Ik chat altijd met geile meisjes van 16 die Herman hetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat heerlijk naief van je.
Jij chat zeker ook altijd met mooie slanke blondines.
waarom ging je gisteravond zo vroeg weg :S:SSquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik chat altijd met geile meisjes van 16 die Herman heten
Die is dan wel weer grappig.quote:
klinkt niet echt als een goede machtsverhoudingquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een man, en ik doe het huishouden gewoon omdat ik zelf niet graag in een tyfusbende woon.
Maar hij is zeker geen baas over mij en ik niet over hem, dat lijkt me nogal een labiele relatie als dat zo zou zijn.
Inderdaad, mooi he!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
klinkt niet echt als een goede machtsverhouding
Zegt je vriend dat of een collega?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Waarom moet ik altijd dat soort opmerkingen aanhoren als
"Wat doe je hier? Ga je keuken in slet"
"Is mijn overhemd nou nog niet gestreken? Je hoort te strijken!!"
"Wat is ons huis een puinzooi zeg, stofzuig je nooit ofzo?!"
Dit soort opmerkingen he![]()
![]()
.
Emancipatie![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad niets met je.
quote:
quote:
quote:
het volgende:[/b]quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef [quote]
[b]Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over![]()
![]()
borsten hadden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik heb twee G-star broeken, ben ik nu een player?.
Nee, ze zullen allemaal angst hebben voor Supervrouw en haar buitengewone verbeeldingskrachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
Nog geen man tegengekomen die dat irl tegen mij durft te zeggen.
Nee hoor... Geef haar een applausje met één hand en je zult zien hoe snel de problemen zijn opgelost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Equites het volgende:
Je moet als man zijnde die balans zien te vinden dat je wijf niet over je heen loopt maar je haar ook niet zo erg kleineert dat ze zelf geen mening meer heeft. Af en toe is dat lastig.
Gewoon hard aanpakken in bed, laten zien wie de baas is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor... Geef haar een applausje met één hand en je zult zien hoe snel de problemen zijn opgelost.
[..]quote:s in bovenstaand topic.
quote:[..]
het volgende:[/b]
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Misschien moet ik dat maar doen, jaquote:
Potje pindakaas ja! HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA! HAA! Ha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Of TS is onlangs omgebouwd tot vrouw, of hij gewoon nog man, of hij is een keiharde pot.
Nouja, de meeste mannen maken wel eens een vrouwonvriendelijk grapje... Maar dan kunnen ze maar beter wel leuk zijn. Wat jij in je OP beschrijft, daar word je toch doodmoe van?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar doen, ja. Maar zijn alle mannen niet zo?
![]()
Getrouwd met een potje jam!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Potje pindakaas ja! HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA! HAA! Ha.
Ja, en jij een paar kastjes in elkaar kunnen zetten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef Crimyclown het volgende:
In de tijd dat je dit topic heb getypt had je al 3 broeken kunnen strijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:45 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Ja, en jij een paar kastjes in elkaar kunnen zetten.
Terechte klacht overigens. Mannen vinden zeurende vrouwen altijd zogenaamd zo vervelend, maar ze zeiken zelf zo mogelijk nog meer (met name over vrouwen)
Het antwoord: Neequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, dus nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef Fortitude het volgende:
[ [url=http://www.mopo.ca/uploaded_images/sandwich-729815.jpg]afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |