Telefoonboek, danwelniet gouden gidsquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef Socios het volgende:
Wat is het meest handig, het best, goedkoopst etc.?
Keuze uit: (In alfabetische volgorde)
- Stuk keukenrol
- Toiletpapier
- Zakdoekje
- Iets anders, namelijk?
fotokopietjes van treinkaartjes?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, die bewaar ik netjes in een la op volgorde van datum.
Niet de alphabetische methode?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, die bewaar ik netjes in een la op volgorde van datum.
lekker alfabetisch manquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef Socios het volgende:
Wat is het meest handig, het best, goedkoopst etc.?
Keuze uit: (In alfabetische volgorde)
- Stuk keukenrol
- Toiletpapier
- Zakdoekje
- Iets anders, namelijk?
Het ging er om dat de drie daarvoor genoemde opties op alfabet stonden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef FalleNk810i het volgende:
lekker alfabetisch man![]()
ben benieuwd of dat wel goed gaat met je treinkaart datums.
Doen we 't voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
3. je halve kinders leven ietsjes langer door in het riool zodat er wellicht een mutatie plaatsvindt met een rat en jouw genen worden doorgegeven door deze muterende rat
TS faaltquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lekker alfabetisch man![]()
ben benieuwd of dat wel goed gaat met je treinkaart datums.
Misschien komt er dan een alternatieve levensvorm uit voort die ons mensen leert hoe je effectiever moet leven. Bedoel, wie wil nou niet onder de grond treinen gaan spotten?quote:
Daar heb je een punt,quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Misschien komt er dan een alternatieve levensvorm uit voort die ons mensen leert hoe je effectiever moet leven. Bedoel, wie wil nou niet onder de grond treinen gaan spotten?
Ik weet niet? TS niet in ieder geval. Treinen spotten doet men op het station of langs de vrije baan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:50 schreef Metalfrost het volgende:
Bedoel, wie wil nou niet onder de grond treinen gaan spotten?
ondergrondse stationsquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet? TS niet in ieder geval. Treinen spotten doet men op het station of langs de vrije baan.
Daarbij is bij deze, in uitzonderlijk geval van gemuteerde ratten misschien een nieuwe optie open gaan staanquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet? TS niet in ieder geval. Treinen spotten doet men op het station of langs de vrije baan.
Bij Dordrecht Zuid bijvoorbeeld. Daar komt veel verschillend materieel voorbij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja! Bekende spotplek!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:53 schreef JustinK het volgende:
Bij Dordrecht Zuid bijvoorbeeld. Daar komt veel verschillend materieel voorbij.
Als je aan het sjorren bent dan ben je toch alleen thuis dus niemand die dat ziet manquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:54 schreef TheCreation het volgende:
[..]
degene die je op dat moment draagt? Viespeuk
Toch leuk hoe het hier overgaat van 'Fappapier' naar de perfecte locaties om ondergronds trein te spottenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Veel plezier op Schiphol Airport, Rotterdam Blaak of Best.
Haha, echt he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef TheCreation het volgende:
Toch leuk hoe het hier overgaat van 'Fappapier' naar de perfecte locaties om ondergronds trein te spotten![]()
Crea
En publieksrukken dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je aan het sjorren bent dan ben je toch alleen thuis dus niemand die dat ziet man
Zo is dat. Komen we de dag tenminste door.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef TheCreation het volgende:
Ach, zo blijven we bezig hier op Fok!
Eetend ook,quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo is dat. Komen we de dag tenminste door.
Oprotten, jij hebt een kut.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar ben ik soms niet zo zeker van.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik pluk altijd wat uit de wasmand... meestal een handdoek, een enkele keer een sok of een boxershort...
Je doet je naam eer aan in dit topic.quote:
Nee van jouw nickname kunnen we niet aannemen dat jij een guido-homo bent uit het jaar 1988quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan in dit topic.
Boterhamzakje om je Pi-mol en kwakker die kwak in die zak
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
Gewoon onder de douche, staand fappen.
Je kunt je halve kinders incl de vloeistof waarin zij voortbewegen kwijt in het doucheputje..
voordelen:
1. staand fappen voelt beter
2. geen zakdoekjes of andere rommel benodigd beschreven in de OP
3. je halve kinders leven ietsjes langer door in het riool zodat er wellicht een mutatie plaatsvindt met een rat en jouw genen worden doorgegeven door deze muterende rat
nadelen:
geen
conclusie:
win win win situatie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee van jouw nickname kunnen we niet aannemen dat jij een guido-homo bent uit het jaar 1988
Daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan in dit topic.
Boterhamzakje om je Pi-mol en kwakker die kwak in die zak
Ik ben het daarmee eenschquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet voor gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |