abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91976601
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De drie punten die je aanhaalt zijn vrij algemeen.
1) De spanning van het kruisen van degens met mensen die echt betrokken zijn.
2) Ik ben allergisch voor pogingen om mij voor de gek te houden.
3) Het is voor mij ook een soort sport, maar blijkbaar ook van essentieel belang, om te proberen de drogredeneringen door te krijgen.
Waarom precies deze missie, is misschien dan een betere vraag....

Was damals geschehen ist, ist nicht zu fassen.
Even over het dikgedrukte.. Is punt 1 niet meteen het antwoord op je vraag?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91976604
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet jij niet een keer naar bed of zo? :{.
Ik moest er alweer uit. Maar jij dan? :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_91976611
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Even over het dikgedrukte.. Is punt 1 niet meteen het antwoord op je vraag?
Nee, want dat kun je omtrent elk ander hard boiled onderwerp doen toch?
Missie Afghanistan bijv.
Allerlei economische thema's.
Elk ideologisch gegeven thema.

De vraag die hij niet beantwoordt is juist waarom precies dit thema... niet om het even elk ander thema waar die drie algemene redenen die hij geeft ook gelden.
Wmb is dit een smokescreen van Keesje22.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 28-01-2011 05:36:57 ]
I´m back.
pi_91976615
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik moest er alweer uit. Maar jij dan? :{
Ik heb weekend, en was al gestopt, maar heb toen wat muziek geluisterd. Ik kan morgen tot 11 uur slapen. :7 .
I´m back.
pi_91976631
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb weekend, en was al gestopt, maar heb toen wat muziek geluisterd. Ik kan morgen tot 11 uur slapen. :7 .
Verschil moet er zijn blijkbaar ;(

Deze week alleen de zondag lekker rustig. Nou ja, kinderen he :+
pi_91976635
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn blijkbaar ;(

Deze week alleen de zondag lekker rustig. Nou ja, kinderen he :+
1 kid here, hoor. ;).
Ach ja, zo zwaar heb ik het ook niet, moet volgende week donderdag weer beginnen.... :P.
I´m back.
pi_91976638
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, want dat kun je omtrent elk ander hard boiled onderwerp doen toch?
Missie Afghanistan bijv.
Allerlei economische thema's.
Elk ideologisch gegeven thema.

De vraag die hij niet beantwoordt is juist waarom precies dit thema... niet om het even elk ander thema waar die drie algemene redenen die hij geeft ook gelden.
Wmb is dit een smokescreen van Keesje22.
Zou kunnen. Ik ben er dus nog niet over uit of zijn missie een missie van hem alleen is, maar misschien heb ik het wel fout. Heb dat gevoel alleen nog steeds.
pi_91976639
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 kid here, hoor. ;).
Ach ja, zo zwaar heb ik het ook niet, moet volgende week donderdag weer beginnen.... :P.
:o Vrije dagen? Of hoef je niet meer te werken?

En ik heb er twee, maar één heeft wat meer hulp nodig. En de vriendin van zoon slaapt hier een paar nachtjes omdat broertje aan nieuwe medicijnen moet wennen.
pi_91976644
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:46 schreef paddy het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik ben er dus nog niet over uit of zijn missie een missie van hem alleen is, maar misschien heb ik het wel fout. Heb dat gevoel alleen nog steeds.
Ik denk iig dat die drie redenen die Kees opgeeft een smokescreen zijn, hij zou moeten weten dat er op Fok! mensen rondlopen die dat doorzien, hoe lang zijn tekst verder ook is...
I´m back.
pi_91976647
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:47 schreef paddy het volgende:

[..]

:o Vrije dagen? Of hoef je niet meer te werken?
2 vrije dagen en een weekend van 4 dagen is 6 dagen, dus weer beginnen volgende week donderdag. ;).
I´m back.
pi_91976679
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk iig dat die drie redenen die Kees opgeeft een smokescreen zijn, hij zou moeten weten dat er op Fok! mensen rondlopen die dat doorzien, hoe lang zijn tekst verder ook is...
Mja, wanneer hij dat ontkent kan een ander roepen wat hij wil, maar je kan er verder niets mee :)
pi_91976689
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, wanneer hij dat ontkent kan een ander roepen wat hij wil, maar je kan er verder niets mee :)
Hij kan dat niet ontkennen. Want jij ziet toch zeker, net als een ieder ander ook, dat het generieke redenen zijn die dus de gestelde vraag niet beantwoorden...
Het is dus wrs ook niet waar, maar Kees is vrij intelligent en hoopt op die manier de vraag te ontwijken. :).
I´m back.
pi_91976691
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

2 vrije dagen en een weekend van 4 dagen is 6 dagen, dus weer beginnen volgende week donderdag. ;).
Ja, cryptische omschrijvingen op de vroege morgen :D

Je werkt dus 3 dagen? Of moet je volgend weekeinde wel weer werken?
pi_91976692
I´m back.
pi_91976697
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, cryptische omschrijvingen op de vroege morgen :D

Nee, 6 dagen werken, 4 dagen weekend. 2 dagen snipper maakt 6 dagen vrij.
I´m back.
pi_91976700
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Weekend na dit weekend idd 2 x late dienst.
ftw zeg maar.
I´m back.
pi_91976719
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij kan dat niet ontkennen. Want jij ziet toch zeker, net als een ieder ander ook, dat het generieke redenen zijn die dus de gestelde vraag niet beantwoorden...
Het is dus wrs ook niet waar, maar Kees is vrij intelligent en hoopt op die manier de vraag te ontwijken. :).
Ja, die laatste kan je duidelijk terug lezen. En ja, hij heeft welk door hoe hij moet posten. Qua posten pas ik mij soms ook aan hoor. Vooral in feedback. Soms (en dat is echt enorm weinig) ben ik wel recht voor de raap, maar dan zorgen anderen wel weer dat ik daar spijt van krijg :')

Hij is absoluut intelligent, maar daarom ben ik ook altijd blij dat er meerdere mensen posten in dat topic die ook veel weten van dit onderwerp. Vandaag zag ik een user posten die de lurkers de andere kant van het verhaal liet zien. Ik denk dat deze user het wel zal lukken de lurker de andere kant van het verhaal te laten zien.

Ik weet er gewoon te weinig vanaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 28-01-2011 06:17:26 ]
pi_91976727
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weekend na dit weekend idd 2 x late dienst.
ftw zeg maar.
Ah, oké...nu snap ik hem. Onregelmatige diensten.
pi_91976755
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, die laatste kan je duidelijk terug lezen. En ja, hij heeft welk door hoe hij moet posten. Qua posten pas ik mij soms ook aan hoor. Vooral in feedback. Soms (en dat is echt enorm weinig) ben ik wel recht voor de raap, maar dan zorgen anderen wel weer dat ik daar spijt van krijg :')
Je kunt natuurlijk nooit iedereen te vriend houden hè. Dat is ook het grote probleem bij jou, wrs. Echter mensen moeten wel kunnen schrijven wat ze willen schrijven, hoe stuitend misschien ook. Ik zou, zonder me ermee te bemoeien, heel liberaal zijn iig.
quote:
Hij is absoluut intelligent, maar daarom ben ik ook altijd blij dat er meerdere mensen posten in dat topic die ook veel weten van dit onderwerp. Vandaag zag ik een user posten die de lurkers de andere kant van het verhaal liet zien. Ik denk dat deze user de lurker wel de andere kant van het verhaal kan laten zien.

Ik weet er gewoon te weinig vanaf.
I make it a job not to post in Palestine-Israel topics iig. Al bijna 10 jaar lang.
Maar ik ben niet anti-Israël iig. Wat ik niet snap uit ook weer die lange verklaring van Kees, is, waarom is hij anti-Israël en breekt hij een lans voor antisemitisme, wat op zijn minst vrij onkies is imho. En zeker aangezien dat een rode draad vormt bijna vanaf Kees op FOK! zit, is dat best een interessante vraag, die natuurlijk niet beantwoord kan worden via 3 platitudes. Wat hij zelf weet ook.
I´m back.
pi_91976759
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Ah, oké...nu snap ik hem. Onregelmatige diensten.
Yep.
En nu ben ik echt weg.
Prettige dag. :) .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')