Ik heb niet gezegd dat ik bleef liggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga meestal eerst naar de wc na de sex
Want met een lekkende muts blijven liggen is natuurlijk wel oke![]()
Ik ga met mijn benen omhoog liggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga meestal eerst naar de wc na de sex
Want met een lekkende muts blijven liggen is natuurlijk wel oke![]()
okquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met mijn benen omhoog liggenna 20 minuten ga ik naar de wc
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga met mijn benen omhoog liggenna 20 minuten ga ik naar de wc
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo ik heb de mijne ontmoet in de AH
Alles komt vanzelf
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
waarom vraag je niet even of je "Villa" nog even hard op je muts blaast hoef je niet zo lang met je benen omhoog te liggen
nee ff serieus, zwemmen die spaanse dingen zo langzaamquote:
je snapt het weer niet he. Ze zegt toch dat ze roken in bed vies vindtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt niets gezegd? Of hij niet? Jullie lagen gewoon zonder een woord gerept te hebben in bed, nagenietend van een neukpeuk?
Dat was een subtiele verwijzing, stommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
je snapt het weer niet he. Ze zegt toch dat ze roken in bed vies vindt
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
nee ff serieus, zwemmen die spaanse dingen zo langzaam
Dus Crazy moet gewoon naar het muismeisje lopen en haar vol op de mond pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenen
Daarna veel gepraat en gezoend, en toen nog van 3 uur tot half 6 bij hem in de achtertuin gezeten
Een week later was het aan, en is het nooit meer uitgegaan
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een week na onze ontmoeting zagen we elkaar weer, alleen dan in de kroeg, en we gingen eigenlijk gelijk zoenen
Daarna veel gepraat en gezoend, en toen nog van 3 uur tot half 6 bij hem in de achtertuin gezeten
Een week later was het aan, en is het nooit meer uitgegaan
Nee, zijn bonuskaart.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Maaruh was die zijn sleutel vergeten dat je tot 6 uur in zijn achtertuin moest zitten ?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veelZe hebben tegen mij gezegd dat je dat moet doen als je zwanger wilt raken. Dus C_A volgt dat netjes op
Je liegt, je post nog.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
Internet ligt er helemaal uit hier
"Blote"quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
aah jij was erbij ?quote:
Shit ik lachte hardopquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus Crazy moet gewoon naar het muismeisje lopen en haar vol op de mond pakken
Kijk, dan gebeurt er tenminste wat
nee we hebben gewoon gepraat en gezoend enzo... we dachten niet aan tijd. Ik weet alleen dat het licht werd, en dat ik vroeg... hoelaat is het?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Maaruh was die zijn sleutel vergeten dat je tot 6 uur in zijn achtertuin moest zitten ?
BLOOTquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Blote UPC..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |