abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:42:14 #76
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_84972973
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Een vulcht bij Ryanair raakt in het boekingssysteem nooit vol (nog nooit gezien iig), maar kan uiteindelijk wel erg duur worden.
:) Een vlucht bij Ryanair is regelmatig in het boekingsysteem niet meer boekbaar aangezien het voor kan komen dat bepaalde vluchten helemaal vol zitten.
Voor de vluchten Eindhoven - London Stansted zal dit niet zo snel gebeuren, ze vliegen 2x per dag, daarnaast heb je vanaf Weeze, Charleroi en Amsterdam ook vluchten die kan top, maar voor andere bestemmingen best mogelijk.

Of je moet wachten met boeken hangt ervan af hoe flexibel je bent, als je een beetje met data kunt spelen en de omliggende data zijn nu niet zo duur, kan je prima afwachten, als je aan data gebonden bent of ziet dat de omliggende data relatief duur zijn, dan kan je beter niet wachten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_84983280
ik snap het niet nu hebben ze een actie tot maandagavond. Alleen dan kies ik bijvoorbeeld Ibiza vanaf weeze, wat volgens hun 19,99 zou kosten in de boekingsperiode 1 sept tot 1 nov..... en dan krijg ik toch nog de hogere prijzen...
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:37:19 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85021066
Ik heb geboekt voor mij, mijn vriend en ons zoontje maar nu zie ik terug in onze bevestiging dat ze mij als "Child" hebben aangemerkt en mijn zoontje vban 3 als "Adult" . Terwijl ik dat toch echt niet zo heb ingevoerd :') . Zou dit problemen opleveren of kan ik dit gewoon zo laten?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_85023791
Even callcenter bellen, die kunnen het zo in orde maken. Niet zo laten, want dat gaat fout met je boardingcards.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:43:56 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85024423
Oke, dan ga ik morgen even bellen, thnx :)
pi_85048646
Ik heb alleen iemands tweede naam foutief ingevuld, dat gaat me knaken kosten zeker -O-?
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:02:04 #82
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_85050261
Tweede naam maakt volgens mij niet uit. Eerste naam en achternaam moet zoals in het paspoort volgens mij.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:15:15 #83
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_85050895
die tweede naam had je niet eens in hoeven vullen, dus misschien dat dat helemaal niet uitmaakt? Al noem je jezelf Peter Fuckryanair Pieterse...
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:43:24 #84
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_85052189
Je mag geen tweede naam invullen, alleen de eerste naam zoals in het paspoort en de achternaam zoals in het paspoort. Dus als Annemarie in haar paspoort Anna Maria heet, vul je alleen Anna in. Zo moet het en niet anders.
It's not a lie, if you believe
pi_85052945
GVD...niet mijn eerste voornaam gebruikt bij het boeken en ook al ingecheckt :r

Dit gaan me dus geld kosten zeker -O-
-géén blogabet, bvd-
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:00:31 #86
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_85052990
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef 18konijn het volgende:
Je mag geen tweede naam invullen, alleen de eerste naam zoals in het paspoort en de achternaam zoals in het paspoort. Dus als Annemarie in haar paspoort Anna Maria heet, vul je alleen Anna in. Zo moet het en niet anders.
Ja dat weten we, staat ook duidelijk op de site van Ryanair.
Maar er zijn mensen die dat per ongeluk wel hebben ingevuld, die willen weten hoe Ryanair daar mee omgaat.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:01:12 #87
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_85053023
Waarom gebeurt dat trouwen zo extreem veel op dit moment?
pi_85054261
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef ASroma het volgende:
ik snap het niet nu hebben ze een actie tot maandagavond. Alleen dan kies ik bijvoorbeeld Ibiza vanaf weeze, wat volgens hun 19,99 zou kosten in de boekingsperiode 1 sept tot 1 nov..... en dan krijg ik toch nog de hogere prijzen...
De aanbiedingsprijzen zijn de goedkoopste prijzen die ze hebben voor die bestemming... soms zijn de goedkoopste tickets uitverkocht. En over het algemeen zijn de goedkoopste tickets sowieso alleen van ma-do en soms zaterdag of zondagochtend beschikbaar.
pi_85054399
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Maar er zijn mensen die dat per ongeluk wel hebben ingevuld, die willen weten hoe Ryanair daar mee omgaat.
Een vriend van me heeft een voornaam die eigenlijk uit twee losse namen bestaat (vergelijk 't maar met 'Anne Marie') en bij het boeken vult hij gewoon beide namen in zoals ze ze in het paspoort staan. Nooit een probleem mee gehad. Alleen dat was wel goed gespeld... als het niet goed gespeld is... geen idee... bellen en vragen hoe ze ermee omgaan?
pi_85054750
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lemans24 het volgende:
Omdat mensen steeds dommer worden en bij het boeken alles er even snel doorheen jagen ipv gewoon te lezen wat er allemaal staat.

En dan komen ze op het vliegveld aan en worden ze kwaad op Ryanair omdat ze moeten betalen, en gaan daarna posten op internet hoe *#(#*$ ryanair is en op feestjes hebben ze grote mond over hoe afschuwelijk de service wel niet was bla bla.

Want ja.. "ze kwamen toch met printjes van hun boekingsbevestiging uit hotmail. Hoezo moesten we online inchecken?" :')

:X :N

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef MagicIsland1 het volgende:

_O- Ja. Nieuw ticket danwel laten veranderen (kijken wat het goedkoopste is).
pi_85055053
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lemans24 het volgende:
in de zomerperiode vliegen vaak meer wat minder geavanceerde reizigers ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_85056602
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Helaas, vond het zelf toch niet zo duidelijk. Heb het zelfs nog niet gevonden, bovenaan het formulier staat het volgende:

"Passagiersgegevens - Alle passagiersnamen moeten overeenkomen met de namen in het paspoort/geaccepteerde reisdocument"

Voor mij maakte het dat enkel duidelijker dat ik ook een middelnaam zou moeten invullen, omdat anders de volledige naam niet overeenkomt met het paspoort.

Maar zoals hierboven, ik ben onervaren. :) Eerste keer vliegen, zelfs.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:40:49 #93
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_85057368
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef Chibs het volgende:

[..]

Helaas, vond het zelf toch niet zo duidelijk. Heb het zelfs nog niet gevonden, bovenaan het formulier staat het volgende:

"Passagiersgegevens - Alle passagiersnamen moeten overeenkomen met de namen in het paspoort/geaccepteerde reisdocument"
Je hebt gelijk, het staat er niet bij Ryanair! Wel bij (enkele) andere maatschappijen.
Maar het is vooral een probleem voor Nederlanders, want in het Engels is het duidelijker: first name is je eerste voornaam en middle name je tweede. Dus "first & last name" schept minder onduidelijkheid.
pi_85063169
Ik en mijn vriendin vertrekken donderdag met Ryanair naar Pisa. Omdat ik nog nooit gevlogen heb met Ryaniar, heb ik nog wel een aantal vragen.

Ik heb reeds online ingecheckt, en de heen-en retourtickets afgedrukt. Wij hebben handbagage en in te checken bagage mee. Waarschijnlijk moeten wij dan eerst onze bagage inchecken? Hoe lang voor de vlucht wordt dit best gedaan? Onze vlucht is om 10u10 's ochtends.

Daarna moeten wij waarschijnlijk inchecken met ons afgedrukte tickets? Hoe lang op voorhand doen we dit best? Wordt daar dan ook onze handbagage gecontroleerd? Door het stoelbeleid zonder toewijzing zouden wij graag goed op voorhand aan de gate zijn. Geldt, wie het eerst ingecheckt heeft, mag het eerst instappen?

Mensen die nog tips hebben met betrekking tot het op een goede manier inchecken, mogen die hier altijd achterlaten.

:)

Ow, en weet er toevallig iemand of er een lange tijd moet worden gewacht op ingecheckte bagage na het uitstappen in Pisa?
‘Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt en hem terug wil als het begint te regenen’
Mark Twain
pi_85063769
quote:
Daarna moeten wij waarschijnlijk inchecken met ons afgedrukte tickets? Hoe lang op voorhand doen we dit best? Wordt daar dan ook onze handbagage gecontroleerd?
'Inchecken' heb je online al gedaan. Je gaat in de rij staan, laat je afgedrukte ticket scannen en je ID/paspoort zien. Dan gaat je handbagage op de band en ga je door de detectiepoortjes. Hierna loop je naar de gate, daar ga je in de rij staan, als de gate open gaat laat je je afgedrukte boardingpass weer scannen door iemand van Ryanair en ook laat je je ID/paspoort zien. Je boardingpass wordt dan door tweeen gescheurd, en je krijgt de ene helft terug. Als je het vliegtuig in gaat, moet je weer je afgedrukte boardingpass (die afgescheurde helft dus) laten zien, de steward(ess) omcrikelt hierop dan je vluchtnummer met pen.

quote:
Geldt, wie het eerst ingecheckt heeft, mag het eerst instappen?
Nee, zo werkt het niet. Er worden twee rijen gemaakt: een rij voor mensen met priority tickets, en een rij voor mensen met een 'niet-priority' ticket. De priority-mensen mogen als eerste naar het vliegtuig lopen, maar de 'niet priority-mensen' mogen er gelijk achteraan. (Conclusie: Bespaar geld en koop geen priority ticket, het is echt onzinnig).

quote:
Mensen die nog tips hebben met betrekking tot het op een goede manier inchecken, mogen die hier altijd achterlaten.
Bij de 'voorste' trap van het vliegtuig staat meestal een lange rij. Dus mijn tip is: loop even door naar de 'achterste' trap. Dan zit je eerder in het vliegtuig en heb je een grotere kans dat je nog een goed plekje kunt vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door tomatenrood op 09-08-2010 20:20:57 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:23:04 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85064208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Plopr het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft een voornaam die eigenlijk uit twee losse namen bestaat (vergelijk 't maar met 'Anne Marie') en bij het boeken vult hij gewoon beide namen in zoals ze ze in het paspoort staan. Nooit een probleem mee gehad. Alleen dat was wel goed gespeld... als het niet goed gespeld is... geen idee... bellen en vragen hoe ze ermee omgaan?
Hm, ik heb bij mijn zoontje beide voornamen ingevuld en bij mezelf alleen mijn eerste voornaam..God wat een gedoe?! Wat nu weer...
pi_85064399
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hm, ik heb bij mijn zoontje beide voornamen ingevuld en bij mezelf alleen mijn eerste voornaam..God wat een gedoe?! Wat nu weer...
je kunt allebei doorlopen :') Echt al dat paranoia gedoe, als je gewoon minimaal de eerste voornaam + achternaam juist hebt ingevuld komt het goed. Maar als je de hele doopnaam hebt is het ook prima.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:58:09 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85066136
Thnx :') En hoe zit het met voorvoegsels, weet je dat? Zoals "pietje VAN huppelup?"
pi_85069174
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

'Inchecken' heb je online al gedaan. Je gaat in de rij staan, laat je afgedrukte ticket scannen en je ID/paspoort zien. Dan gaat je handbagage op de band en ga je door de detectiepoortjes. Hierna loop je naar de gate, daar ga je in de rij staan, als de gate open gaat laat je je afgedrukte boardingpass weer scannen door iemand van Ryanair en ook laat je je ID/paspoort zien. Je boardingpass wordt dan door tweeen gescheurd, en je krijgt de ene helft terug. Als je het vliegtuig in gaat, moet je weer je afgedrukte boardingpass (die afgescheurde helft dus) laten zien, de steward(ess) omcrikelt hierop dan je vluchtnummer met pen.
[..]

Nee, zo werkt het niet. Er worden twee rijen gemaakt: een rij voor mensen met priority tickets, en een rij voor mensen met een 'niet-priority' ticket. De priority-mensen mogen als eerste naar het vliegtuig lopen, maar de 'niet priority-mensen' mogen er gelijk achteraan. (Conclusie: Bespaar geld en koop geen priority ticket, het is echt onzinnig).
[..]

Bij de 'voorste' trap van het vliegtuig staat meestal een lange rij. Dus mijn tip is: loop even door naar de 'achterste' trap. Dan zit je eerder in het vliegtuig en heb je een grotere kans dat je nog een goed plekje kunt vinden.
Bedankt voor de info :W
‘Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt en hem terug wil als het begint te regenen’
Mark Twain
pi_85071510
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef zeebeschuit het volgende:

En dan komen ze op het vliegveld aan en worden ze kwaad op Ryanair omdat ze moeten betalen, en gaan daarna posten op internet hoe *#(#*$ ryanair is en op feestjes hebben ze grote mond over hoe afschuwelijk de service wel niet was bla bla.

Want ja.. "ze kwamen toch met printjes van hun boekingsbevestiging uit hotmail. Hoezo moesten we online inchecken?" :')
Toevallig precies dit verhaal vandaag gehoord van twee mensen die voor me stonden bij de AH :')
Net of je bij KLM wel met een andere naam mag vliegen..
Maar goed, laat die mensen maar lekker veel betalen, dan kunnen andere goedkoop blijven vliegen ;)
pi_85072361
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef 18konijn het volgende:
onzin ik ben net terug uit berlijn en heb de tickets geboekt. Allebei mn maten hebben 2 doopnamen en die heb ik gewoon ingevuld, niks geen probleem gehad. Er staat de exacte naam invullen zoals die in het paspoort staat dus waarom zou je geen doopnamen in mogen vullen?

Verder wel bizar dat we aan het taxiën waren en dus 50+km/u reden, dat vliegtuig me met een rotschok tot stilstand kwam, iedereen met zn kop tegen de stoel ervoor kwam, het leek wel alsof ie ineens aan de noodrem trok. Hele vliegtuig 1 groot :? :? :? 10 min. later rijdt vliegtuig gewoon door en broem de lucht in... Ook als ben jenog zo budget, even 30s vertellen waarvoor dat nu nodig was kan toch geen kwaad als je nog de lucht in moet :{
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:01:38 #102
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_85073663
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef WooZ het volgende:

[..]

onzin ik ben net terug uit berlijn en heb de tickets geboekt. Allebei mn maten hebben 2 doopnamen en die heb ik gewoon ingevuld, niks geen probleem gehad. Er staat de exacte naam invullen zoals die in het paspoort staat dus waarom zou je geen doopnamen in mogen vullen?
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk maar de methode die ik beschreven heb is altijd goed, voor elke naam. Dus het kan best zijn dat het goed gaat met meerdere voornamen, maar hoe meer je invult, hoe meer risico dat het fout gaat. Niemand zit te wachten op gezeik met een grondstewardess bij het inchecken die begint te zeuren over een lullige spelfout in een naam. En dat het vaak fout gaat, blijkt elke dag weer op elke luchthaven waar Ryanair op vliegt.
It's not a lie, if you believe
pi_85085092
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef MagicIsland1 het volgende:

Ik dus een nieuwe ticket boeken voor dezelfde vlucht....klik ik bij het boeken bij het laatste scherm op ok, krijg ik een popup bericht met iets van dat ik niet dezelfde naam en betalingsgegevens mag hebben op dezelfde vlucht. Ik dacht dus dat mijn ticket niet geboekt was...maar nu krijg ik dus wel een bevestigingsemail met reserveringsnummer :')

Ga ik hier problemen mee krijgen of niet? Ik ga zo maar even bellen, maar misschien weet een van jullie het ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door MagicIsland1 op 10-08-2010 10:21:44 ]
-géén blogabet, bvd-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:16:31 #104
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_85109484
:) Het goed invoeren van namen is wel belangrijk.

Als je roepnaam Anne Vlieger is, in je Paspoort staat Annemarie Vlieger, en je hebt als naam ingevuld Anne Vlieger zal je bij vertrek op Eindhoven niet zo'n probleem hebben, de beveiliging en boardingmedewerkers zijn ook Nederlands en begrijpen dat dit dezelfde naam is.

Echter, op je bestemming in een land waar ze Nederlands niet spreken zal op de terugweg de beveiligings en incheck medewerker de naam Annemarie Vlieger willen zien, en snapt niet waarom er Anne staat. Zeker op luchthavens waar op commissie voor Ryanair wordt gewerkt, en de medewerkers dus een percentage krijgen van de opbrengsten van de extra service op de luchthaven zijn ze daar natuurlijk extra scherp op.

Dus eerste voornaam in je paspoort en achternaam is de enige juiste manier dat je op geen enkele manier problemen kan krijgen, in andere gevallen kan je in sommige gevallen wel vliegen, maar het kan voorkomen dat je een naamswijziging moet betalen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_85150747
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

[..]

[..]

Op het afgedrukte boarding pass staat ergens onder halverwege 'part tear to here'. Is het de bedoeling dat wij dit reeds gedeeltelijk doorknippen, zodat het personeel dit dan gemakkelijker scheurt?
Mark Twain
pi_85151349
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef wo0dy het volgende:

[..]

Op het afgedrukte boarding pass staat ergens onder halverwege 'part tear to here'. Is het de bedoeling dat wij dit reeds gedeeltelijk doorknippen, zodat het personeel dit dan gemakkelijker scheurt?
Ja dat is gemakkelijker voor het personeel :) Maargoed, volgens mij leest ook maar 10% van de mensen die regel..
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:16:25 #107
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_85151925
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Ja dat is gemakkelijker voor het personeel :) Maargoed, volgens mij leest ook maar 10% van de mensen die regel..
Een scherpe vouw maken bij de stippellijn werkt ook wel.

Eigenlijk ben ik de ideale budgetpassagier, ik check online in, ik neem niet teveel handbagage mee, heb al mijn documenten klaar voordat erom gevraagd wordt bij de diverse controles bij beveiliging en instappen, heb een scherpe vouw gemaakt dat het gatemedewerker makkelijk het gedeelte kan afscheuren, weet dat je die bij het instappen nog een keer moet laten zien en stop dit niet diep weg in de tas, stap achter in het vliegtuig in en ga snel aan het raam zitten en hou verder niemand in het gangpad op met het opbergen van mijn tas.

Waarom bepaalde mensen bij elk bovengenoemd punt dit als verassing behandelen begrijp ik soms echt niet...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_85151998
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb alleen iemands tweede naam foutief ingevuld, dat gaat me knaken kosten zeker -O-?
Gratis weggehaald :7 *O*!
Willem-Jan van Puffelen
pi_85152455
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Een scherpe vouw maken bij de stippellijn werkt ook wel.

Eigenlijk ben ik de ideale budgetpassagier, ik check online in, ik neem niet teveel handbagage mee, heb al mijn documenten klaar voordat erom gevraagd wordt bij de diverse controles bij beveiliging en instappen, heb een scherpe vouw gemaakt dat het gatemedewerker makkelijk het gedeelte kan afscheuren, weet dat je die bij het instappen nog een keer moet laten zien en stop dit niet diep weg in de tas, stap achter in het vliegtuig in en ga snel aan het raam zitten en hou verder niemand in het gangpad op met het opbergen van mijn tas.

Waarom bepaalde mensen bij elk bovengenoemd punt dit als verassing behandelen begrijp ik soms echt niet...

Je vergeet het paspoort/ID kaart gereed te hebben waar nodig :P (indien paspoort natuurlijk ook opengeslagen op de juiste pagina)
pi_85284186
Ik vlieg dus ook met Ryanair dinsdag naar Girona. Het vroegste dat ik vanaf mijn woonplaats op vliegveld Eindhoven kan zijn is 07:30 bij vertrek vlucht om 09:00. Is dit vroeg genoeg om je bagage af te geven en door de gate te gaan?
pi_85284195
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef Lysane het volgende:
Ik vlieg dus ook met Ryanair dinsdag naar Girona. Het vroegste dat ik vanaf mijn woonplaats op vliegveld Eindhoven kan zijn is 07:30 bij vertrek vlucht om 09:00. Is dit vroeg genoeg om je bagage af te geven en door de gate te gaan?
Volgens mij is 8.30 zelfs nog vroeg genoeg.
Willem-Jan van Puffelen
pi_85284920
Als je bagage afgeeft is het 8:00 want gate/incheck sluit om 8:30 dus gewoon half uurtje/kwartiertje vantevoren dan heb je idd ruim genoeg de tijd. Controle duurt hoogstens 5/10 minuten en dan ben je er al direct :) Zonder bagage is 8:30 idd geen probleem.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:56:49 #113
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_85285026
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef Lysane het volgende:
:) Dat moet vroeg genoeg zijn.

Mijn record is, (zonder bagage), om 09:11 aankomen met de bus 145 van Hermes, om 09:15 de terminal binnenstappen en om 09:20 aan boord stappen na de beveiliging en paspoortcontrole te zijn gepasseerd, waarna om 09:23 de deuren dicht gingen en de vlucht naar Stansted kon beginnen.

Maar dit is geen aanrader, en had alles te maken met de NS die besloot de eerste 2 treinen maar niet te laten rijden en de derde met vertraging te laten rijden. -O-
Eindhoven is gelukkig niet zo groot, en je bent zo klaar, wel moet je 45 minuten voor vertrek je tas afgegeven hebben, maar 07:30 aanwezig is echt prima.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_85286464
Aah nu ben ik wel gerustgesteld! Ik heb maar 1x eerder gevlogen (via Schiphol/Transavia) en toen moesten we geloof ik 2,5 uur vantevoren aanwezig zijn (omdat je daar moet inchecken natuurlijk).

En 08.30 aanwezig zijn redden we dus niet omdat je bagage dus max 40 min vantevoren afgegeven moet zijn. :)
pi_85286981
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef Lysane het volgende:
Aah nu ben ik wel gerustgesteld! Ik heb maar 1x eerder gevlogen (via Schiphol/Transavia) en toen moesten we geloof ik 2,5 uur vantevoren aanwezig zijn (omdat je daar moet inchecken natuurlijk).

En 08.30 aanwezig zijn redden we dus niet omdat je bagage dus max 40 min vantevoren afgegeven moet zijn. :)
Ryanair regulars hebben nooit bagage, veel te duur :D.
pi_85287047
Haha ik heb een aantal topics doorgelezen ja, maar ik ben (nog) geen regular. Dus ik heb nog gewoon een koffer ingecheckt.
pi_85318196
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met die taxidiensten naar/van vliegveld Weeze ?
pi_85318421
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef hatsjoe het volgende:
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met die taxidiensten naar/van vliegveld Weeze ?
Keertje vanaf station Venray gedaan. Was mooi op tijd, terugweg een shared taxi met wat mensen die nog naar Arnhem/Nijmegen oid. gingen en de omweg niet erg relaxed vonden.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:34:50 #119
97934 ASroma
Flamboyant
pi_85318492
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef hatsjoe het volgende:
je bedoelt die busjes? voor 10 euro sta je in Nijmegen, best ok.
pi_85319306
ik had dit ook al gepost in het e-ticketstopic.. maar misschien past het hier beter en krijg ik sneller antwoord
Ik heb net online ingecheckt met Ryanair, morgenochtend moet ik vliegen, maar op de boardingpass staat nu alleen mijn naam en verder geen gegevens omdat ik een of andere rare error kreeg, terwijl ik alles goed had ingevoerd.. Nu ben ik bang dat ik morgen eerder naar het vliegveld moet om daar in te checken? Ik vlieg om 7.00 dus dat scheelt nogal wat in slaap.. Dus weet iemand wat ik nu het beste kan doen? opnieuw uitprinten heb ik al gedaan maar heb ik hetzelfde probleem.. Moet ik nu heen én terug op het vliegveld inchecken? dat zou me dan dus 80 euro kosten ?? }:|
pi_85322578
Als je naam, vluchtnummer, bestemming en datum erop staan dan is het voldoende. Probeer anders te printen vanuit een andere browser of eerst even printen naar tiff of pdf.
Als het niet jouw fout is, dan zal het je ook niets kosten, neem ik aan.
pi_85398139
Ik wil graag één extra tas meenemen. We reizen met zijn tweeën, en op de terugweg een extra tas meenemen. Nu heb ik dat online aangevraagd, maar dan staat er bij dat er verder geen tassen bij zitten. Je mag toch gratis een tas per persoon meenemen?
pi_85399034
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wil graag één extra tas meenemen. We reizen met zijn tweeën, en op de terugweg een extra tas meenemen. Nu heb ik dat online aangevraagd, maar dan staat er bij dat er verder geen tassen bij zitten. Je mag toch gratis een tas per persoon meenemen?
Nee, je mag alleen EEN tas als handbagage gratis mee. Als je een extra tas mee wil nemen zal je die moeten inchecken (dus betalen).

Dus in beginsel zal er altijd 0 tassen staan want handbagage wordt niet gerekend tot je bagage. Pas als je een tas wil inchecken gaat de teller lopen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:18:12 #124
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_85416759
Vorige week voor het eerst dikke vertraging gehad met Ryanair (kan een keer gebeuren natuurlijk).
Technische problemen met het toestel :+ , 7 uur een beetje zitten niksen/lezen/slapen.
:Z :Z
pi_85417166
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
Vorige week voor het eerst dikke vertraging gehad met Ryanair (kan een keer gebeuren natuurlijk).
Technische problemen met het toestel :+ , 7 uur een beetje zitten niksen/lezen/slapen.
:Z :Z
Welke route?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:28:43 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_85417238
Weeze - Girona :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85494605
quote:
De Ierse prijsvechter Ryanair vliegt vanaf 31 oktober twee keer per week via Eindhoven Airport van een naar Malta, een populaire toeristische bestemming.
http://www.nu.nl/economie(...)ndhoven-airport.html
pi_85514807
quote:
Goed nieuws! :)
pi_85582509
Wie kan mij wat vertellen over het vlieveld van Milaan. Is het een beetje ordelijk? Hoe lang doe je er over naar de stad en wat kost het?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_85582542
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef secondant het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over het vlieveld van Milaan. Is het een beetje ordelijk? Hoe lang doe je er over naar de stad en wat kost het?
Bergamo? Te druk, Italiaan chaotisch en de bus naar Milano Centrale doet er ongeveer een uurtje over voor ¤9 enkele reis :)
pi_85595181
Weeze-Kaunas? Goh, wij zijn toen gevlogen van Kaunas naar Bremen. Weeze was wellicht nog gunstiger geweest ;)
pi_85722829
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef secondant het volgende:
Is redelijk goed geregeld; je kunt de bus snel instappen als je aankomt en binnen 45 minuten wordt je afgezet bij het centraal station en van daaruit zo'n 20 minuten lopen kom je bij het welbekende duomo. 9 euro enkele reis maar retourtje is uiteraard goedkoper en als je via internet boekt is het weer een paar euro goedkoper.
Ook een tip voor mensen die een budgettrip willen: een dagretour vanuit brussel naar milaan-bergamo is perfect mogelijk.
pi_85723245
tvp
pi_85724417
quote:
Dat lijkt me wel wat :)
pi_85828889
Ik heb paar weken geleden een vlucht geboekt voor iemand (1 volwassene en vetrek is op 11 september). Nu blijkt dat er uit haar kenniskring ook een kind van 14 mee moet. Bij Ryanair mogen kinderen tot 16 jaar niet alleen reizen en dienen begeleid te worden. Dat is dus geen probleem.

Maar hoe kan ik nou dat kind toevoegen aan de reservering? Ik kan alleen online inchecken, vlucht wijzigen etc. maar een persoon toevoegen gaat niet?
pi_85829418
Ik denk een aparte nieuwe boeking maken voor het kind.
Wordt immers tijdens de reis wel vergezeld door een oudere persoon, al is dit op een andere boeking.
pi_85833531
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef Rupkeii het volgende:
Ik denk een aparte nieuwe boeking maken voor het kind.
Wordt immers tijdens de reis wel vergezeld door een oudere persoon, al is dit op een andere boeking.
Dat gaat dus niet. Als ik een nieuwe boeking wil maken met alleen 1 kind, dan krijg ik de melding dat er een volwassen persoon erbij moet zijn. En dus bij het zoeken/boeken van een vlucht dient er bij "aantal passagiers" ook voor een volwassen persoon gekozen te worden (en geboekt worden).

Maarja...die heeft al geboekt.
pi_85849197
Gewoon boeken als 1 volwassene of anders bellen met het call centre

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet. Als ik een nieuwe boeking wil maken met alleen 1 kind, dan krijg ik de melding dat er een volwassen persoon erbij moet zijn. En dus bij het zoeken/boeken van een vlucht dient er bij "aantal passagiers" ook voor een volwassen persoon gekozen te worden (en geboekt worden).

Maarja...die heeft al geboekt.
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_85887112
Een vraagje over dat online inchecken. De laatste keer dat ik met Ryanair vloog (2 maanden terug of zo?) was er iets met een volgnummer op je ticket. Als dat hoger was dan 90 oid moest je alsnog aan de balie inchecken.

Is dat nu nog steeds het geval? Mijn zusje heeft al online ingecheckt maar heeft niks over volgnummers gezien, maar het kan dat ze het over het hoofd heeft gezien want destijds vond ik het ook al niet echt duidelijk aangegeven.

Weet iemand of dit een tijdelijke maatregel was of dat dit nu altijd geldt voor Ryanair vluchten? Het gaat overigens om Eindhoven-Milano.
pi_85887183
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:
Een vraagje over dat online inchecken. De laatste keer dat ik met Ryanair vloog (2 maanden terug of zo?) was er iets met een volgnummer op je ticket. Als dat hoger was dan 90 oid moest je alsnog aan de balie inchecken.

Is dat nu nog steeds het geval? Mijn zusje heeft al online ingecheckt maar heeft niks over volgnummers gezien, maar het kan dat ze het over het hoofd heeft gezien want destijds vond ik het ook al niet echt duidelijk aangegeven.

Weet iemand of dit een tijdelijke maatregel was of dat dit nu altijd geldt voor Ryanair vluchten? Het gaat overigens om Eindhoven-Milano.
Tijdelijke maatregel vanwege aswolk
pi_85889210
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Tijdelijke maatregel vanwege aswolk
Bedankt! Goed om te weten
pi_85891951
Als je via Charleroi reist met ov gaat wat is dan handiger. Vanaf Brussel-Zuid de ryanair bus nemen of overstappen op de trein die naar Charleroi Sud gaat en daar de bus pakken?
Wil je meer weten over wodka, cocktails en alle andere zaken die met wodka te maken hebben dan? Bekijk dan http://wodkaboys.nl/
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:33:29 #143
246373 Idler
Simplicity!
pi_85922333
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef tbear het volgende:
Als je via Charleroi reist met ov gaat wat is dan handiger. Vanaf Brussel-Zuid de ryanair bus nemen of overstappen op de trein die naar Charleroi Sud gaat en daar de bus pakken?
Ik heb het tweede gedaan, dat is prima bevallen. Geen ervaring met de Ryanair bus.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:25:26 #144
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85929741
Morgen tickets boeken vanuit Maastricht naar Girona, op 11 september heen, 18 september terug.

281 euro, inclusief 2 koffers van 20 kg, voor 2 personen :D !
Tics van je petten.
pi_85930726
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
Morgen tickets boeken vanuit Maastricht naar Girona, op 11 september heen, 18 september terug.

das toch niet goedkoop ofzo? met transavia vlieg je voor hetzelfde geld én landt je niet op girona :Y)
pi_85931165
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef WooZ het volgende:

[..]

das toch niet goedkoop ofzo? met transavia vlieg je voor hetzelfde geld én landt je niet op girona :Y)
Als je in de buurt van Girona moet zijn dan lijkt het mij toch dat je op Girona vliegt :?
Transavia vliegt trouwens ook gewoon op Girona.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:54:08 #147
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85931389
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik wil net wel op Girona landen. Transavia kost me 350 euro (retour, 2 personen), en ik moet eerst naar Rotterdam knetteren en daar nog parkeren. Niet zo praktisch als je in het zuiden van Limburg woont :+
Tics van je petten.
pi_85944168
Kan het zijn dat bij Ryanair (een paar weken/maanden) voor vertrek de reisdatum van een vlucht gewijzigd wordt door Ryanair zelf? Zo ja, hoe wordt je hier op gewezen?

Met vriendelijke groet,
pi_85944294
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:15 schreef Nicoo00 het volgende:
Kan het zijn dat bij Ryanair (een paar weken/maanden) voor vertrek de reisdatum van een vlucht gewijzigd wordt door Ryanair zelf? Zo ja, hoe wordt je hier op gewezen?

Met vriendelijke groet,
Via de mail. Als dat gebeurd dan mag je kiezen om te annuleren.
pi_85946757
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:

en dat is zonder verder wat als in geen hotel en geen eten ed.? })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')