Ook Duitsland en zelfs België hebben een Haren he. Zou nog een hele rondreis wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom doe je vijf keer Groningen - Haren?
Ik heb ook Haren, maar daar komt greavy niet in de buurt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook Duitsland en zelfs België hebben een Haren he. Zou nog een hele rondreis worden
Zo ontdekte ik zojuist pas dat de noordertunnel onder Utrecht Centraal door, in de Koude Oorlog ingericht was als schuikelder tegen eventuele atoomaanvallenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer weer een treinenplaatje, goed?
Verklaart ineens die zware stalen deuren daar. Die vielen me al steeds op. Ik ga eens kijken. Kom er dagelijks langs...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Naja de noordertunnel dus. Vanaf de Sneltramhalte tot aan het Crown Plaza hotel of hoe dat tegenwoordig heetEn dan is het tussen de trap naar het stadsbusstation en de trap naar de buurtsporen in zeg maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zit ook een mozaikje in de NoodertunnelVind ik ook leuk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo is er toch een hoop te zien in en rond Utrecht Centraal. Ook een hoop waar je eigenlijk tienduizend keer langsloopt en nooit de tijd voor neemt. Zoals het Nationaal Monument Slachtoffers Spoorwegongevallen in het Moreelsepark. Kun je ook best eens een keertje heen lopen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die ken ik ja... Ik vind persoonlijk, maar dat is dus persoonlijk, dat het niet zo heel erg veel voorstelt. Kijk, dat het er is is echt heel goed, maar het is me wat te... ja, weinig.
quote:"we kunnen niet overal een monument plaatsen,"
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:36 schreef Duvel het volgende:
Het is in 2012 ook 20 jaar geleden dat de treinramp bij Hoofddorp gebeurde overigens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |