"Group of balises absent" in het logboek onderin het scherm.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:22 schreef V2 het volgende:
Wat is het foutje dan op de foto? Dat de maximum snelheid op 300km/h staat? Dat de schaal tot 400 km/h gaat terwijl de trein max. 250 km/h doet? Of dat ronde stipje bij de 50km/h, wat dat ook mag betekenen?
Je mag je sigaretje ook op het busplatform roken, hoef je geen geldig vervoersbewijs te hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar daar controleren ze toch alleen ´s nachts op.
En het slaat nergens op, als ik op Utrecht Centraal op iemand sta te wachten, dan wil ik gewoon een sigaretje kunnen roken. En daarvoor moet je naar de perrons.
Gouda is kut. Het traject Alexander-Gouda trekt de grootste pauperbende van heel Nederland aan.quote:
Dat is niet de schuld van Gouda, kutpuber.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gouda is kut. Het traject Alexander-Gouda trekt de grootste pauperbende van heel Nederland aan.
Ze moeten er wel allemaal heen altijdquote:Op zondag 25 juli 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Gouda, kutpuber.
Nooit op de Hoekse Lijn gereden zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gouda is kut. Het traject Alexander-Gouda trekt de grootste pauperbende van heel Nederland aan.
Ik kwam ook een Adler tegen alleen ik rekende er totaal niet op, kwam het volgende uitquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Arriva is top!
In Duitsland dan wel te verstaan...
[ afbeelding ]
Arriva rijdt zeker niet alleen in Nederland op diverse treinverbindingen. In Duitsland rijdt het onder de productnaam ALEX de treinen op de relaties München-Lindau/Oberstdorf en München-Regensburg-Hof/Praag. Voor het traject tussen München en Regensburg worden vijf loks van de serie 183, beter bekend als Taurus ingezet. De 183 002 is met ALX trein 354 uit Schwandorf en Praag (de achterste 4 wagens) bij Feldmoching nog slechts enkele kilometers verwijderd van het eindstation München Hauptbahnhof. Maandag 19 juli 2010
[ afbeelding ]
Ter gelegenheid van 175 jaar Deutsche Eisenbahn heeft Arriva een van haar Taurussen als Adler-stoomlok bestickerd. De 183 001 heeft vier rijtuigen aan de haak en is als ALX 87015 onderweg vanuit Hof via Schwandorf en Regensburg naar München Hbf en passeert hier vlak voor Feldmoching. Maandag 19 juli 2010
Meh, dat zuigt. Hoe laat was dat dan? Ik reed aan het begin van de middag en het begin van de avond ook op dat traject.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef Arnette het volgende:
Pfff ging weer lekker vandaag in de trein..
Ik zat bij Gouda en zag op mijn telefoon dat er al gedoe was tussen Amersfoort en Zwolle. Eerst wilde de conductrice ons allemaal in de stoptrein naar Zwolle duwen (lekker efficient), later zouden we moeten omreizen via Deventer en toen we net voor station Amersfoort stonden waren ze zo slim geweest om het systeem te resetten.. kortom alles kwam weer op gang. Uiteindelijk met 40 minuten vertraging & volle trein in Groningen aangekomen!
WTF ????quote:Op maandag 26 juli 2010 08:23 schreef Mkr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: nu.nl
Ik heb echt geen flauw idee hoe ze dit voor elkaar kregen. Tussen het juk en die winkel zit geloof ik ook nog een meter of 15, en daarna dus nog zowat de haven in gereden...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:Dus die slijptrein komt daar met goed 140 km/h aan, zonder ergens naar te kijken..... Hoe gaatt zoiets eigenlijk?? Die dingen rijden heul niet hard toch?
[..]
WTF ????![]()
Joh.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd naar het verhaal hierachter, want hier kloppen dingen gewoon zwaar niet
Wie?! Waar?! Breng de galg naar buiten!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Altijd leuk, lui die dingen concluderen zonder er eigenlijk iets van af te weten.
Vergeet de pek met veren, de fakkels en de hooivorken niet. Het is natuurlijk wel Stavoren.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie?! Waar?! Breng de galg naar buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |