risico wilt nemen met een nieuwe speler qua hoog salaris is ook te verdedigen, maar jongens als Vlaar moet je gewoon behouden (om uiteindelijk te verkopen) en als zo'n jongen meer geld wenst en hiermee Feyenoord in de gelegenheid stelt om meer te vragen, moeten ze daar vooral in mee gaan.
Overigens lijkt Vlaar me nuchter genoeg, die weet i.t.t De Guzman wel dat hij Feyenoord niet transfervrij kan verlaten, zeker niet gezien z'n langdurige blessures.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom happen we trouwens niet naar Ooijer die is transfervrij en vind dat een betere backup dan Hofland.
Lijkt me een uitstekend plan mits tegen een laag salarisquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom happen we trouwens niet naar Ooijer die is transfervrij en vind dat een betere backup dan Hofland.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zal toch moeten, straks loopt iedereen voor een prikkie de deur uit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft nauwelijks ruimte om verhoogde salarissen aan te bieden.
Die blijft in Engeland dus, Beenhakker mag verder gaan zoeken.quote:'Di Santo denkt na over Feyenoord'
AMSTERDAM - Chelsea laat Feyenoord volgende week weten of het bereid is spits Franco Di Santo uit te lenen. De club uit Londen laat de Argentijn zelf bepalen of hij komend seizoen in Rotterdam speelt.
Vanwege de hevige concurrentie in de voorste linie slaagde de 21-jarige Argentijnen er nog niet in door te breken bij Chelsea.
Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor Blackburn Rovers. Hij trof één keer doel in de 22 wedstrijden waarin hij in actie kwam.
Chelsea wil hem graag opnieuw elders ervaring op laten doen. Feyenoord toont belangstelling. “Ik heb er met Leo Beenhakker uitgebreid over gesproken. Er is al een hele tijd contact”, bevestigt Chelsea-directeur Frank Arnesen tegenover het Algemeen Dagblad.
Nadenken
“Maar er zijn nog twee belangrijke Premier League-clubs die Franco voor komend seizoen willen hebben. Daarom zal hij voor zichzelf even de zaken op een rijtje moeten zetten. Het contact met Feyenoord en Beenhakker is goed. We weten wat de club wil”, vervolgt Arnesen.
“Ik verwacht dat we niet binnen een paar dagen al uitsluitsel hebben. Franco moet even de tijd krijgen om over dingen na te denken.”
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal toch moeten, straks loopt iedereen voor een prikkie de deur uit.
Nee, Feyenoord moet ook niet blijven bestaan maar zou toch wel lekker zijn als we het dat wel deed he?quote:
Niet beter dan Vlaar en Bahia, daarnaast hebben we Indi, en als Schenkeveld weer terug is loopt hij alleen maar in de weg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |