Boh, sorry Huups kusjeknuffelkroelquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk!
k zet je tshirt weer te koop hoor!
nou vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boh, sorry Huups kusjeknuffelkroel
Vette happen zijn sowieso een beetje zwangerschapsgerelateerd...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar weer
*na-snift*
trouwens, on a different note... voor de liefhebbers van tortilla chips, bij Oil&Vinegar hebben ze 'smoked' en die is echt goddelijk!!
hoe is dit zwangerschapsgerelateerd? geen idee, misschien als je hem om 3 uur 's nachts leegsnaaitmaar ik moest t even delen
noh!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Vette happen zijn sowieso een beetje zwangerschapsgerelateerd...
Net bordje friet met frikandel op. Had ik opeens zoveel zin in...
Ik heb het eerste trimester bizar veel frikandellen en gekookte eieren gegeten. Nu aan het einde zit ik op +14. Vind ik nog steeds best netjes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh nou de vette dingen gaan er hier veel beter in dan de gezonde hoor helaas.
Ik hoop echt dat als de misselijkheid wegtrekt, die moeite met bepaalde groente ook optrekt trouwens anders voorspel ik niet veel goeds voor mijn gewicht
Hoezo zonder kind???quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:09 schreef Cantare het volgende:
Maar voor jou duurt het ook nog ff, voor een aantal van ons niet![]()
Als een ervaren bevalster zoiets zegt dan denk ik trouwens wel even: * slik*...![]()
Shirley 21 wekenveel plezier op de camping!
Wij gaan trouwens morgen voor een weekje nog op vakantie... onze laatste zonder kind![]()
![]()
Oh, kan makkelijk.. Je geeft gewoon je sleutels ff af en legt m uit waar de koelkast staat..quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Cantare het volgende:
Of ik beval zo ff en laat 'm dan een weekje ergens logeren zodat wij nog ff op vakantie kunnen...
Oh en het wordt dus een jongen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Cantare het volgende:
Of ik pers dat kind er straks vast uit en laat 'm dan een weekje ergens logeren zodat wij nog ff op vakantie kunnen...
Je hebt al uitgelegd dat je geen geld terug krijgt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Cantare het volgende:
Ja, als het een meisje is dan moet ik d'r terugstoppen van mn man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |