SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nu.nl/economie(...)ndhoven-airport.htmlquote:De Ierse prijsvechter Ryanair vliegt vanaf 31 oktober twee keer per week via Eindhoven Airport van een naar Malta, een populaire toeristische bestemming.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)ndhoven-airport.html
Bergamo? Te druk, Italiaan chaotisch en de bus naar Milano Centrale doet er ongeveer een uurtje over voor ¤9 enkele reisquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef secondant het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over het vlieveld van Milaan. Is het een beetje ordelijk? Hoe lang doe je er over naar de stad en wat kost het?
Is redelijk goed geregeld; je kunt de bus snel instappen als je aankomt en binnen 45 minuten wordt je afgezet bij het centraal station en van daaruit zo'n 20 minuten lopen kom je bij het welbekende duomo. 9 euro enkele reis maar retourtje is uiteraard goedkoper en als je via internet boekt is het weer een paar euro goedkoper.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef secondant het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over het vlieveld van Milaan. Is het een beetje ordelijk? Hoe lang doe je er over naar de stad en wat kost het?
Dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)ndhoven-airport.html
Dat gaat dus niet. Als ik een nieuwe boeking wil maken met alleen 1 kind, dan krijg ik de melding dat er een volwassen persoon erbij moet zijn. En dus bij het zoeken/boeken van een vlucht dient er bij "aantal passagiers" ook voor een volwassen persoon gekozen te worden (en geboekt worden).quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef Rupkeii het volgende:
Ik denk een aparte nieuwe boeking maken voor het kind.
Wordt immers tijdens de reis wel vergezeld door een oudere persoon, al is dit op een andere boeking.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Als ik een nieuwe boeking wil maken met alleen 1 kind, dan krijg ik de melding dat er een volwassen persoon erbij moet zijn. En dus bij het zoeken/boeken van een vlucht dient er bij "aantal passagiers" ook voor een volwassen persoon gekozen te worden (en geboekt worden).
Maarja...die heeft al geboekt.
Tijdelijke maatregel vanwege aswolkquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:
Een vraagje over dat online inchecken. De laatste keer dat ik met Ryanair vloog (2 maanden terug of zo?) was er iets met een volgnummer op je ticket. Als dat hoger was dan 90 oid moest je alsnog aan de balie inchecken.
Is dat nu nog steeds het geval? Mijn zusje heeft al online ingecheckt maar heeft niks over volgnummers gezien, maar het kan dat ze het over het hoofd heeft gezien want destijds vond ik het ook al niet echt duidelijk aangegeven.
Weet iemand of dit een tijdelijke maatregel was of dat dit nu altijd geldt voor Ryanair vluchten? Het gaat overigens om Eindhoven-Milano.
Ik heb het tweede gedaan, dat is prima bevallen. Geen ervaring met de Ryanair bus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef tbear het volgende:
Als je via Charleroi reist met ov gaat wat is dan handiger. Vanaf Brussel-Zuid de ryanair bus nemen of overstappen op de trein die naar Charleroi Sud gaat en daar de bus pakken?
das toch niet goedkoop ofzo? met transavia vlieg je voor hetzelfde geld én landt je niet op gironaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
Morgen tickets boeken vanuit Maastricht naar Girona, op 11 september heen, 18 september terug.
281 euro, inclusief 2 koffers van 20 kg, voor 2 personen!
Als je in de buurt van Girona moet zijn dan lijkt het mij toch dat je op Girona vliegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
das toch niet goedkoop ofzo? met transavia vlieg je voor hetzelfde geld én landt je niet op girona
Ik wil net wel op Girona landen. Transavia kost me 350 euro (retour, 2 personen), en ik moet eerst naar Rotterdam knetteren en daar nog parkeren. Niet zo praktisch als je in het zuiden van Limburg woontquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
das toch niet goedkoop ofzo? met transavia vlieg je voor hetzelfde geld én landt je niet op girona
Via de mail. Als dat gebeurd dan mag je kiezen om te annuleren.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:15 schreef Nicoo00 het volgende:
Kan het zijn dat bij Ryanair (een paar weken/maanden) voor vertrek de reisdatum van een vlucht gewijzigd wordt door Ryanair zelf? Zo ja, hoe wordt je hier op gewezen?
Met vriendelijke groet,
en dat is zonder verder wat als in geen hotel en geen eten ed.?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
Morgen tickets boeken vanuit Maastricht naar Girona, op 11 september heen, 18 september terug.
281 euro, inclusief 2 koffers van 20 kg, voor 2 personen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |