Misschien is het dan leukerquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat je bezatten tijdens Popstars?
Niet echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef crv het volgende:
Huppel reageert niet meer, die zit waarschijnlijk in phase 1 nu
[..]
Ik vraag me af he... de mensen die rokenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef crv het volgende:
Huppel reageert niet meer, die zit waarschijnlijk in phase 1 nu
[..]
nou dat poppetje kan ook weer uit de OPquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen bij de volgende Popstars aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Als je het ervoor stinken ze zo uit hun bekquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vraag me af he... de mensen die roken
Waarom een sigaretje na het neuken???
Nou kom op dan, je bent de 2e al hier die een advies niet opvolgtquote:
Ach ja ik heb toch niets beters te doen deze weekquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ja het komt nog niet echt los. En die mystery popstar![]()
Er zijn 3 peuken extreem lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vraag me af he... de mensen die roken
Waarom een sigaretje na het neuken???
Whyquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ja ik heb toch niets beters te doen deze week
scherp weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
[..]
Als je het ervoor stinken ze zo uit hun bek
Maar waarom danquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn 3 peuken extreem lekker.
Ochtendpeuk, na het etenpeuk en de neukpeuk
quote:
quote:Geen werk?
quote:En tis lekker weer toch
FOK/TAL/SC-Party bij Avey zaterdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef Avey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik ben tot zondag alleen.
Nee dank je, twee avonden achter elkaar aan de drank wordt me iets te veelquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FOK/TAL/SC-Party bij Avey zaterdag
Jij hoeft niet te drinken, dat doen wij welquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee dank je, twee avonden achter elkaar aan de drank wordt me iets te veel
Ik had het dan ook over julliequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te drinken, dat doen wij wel
Wij zijn al doorgewinterde alcoholistenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FOK/TAL/SC-Party bij Avey zaterdag Vrijdag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn al doorgewinterde alcoholisten![]()
Komt wel goed dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb alleen last van het 16de biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJE MAILTJEquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben aan het inkakken
niet normaal haha. super duf
Je krijgt er 15 als je dat mailtje verstuurdquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb alleen last van het 16de biertje
en dan zeker hetzelfde als met die 2 eieren op hoofd kapot slaan voor 1 euroquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
Je krijgt er 15 als je dat mailtje verstuurd
Welk mailtje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
Je krijgt er 15 als je dat mailtje verstuurd
Oh en daarom sla ik d 16e alttijd over![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan zeker hetzelfde als met die 2 eieren op hoofd kapot slaan voor 1 euro
Jij hebt echt wat gemist hequote:
Iets met een muis en een babe.quote:
Mag ik 2 eieren op je hoofd slaan voor 1 euro?quote:
Ik heb zusjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Nou laat die jongen met rust... hij durft niet. Hij blijft nu eeuwig vrijgezel
Als hij nou een meisje was, dan had ik nog een broertje in de aanbieding
Nee joh Crazy het komt van zelf.
Morgen gaan we gewoon weer een nieuw mailtje voor je verzinnen
Niets komt vanzelf.quote:[b]Op
Ik lag in bedquote:
ow ok, kende ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik 2 eieren op je hoofd slaan voor 1 euro?
1 ei kapot maken en die euro niet geven
Je hoeft die ook niet in bed te roken, je kan er ook even voor uit bed stappenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waarom dan
Ik vind het altijd zo vies als mensen in bed roken.
(siewosie vind ik roken al vies, maar in bed)
Heb je geen Spaans nichtje ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Nou laat die jongen met rust... hij durft niet. Hij blijft nu eeuwig vrijgezel
Als hij nou een meisje was, dan had ik nog een broertje in de aanbieding
Morgen gaan we gewoon weer een nieuw mailtje voor je verzinnen
Nee das lekker, lopen jullie met je lekkende zwans en muts even naar de woonkamer om daar op je gemak ff een peuk te rokenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft die ook niet in bed te roken, je kan er ook even voor uit bed stappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee das lekker, lopen jullie met je lekkende zwans en muts even naar de woonkomer om daar op je gemak ff een peuk te roken
Ow werkt dat zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt een Beesiequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo ik heb de mijne ontmoet in de AH
Alles komt vanzelf
Ow werkt dat zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja in mijn slaapkamer mag absoluut niet gerookt wordenquote:
Eensquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow werkt dat zo
Maar in bed roken is vies.
moet je ook weer niet te hard ssexen natuurlijk dat de stoom eraf komtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja in mijn slaapkamer mag absoluut niet gerookt worden
Daar staat het raam voor openquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef crv het volgende:
[..]
moet je ook weer niet te hard ssexen natuurlijk dat de stoom eraf komt
Ik heb niet gezegd dat ik bleef liggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga meestal eerst naar de wc na de sex
Want met een lekkende muts blijven liggen is natuurlijk wel oke![]()
Ik ga met mijn benen omhoog liggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga meestal eerst naar de wc na de sex
Want met een lekkende muts blijven liggen is natuurlijk wel oke![]()
okquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met mijn benen omhoog liggenna 20 minuten ga ik naar de wc
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met mijn benen omhoog liggenna 20 minuten ga ik naar de wc
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo ik heb de mijne ontmoet in de AH
Alles komt vanzelf
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
waarom vraag je niet even of je "Villa" nog even hard op je muts blaast hoef je niet zo lang met je benen omhoog te liggen
nee ff serieus, zwemmen die spaanse dingen zo langzaamquote:
je snapt het weer niet he. Ze zegt toch dat ze roken in bed vies vindtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?
Dat was een subtiele verwijzing, stommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
je snapt het weer niet he. Ze zegt toch dat ze roken in bed vies vindt
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff serieus, zwemmen die spaanse dingen zo langzaam
Dus Crazy moet gewoon naar het muismeisje lopen en haar vol op de mond pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenen
Daarna veel gepraat en gezoend, en toen nog van 3 uur tot half 6 bij hem in de achtertuin gezeten
Een week later was het aan, en is het nooit meer uitgegaan
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenen
Daarna veel gepraat en gezoend, en toen nog van 3 uur tot half 6 bij hem in de achtertuin gezeten
Een week later was het aan, en is het nooit meer uitgegaan
Nee, zijn bonuskaart.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Maaruh was die zijn sleutel vergeten dat je tot 6 uur in zijn achtertuin moest zitten ?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veelZe hebben tegen mij gezegd dat je dat moet doen als je zwanger wilt raken. Dus C_A volgt dat netjes op
Je liegt, je post nog.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
Internet ligt er helemaal uit hier
"Blote"quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
aah jij was erbij ?quote:
Shit ik lachte hardopquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus Crazy moet gewoon naar het muismeisje lopen en haar vol op de mond pakken
Kijk, dan gebeurt er tenminste wat
nee we hebben gewoon gepraat en gezoend enzo... we dachten niet aan tijd. Ik weet alleen dat het licht werd, en dat ik vroeg... hoelaat is het?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Maaruh was die zijn sleutel vergeten dat je tot 6 uur in zijn achtertuin moest zitten ?
BLOOTquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
mensen die al kindertjes hebben gekregenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Hebben ze dat hier verteld of een echte dokter
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mensen die al kindertjes hebben gekregen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon gepraat en gezoend enzo... we dachten niet aan tijd. Ik weet alleen dat het licht werd, en dat ik vroeg... hoelaat is het?
Waarom weet je datquote:
hehehe, dat laat me aan mijn eerste fok!meet met mijn vrouw denkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon gepraat en gezoend enzo... we dachten niet aan tijd. Ik weet alleen dat het licht werd, en dat ik vroeg... hoelaat is het?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehehe, dat laat me aan mijn eerste fok!meet met mijn vrouw denken
hehe jouw foboquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehehe, dat laat me aan mijn eerste fok!meet met mijn vrouw denken
willen ze niet, ^we zijn te "egoistisch" om kinderen te nemen.quote:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, kinderen nemen is ook 'egoistisch'quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
willen ze niet, ^we zijn te "egoistisch" om kinderen te nemen.
Daar valt over te discuseren idd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, kinderen nemen is ook 'egoistisch'
Kinderen neem je niet, die krijg je, maar verder zou ik niet weten waarom je op tenen trapt, volgens mij bepaal je dat uiteindelijk zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
We zijn allebei ervan overtuigd dat als je kinderen neemt daar ook voor de volle 200% voor moet zorgen en niet halfbakken. Wij willen zelf nog teveel dingen doen waar kinderen niet inpassen en we hebben ook niet de behofte om PERSE onze genen door te douwen.
Ik zal misschien wel op een paar tenen trappen en zo maar dat boeit niet.
En later is daar ook nog een lichamelijk probleem bij mijn vrouw bijgekomen, maar die beslissing hadden wij daarvoor al genomen
idd ieder bepaalt voor zichzelf of kinderen wil jah of neequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je, maar verder zou ik niet weten waarom je op tenen trapt, volgens mij bepaal je dat uiteindelijk zelf
Groot gelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
We zijn allebei ervan overtuigd dat als je kinderen neemt daar ook voor de volle 200% voor moet zorgen en niet halfbakken. Wij willen zelf nog teveel dingen doen waar kinderen niet inpassen en we hebben ook niet de behofte om PERSE onze genen door te douwen.
En later is daar ook nog een lichamelijk probleem bij mijn vrouw bijgekomen, maar die beslissing hadden wij daarvoor al genomen
JAEINquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je, maar verder zou ik niet weten waarom je op tenen trapt, volgens mij bepaal je dat uiteindelijk zelf
quote:
okquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor over die modetrendquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
JAEIN
er zijn tegenwoordig zat stellen die kinderen "nemen" helaas. op zich heb je verder gelijk hoor en ik trek me wat dat betreft geen reet aan wat anderen zeggen, inclusief mijn schoonouders.
En als jij ze wilt moet je als de donder .....quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd ieder bepaalt voor zichzelf of kinderen wil jah of nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |