1 |
Dat is niet mogelijk nee, een team kan niet zo slecht zijn,quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:32 schreef shadowflash het volgende:
Klaar met al die hacks , de tering zeg![]()
Er bestaat gewoon geen kans dat het team van de tegenstander de volle 7 minuten AC130's kan laten vliegen
das toch normale grotequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef trance_fan het volgende:
porsche1 je wilde nog een pic van mijn scherm.
Let niet zo op de rommel. moet nog opruimen
[ link | afbeelding ]
Ik kon er wel om lachen , maargoed met 800 tegen 7500 verliezen blijft niet leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk nee, een team kan niet zo slecht zijn,
LOL Jezus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef trance_fan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zei iemand Jezus ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
LOL Jezus.Kan je daar wel normaal op gamen?
lmao.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Zei iemand Jezus ?
[ afbeelding ]
Lulz, ja die kende ik.quote:
Nope, hij staat er nog in maar dan met de mededeling "Geblokkeerd" (in het rood). Dus ik neem aan dat hij mij dan gewoon als offline ziet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef afro het volgende:
Dan word ie gewoon auto uit je vriendenlijst gehaald
Ik moet zeggen dat je de eerste paar keren dat je een game speelt even moet proberen en een beetje rommelen met de instellingen. maar als ik nu kijk heb ik juist problemen op een scherm kleiner dan 30 inch. alles veel te kleinquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
LOL Jezus.Kan je daar wel normaal op gamen?
LOL.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je de eerste paar keren dat je een game speelt even moet proberen en een beetje rommelen met de instellingen. maar als ik nu kijk heb ik juist problemen op een scherm kleiner dan 30 inch. alles veel te klein
Maar je moet ook meer bewegingen met je hoofd maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
LOL.Je ziet wel sneller een enemy lijkt mij. Omdat het groter is.
Krijg je sterke nek spieren van.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar je moet ook meer bewegingen met je hoofd maken.
Of op een gezonde afstand gaan zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar je moet ook meer bewegingen met je hoofd maken.
Je muis aapquote:
Wat is dat ding links in de hoek?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef trance_fan het volgende:
[ link | afbeelding ]
c4 is altijd relaxed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef Deetch het volgende:
Gisteren mijn sitrep volgemaakt. In die map van de stimuluspack met die helicopter en dat hoge gebouw (Crash geloof ik). Iedereen liep steeds claymores en C4 in het trappenhuis neer te gooien en ook op andere plekken waar de HQ kwam.
Nu nog even de nearsighted accolade halen
Daar is het echt altijd prijsschietenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef Deetch het volgende:
Gisteren mijn sitrep volgemaakt. In die map van de stimuluspack met die helicopter en dat hoge gebouw (Crash geloof ik). Iedereen liep steeds claymores en C4 in het trappenhuis neer te gooien en ook op andere plekken waar de HQ kwam.
Jammer dat sitrep nog steeds geen toegevoegde waarde heeftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef Deetch het volgende:
Wel leuk om tegenstanders mee te pesten en om de route naar de HQ schoon te vegen voor je team.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:35 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jammer dat sitrep nog steeds geen toegevoegde waarde heeft
/failquote:
link die werktquote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
/fail
Het is gewoon een G5 (en daar zijn ook nog meerdere versies van geweest)
en wil je echt mierenneukerig gaan doen dan moet je is hier naar toe kijken..
http://nexus404.com/Blog/(...)500-gaming-mouse.jpg
Je hebt weer een "uitdaging".quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Deetch het volgende:
Tja, zeuren over muizen doen we in flora en fauna.
Inmiddels ben ik lvl 63 maar kan iemand mij overtuigen om opnieuw te gaan prestigen naar prestige 2. Dus wat zijn de voordelen want nadelen zijn er in mijn ogen genoeg.
hmmmz is niet echt uitdagend om weer opnieuw te beginnen. Wat krijg ik er voor terug?quote:
Je krijgt extra challenges voor emblems en titlesquote:Op maandag 26 juli 2010 10:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
hmmmz is niet echt uitdagend om weer opnieuw te beginnen. Wat krijg ik er voor terug?
Ik denk dat ik eerst maar eens een aantal wapens gaa "vol" maken.
Ook nog als je van prestige 1 (wat ik nu ben) naar prestige 2 gaat? Dan krijg je toch alleen dat embleempje dat je 2e prestige hebt gehaald?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt extra challenges voor emblems en titles
Dan alleen het embleempje iddquote:Op maandag 26 juli 2010 14:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ook nog als je van prestige 1 (wat ik nu ben) naar prestige 2 gaat? Dan krijg je toch alleen dat embleempje dat je 2e prestige hebt gehaald?
daar doen we het natuurlijk niet voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats hieronder jouw reactie , op dat ( helse )geluid dat nu door je hoofd spookt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef shadowflash het volgende:
Prestige is het eigenlijk gewoon niet waard. Vandaar dat ik al op 6 zit
Tevens:
[ afbeelding ]Ik spring in de hoop op een goede plek neer te komen, of probeer verder te sprinten en dat ik hem net ontwijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats hieronder jouw reactie , op dat ( helse )geluid dat nu door je hoofd spookt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
boem.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik spring in de hoop op een goede plek neer te komen, of probeer verder te sprinten en dat ik hem net ontwijkt.
Naja meestal ren ik er gewoon langs met lightweight , maar als je sneaky aan het doen bent als snipe , en je sluipt de hoek om , en je hoort klik....quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook door veel mensen "gaymores" genoemd.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef shadowflash het volgende:
Prestige is het eigenlijk gewoon niet waard. Vandaar dat ik al op 6 zit
Tevens:
[ afbeelding ]boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats hieronder jouw reactie , op dat ( helse )geluid dat nu door je hoofd spookt.
godver...Every war is different, every war is the same.
Deze viertjanner is beter in mw2 dan jij denktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef porsche1 het volgende:
Nee, ik ga niet met een viertjanner spelen.
wat is tegenwoordig niet noob of gay in mw2quote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook door veel mensen "gaymores" genoemd.
Iemand keihard ownen in MW2 is gay/noob/cheat als ik de commentaren moet geloven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig niet noob of gay in mw2![]()
mw2 en clansquote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef Anon4c het volgende:
Zijn er mensen die dit in clanverband spelen op HOOG niveau ? ( Tja mw2 en hoog, gewoon hoog in esl/clanbase) Pm me dan a.u.b.
FMJ is meteen wallhackquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Iemand keihard ownen in MW2 is gay/noob/cheat als ik de commentaren moet geloven.
Kun je commentaar van tegenstanders ook standaard muten?
Voorbeelden van slap gezeur:
n00btuber en dat terwijl het een zeer effectief middel is om je HQ te verdedigen (zeker met OMA) en zeker niet onoverkomelijk als je een beetje oplet.
gay18, dubbele brattebrat is lekker in close combat
camper, tja als sniper camp je so what, kom me maar halen
gaymore, klik is ho, moet je maar beter opletten (sitrep anyone??)
Er worden genoeg matches gespeelt op clanbase en esl hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
mw2 en clans, veel plezier op iwnet whehehe
Netjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef TVEE het volgende:
haha lees dit: http://kotaku.com/5597038(...)h-free-left-4-dead-2
was vandeweek dus gebanned door vac omdat ik zogenaamd had gecheat terwijl dit niet klopt. Nu ben ik unbanned en heb ik gratis left 4 dead 2 gekregen en ik mag iemand left 4 dead cadeau doen. netjes hoor
Gewoon Steam weer installeren en laten syncen he...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb trouwens even een vraag.. ik ga mijn pc voorzien van Windows 7... is er een mogelijkheid dat ik mijn prestige lvl ergens kan opslaan?
Anders moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.....
Natuurlijk wel eerst je spel weer installeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gewoon Steam weer installeren en laten syncen he...
Is niet zo. Is alleen bij cod4. Niet bij 6. Omdat alles online wordt opgeslagen via steam.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb trouwens even een vraag.. ik ga mijn pc voorzien van Windows 7... is er een mogelijkheid dat ik mijn prestige lvl ergens kan opslaan?
Anders moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.....
heeft gelijk^^^^^quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Is niet zo. Is alleen bij cod4. Niet bij 6. Omdat alles online wordt opgeslagen via steam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |