Je had gewoon moeten gaan persen.. Je lag er toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga er nu nog helemaal niets over zeggen, ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik ga reageren. Dat zal vast ergens inhangen tussen een hysterische bootwerker en een timide in zichzelf gekeerd meiske... Ik vind mezelf stoer, maar misschien blijft daar niets van over zodra ik daadwerkelijk lig te bevallen. Jullie lezen achteraf wel hoe het uitgepakt heeft
Ik lag net op de verloskamer![]()
![]()
Omdat ik Willem eigenlijk alleen 's avonds nog goed voel besloot de gyn dat er maar even een ctg gemaakt moest worden en aangezien het druk was in de ctg-kamer mocht ik effe in de verloskamer liggen. Martijn heeft meteen effe z'n stoel uitgetest en er hoeft geen kussentje voor 'm meeWel bizar, terwijl we daar lagen werd er in de kamer naast ons gewoon een beepje geboren
Horen we ineens in het tussenhokje een baby krijsen
Toen kregen we het allebei wel heel even bijna te kwaad met de gedachte dat wij binnen 2 weken ook dat geluid te horen krijgen....
![]()
Maar CTG was prima in orde, bloeddruk 130/70 geen eiwit te bekennen en TWEE kilo aangekomen afgelopen week. Die zitten volgens mij allebei op m'n voeten geplakt
Ik ga gewoon voor de 42 weken![]()
hahahhahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten gaan persen.. Je lag er toch.
Hm die wou ik al doen voor fluugs vanwege de volle maan...quote:
haha... Nou voor jou is het ook een gevaarlijke datum.. Wie weet...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Hm die wou ik al doen voor fluugs vanwege de volle maan...
27 dan? Risico op datum tweeling... (maar dat hadden we sowieso al).
Fluugs fijn dat je bloeddruk en je eiwit goed waren! Apart he liggen in een verloskamer terwijl je een CTG krijgt.
Breinaald werkt ook wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef huuphuup het volgende:
oh das idd wel een mooie datummisschien toch maar voor die volle 2 weken gaan nog dan
![]()
en sja ik weet niet, inwendig onderzoek doen ze echt alleen indien noodzakelijk ivm infectie enzo. Als t niet nodig wordt gevonden dan wordt t niet gedaan.
Ahja Martijn, bij Wibra verkopen ze ook haaknaalden hoor, hoef je die van t ziekenhuis niet mee te nemen. Ze kosten maar 50 cent ook nog!
Jij moet voor de 25e gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Weet je wat raar is... Het is gewoon al bijna augustus... En dan ben ik..
Dat zou echt maf zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jij moet voor de 25e gaandan ga ik voor de 9e, deal?
<3
jaquote:
quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaen niet eens buitensporig onmogelijk
ik vind het ook zo grappig dat mn buurmeisje ook zwanger is, zij is de 22e januari uitgerekend. Als ik nou een weekje eerder beval (op mn eigen verjaardag) en zei een week later, dan hoeven ze maar 1 kraam te sturen
t zijn toch kleine huisjes dus weinig schoon te maken enzo, kan de kraam over en weer rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |