Ik heb het natuurlijk over Ajaxquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Pedofilie is niet toegestaan volgens de Thora
In het B'vo vond ik het eigenlijk juist wel meevallen? Hoewel het aan de afdeling kan liggen. In het LUMC viel het me vooral op, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is dat niet per ziekenhuis verschillend? Ik weet dat er in het Bronovo in Den Haag aardig wat christelijke verpleegkundigen rond lopen. Een oud mede-studente van mij werkt daar en ze hangt een nogal orthodoxe tak van het christendom aan. Daarom loopt ze dus altijd in rokken liep en dergelijke. Volgens mij heeft ze nu (24 jaar) ook al 3 kinderen.
Captain Obvious...quote:
Wat?! Ik had toch gewoon serieus een jood kunnen zijnquote:
Dan ben ik een Moslimquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat?! Ik had toch gewoon serieus een jood kunnen zijn![]()
Overdracht met bier. Lekker zuipen met die lullo's van de heelkunde, mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij biochemie was het op vrijdagmiddag altijd frituur en pilsmiddag
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Overdracht met bier. Lekker zuipen met die lullo's van de heelkunde, mooie tijden waren dat.
Het LUMC is idd een aardige uitschieter op dat gebied, behalve op Heelkundequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:48 schreef intoxicated het volgende:
[..]
In het B'vo vond ik het eigenlijk juist wel meevallen? Hoewel het aan de afdeling kan liggen. In het LUMC viel het me vooral op, eigenlijk.
Afhankelijk waar je gaat studeren. In utrecht wordt het moeilijk, hier doen we niet meer aan P's.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het LUMC is idd een aardige uitschieter op dat gebied, behalve op Heelkunde. Mijn ervaring is juist dat er in het Bronovo veel christelijke dames rond lopen.
Ps: Is het lastig om in je eerste jaar gelijk je P te halen?
Wat danquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je gaat studeren. In utrecht wordt het moeilijk, hier doen we niet meer aan P's.
Daar merkte ik anders niets van als het erop aan kwamquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat er in het Bronovo veel christelijke dames rond lopen.
BAMA? Of heb je dan ook nog een P?quote:
Wij zijn nog lekker oldskool wat dat betreft, als laatste lichting. Met een handje van Andy bij de uitreiking.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je gaat studeren. In utrecht wordt het moeilijk, hier doen we niet meer aan P's.
Ingelijst aan de muur, slimmerikquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef intoxicated het volgende:
Waar heb ik dat ding eigenlijk liggen?
Blijft een prachtige taal, Latijn. Hoewel ik oud-Grieks toch mooier vindquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef intoxicated het volgende:
Gevonden![]()
"ACADEMIA LVGDVNO-BATAVA
FACVLTAS MEDICA
(...) Ik, natus (...) propaedetica artis medicae imbutus institutione interrogatus ordini rite ac laudabiliter satesfecit; in cuius fidem hoc eidem diploma publicum traditimus. LVGDVNI BATAVORUM 12-08-2005."
Heerlijk
Homoquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Blijft een prachtige taal, Latijn. Hoewel ik oud-Grieks toch mooier vind
Volgens mij is het een uitreiking van een negatief studieadvies uitgegeven op 12-08-2005. Latijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef intoxicated het volgende:
Gevonden![]()
"ACADEMIA LVGDVNO-BATAVA
FACVLTAS MEDICA
(...) Ik, natus (...) propaedetica artis medicae imbutus institutione interrogatus ordini rite ac laudabiliter satesfecit; in cuius fidem hoc eidem diploma publicum traditimus. LVGDVNI BATAVORUM 12-08-2005."
Heerlijk
Hihi. Cum.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef gohan16 het volgende:
Maar het is wel makkelijk te doen om alles in een keer te halen. Gewoon alle college's en werkgroepen volgen en vooral niet alle opgegeven hoofdstukken lezen (zonde van je tijd). Vooral zorgen dat je antwoorden hebt van werkgroepen, danwel van te voren of tijdens opschrijven. En deze laatste dingen avond en ochtend voor het tentamen doornemen. Geen cum laude, wel cum multi libertas.
Maar toen was het normaal dat je als dertigjarige succesvolle man trouwde met een meisje van vijftien jaar oudquote:
Ik hoorde het je denkenquote:
Sowieso het eerste jaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef gohan16 het volgende:
Maar het is wel makkelijk te doen om alles in een keer te halen. Gewoon alle college's en werkgroepen volgen en vooral niet alle opgegeven hoofdstukken lezen (zonde van je tijd). Vooral zorgen dat je antwoorden hebt van werkgroepen, danwel van te voren of tijdens opschrijven. En deze laatste dingen avond en ochtend voor het tentamen doornemen. Geen cum laude, wel cum multi libertas.
Andy met coassistente Jessicaquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef iofn het volgende:
[..]
Sowieso het eerste jaar. Het enige leuke blok was daar volgens mij Infectie&Afweer.
Kaptein.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef intoxicated het volgende:
Even denken wat ik ook alweer leuk vond in het eerste jaar.
Oude mannen en minderjarige jongetjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Repeat het volgende:
Wenink is een koning
Zelfs nog een keuzeblok bij hem gevolgd. Niet omdat ik dat nou zo boeiend vond, maar voor hem
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em. Maar staat op mn oude pc. Ik duik em nog wel eens op. Echt een 8mpixel jetser idd
Legaal naar minderjarige meisjes kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?
volgend topic: [SC] Geneeskunde ???
Je kunt het beter geen naam geven. Hou het underground.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?
volgend topic: [SC] Geneeskunde ???
Waar we legaal minderjarige meisjes betastenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Legaal naar minderjarige meisjes kijken
Die wordt hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar we legaal minderjarige meisjes betasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |