Misschien moet ik dat maar doen, jaquote:
Potje pindakaas ja! HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA! HAA! Ha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Of TS is onlangs omgebouwd tot vrouw, of hij gewoon nog man, of hij is een keiharde pot.
Nouja, de meeste mannen maken wel eens een vrouwonvriendelijk grapje... Maar dan kunnen ze maar beter wel leuk zijn. Wat jij in je OP beschrijft, daar word je toch doodmoe van?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar doen, ja. Maar zijn alle mannen niet zo?
![]()
Getrouwd met een potje jam!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Potje pindakaas ja! HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA! HAA! Ha.
Ja, en jij een paar kastjes in elkaar kunnen zetten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef Crimyclown het volgende:
In de tijd dat je dit topic heb getypt had je al 3 broeken kunnen strijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:45 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Ja, en jij een paar kastjes in elkaar kunnen zetten.
Terechte klacht overigens. Mannen vinden zeurende vrouwen altijd zogenaamd zo vervelend, maar ze zeiken zelf zo mogelijk nog meer (met name over vrouwen)
Het antwoord: Neequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, dus nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef Fortitude het volgende:
[ [url=http://www.mopo.ca/uploaded_images/sandwich-729815.jpg]afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |