Ik werd verrast met ouderschapquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
JAEIN
er zijn tegenwoordig zat stellen die kinderen "nemen" helaas. op zich heb je verder gelijk hoor en ik trek me wat dat betreft geen reet aan wat anderen zeggen, inclusief mijn schoonouders.
Wat is het verschil?quote:
Nemen: adoptiequote:
Dat er meer dan genoeg mensen zijn die graag kinderen willen en ze niet kunnen krijgen. En ondankbare tienermeisjes die om de haverklap een nieuw kind erbij nemenquote:
Prima toch niets veranderlijker als een mens.^O^quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Zo dachten wij eerst ook, maar 3 jaar geleden is daar verandering in gekomen. Dus ik snap je wel.
Wij hebben ook zoiets, als het zwanger raken niet lukt, dan gaan we niet heel erg ver. IUI wil ik nog wel doen, maar niet verder (zo denk ik nu). We gaan niet aan adoptie beginnen enzo....
Maar goed zo denken we er nu over... mijn man wilde eerst nog geen eens naar de dokter. Nu is hij op het punt dat hij zo graag wil, dat dokter ook geen probleem meer is
Dat sommige mensen jaren moeite moeten doen om een kindje te krijgen en dat het niet zomaar een gegeven isquote:
Ja zo kan het ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd verrast met ouderschap![]()
Achteraf gezien ben ik best blij dat ik zo jong moeder was maar als ik het over mocht doen dan pas veel later of misschien zelfs helemaal geen kind.
quote:
bij nemen additioneel: Neuken en raak schieten omdat je omgeving ook een kind heeft en het zo leuk staat om met zijn allen naar de babybeurs te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nemen: adoptie,
Krijgen: neuken en raak schieten
Ik voelde me ook heel schuldig toen ik 5 maanden zwanger bleek te zijn. Mn beste vriendin die had maar 1 wens en bij haar wilde het maar niet lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook
Soms denk ik bij mij zelf....was het bij mij ook maar zo makkelijk gegaan
(mijn schoonzusje is ongewenst zwanger gewornden, en soms ben ik daar best jaloers op)
Babybeursquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
bij nemen additioneel: Neuken en raak schieten omdat je omgeving ook een kind heeft en het zo leuk staat om met zijn allen naar de babybeurs te gaan
Die mensen nemen dan toch uiteindelijk ook kinderen als het lukt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat sommige mensen jaren moeite moeten doen om een kindje te krijgen en dat het niet zomaar een gegeven is
dat was de eerste paar maanden wel zo... dus ik probeer het van me af te zetten. En dat is best moeilijk. Ik kan gelukkig mijn ei kwijt op het forum. Alleen tijdens mijn NOD krijg ik kriebels en hoop ik dat ik zwanger ben... de weken ervoor niet. We hebben nog 1 methode getest.... de Kally methodequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:49 schreef crv het volgende:
[..]
Prima toch niets veranderlijker als een mens.^O^
Maar pas op dat de "jacht" jullie leven niet beinvloed
kwam je er pas na 5 maanden achterquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voelde me ook heel schuldig toen ik 5 maanden zwanger bleek te zijn. Mn beste vriendin die had maar 1 wens en bij haar wilde het maar niet lukken
True that!!quote:
Yepz, was schrikken hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kwam je er pas na 5 maanden achter
"keep my fingers crossed"quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was de eerste paar maanden wel zo... dus ik probeer het van me af te zetten. En dat is best moeilijk. Ik kan gelukkig mijn ei kwijt op het forum. Alleen tijdens mijn NOD krijg ik kriebels en hoop ik dat ik zwanger ben... de weken ervoor niet. We hebben nog 1 methode getest.... de Kally methode
Maar nu gaan we gewoon doen wanneer we zin hebben...
(shit dat kan bijna elke dag zijn dus)
gadverdammequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True that!!
Of van die ouders, vooral moeders zijn daar goed in, die het ALLEEN maar over die kutkoter heeft. Over de kleur poep, over hoe geweldig hij/zij lacht enz
quote:
Dat zei ik ook al, ontspannen erin staanquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was de eerste paar maanden wel zo... dus ik probeer het van me af te zetten. En dat is best moeilijk. Ik kan gelukkig mijn ei kwijt op het forum. Alleen tijdens mijn NOD krijg ik kriebels en hoop ik dat ik zwanger ben... de weken ervoor niet. We hebben nog 1 methode getest.... de Kally methode
Maar nu gaan we gewoon doen wanneer we zin hebben...
(shit dat kan bijna elke dag zijn dus)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, ontspannen erin staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |