hectischer dan bc2quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik ben sinds eergisteren ook maar eens aan MW2 begonnen. Heb eerst WaW op de PS3 gespeeld en Bad Company 2 op de pc.
Ik hoorde zoveel negatieve berichten over MW2, dat ik hem nooit online gespeeld heb.....
Maar het is VEEL hectischer dan BC2 en VEEL toegankelijker. Ik maai met gemak de ene lvl 70 na de andere neer, wat resulteerd in cheat en hack verwijten.....
Mensen mogen me adden via Steam.
El Muchacho. Ben pas lvl 6, maargoed dat zegt niks, zoals anderen al ondervonden hebben.
Haha ja dat kan wel ! een nuke kan dus niet uit een packagequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef PieterBas het volgende:
Net uitgescholden voor cheater..
Heb een package met een AC130 gescoord, zeg er een gast... Cheater!!! You can't have a AC130 with 6 - 2..
Toen hij even met zijn neus op de feiten gedrukt werd.. ook door zijn eigen team, was ie gelijk weg![]()
Oh echt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha ja dat kan wel ! een nuke kan dus niet uit een package
yes sirquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik word regelmatig met een score van 8-2 of 10-3 uitgemaakt voor cheater.
Het volgende deel in de serie van een andere ontwikkelaar, hopelijk weten ze dezelfde gameplay in een soepel en cheatvrij online jasje te stoppen.quote:
Ik bedoel qua verhaallijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het volgende deel in de serie van een andere ontwikkelaar, hopelijk weten ze dezelfde gameplay in een soepel en cheatvrij online jasje te stoppen.
Dedicated servers!quote:
Wat loopt iedereen toch te haten op steamquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dedicated servers!
Zo'n gast bij de reviews van bol.com:
"Weet iemand toevallig, of deze versie ook weer via Steam gaat lopen? Hoop 't nl. wel!"
Jij hebt liever Steam in combinatie met IWNet dan dedicated servers?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen toch te haten op steam
Iwnet fucked up. Steam didn't.
* zucht *quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt liever Steam in combinatie met IWNet dan dedicated servers?
Ok, je hebt een punt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* zucht *
steam zorgt er alleen voor dat jij een vriendlijst hebt , je exp en acheivements worden bijgehouden en je savegames etc.
Iwnet zorgt voor de verbinding tussen spelers en dat gare zoek systeem.
Je moet steam meer zien als een x fire laagje over het spel heen.
En ja zelfs met dedicated servers hoop ik op steam. Lekker makkelijk vrienden joinen, vrienden adden, en de grote steam community
CoD: Black Ops speelt in de koude oorlog periode (ruwweg 1955-1985) en kan dus meerder speciale missies beslaan. Denk hierbij aan oorlog in Korea, Vietnam, undercover missies in afghanistan, Cuba etc etc.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef bigbass het volgende:
[..]
Nee, de verhaallijn staat voor zo ver ik weet los van MW2
Haha yeah , rambo stijlquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:01 schreef Deetch het volgende:
[..]
CoD: Black Ops speelt in de koude oorlog periode (ruwweg 1955-1985) en kan dus meerder speciale missies beslaan. Denk hierbij aan oorlog in Korea, Vietnam, undercover missies in afghanistan, Cuba etc etc.
Veel meer heb iker nog niet over kunenn vinden. Er wordt wel gesproken over een pijl en boog als wapen dus dat is wel weer cool.
Is er al een Call of Duty Black ops pagina?
Dit doe je maar lekker in het Black ops forumquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha yeah , rambo stijl![]()
![]()
Ik zou nou wel eigenlijk mijn eigen mannetje willen samenstellen ( of vrouwtje for that matter )
Gewoon mijn eigen pakje samenstellen , altijd in gillie lopen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |