Maar toen was het normaal dat je als dertigjarige succesvolle man trouwde met een meisje van vijftien jaar oudquote:
Ik hoorde het je denkenquote:
Sowieso het eerste jaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef gohan16 het volgende:
Maar het is wel makkelijk te doen om alles in een keer te halen. Gewoon alle college's en werkgroepen volgen en vooral niet alle opgegeven hoofdstukken lezen (zonde van je tijd). Vooral zorgen dat je antwoorden hebt van werkgroepen, danwel van te voren of tijdens opschrijven. En deze laatste dingen avond en ochtend voor het tentamen doornemen. Geen cum laude, wel cum multi libertas.
Andy met coassistente Jessicaquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef iofn het volgende:
[..]
Sowieso het eerste jaar. Het enige leuke blok was daar volgens mij Infectie&Afweer.
Kaptein.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef intoxicated het volgende:
Even denken wat ik ook alweer leuk vond in het eerste jaar.
Oude mannen en minderjarige jongetjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Repeat het volgende:
Wenink is een koning
Zelfs nog een keuzeblok bij hem gevolgd. Niet omdat ik dat nou zo boeiend vond, maar voor hem
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em. Maar staat op mn oude pc. Ik duik em nog wel eens op. Echt een 8mpixel jetser idd
Legaal naar minderjarige meisjes kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?
volgend topic: [SC] Geneeskunde ???
Je kunt het beter geen naam geven. Hou het underground.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat voor foto is dat dan. staat ie in het klein ergens op internet?
volgend topic: [SC] Geneeskunde ???
Waar we legaal minderjarige meisjes betastenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Legaal naar minderjarige meisjes kijken
Die wordt hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar we legaal minderjarige meisjes betasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |