Golf op 5, fiesta op 6 en astra op 10quote:
quote:
In z'n eentje? Of hebben ze de Peugeot en Citroen-varianten ook meegenomen?quote:
Nog lang niet zo erg als een Fiat Multipla of die Pausmobiel van Renault...quote:
De 107 staat op 2 en de C1 op 8 (als je dat bedoelde)quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In z'n eentje? Of hebben ze de Peugeot en Citroen-varianten ook meegenomen?
OMGquote:
Dat bedoelde ik inderdaad. Dacht dat ze die samen hadden genomen omdat ik niet had verwacht dat er zo enorm veel van verkocht werden. Verrassendquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De 107 staat op 2 en de C1 op 8 (als je dat bedoelde)
quote:
Malloot geen randdebiel. Bekende schrijver.quote:
quote:
De vriendschap is beëindigd omdat Eduard vond dat Maarten steeds meer kritiek op de kerk kreeg.quote:
Ik zal er om denken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Kunnen jullie ook eens niet-Nederlandse mensen posten?
Dat is lief.quote:
Ze komt me niet bekend voorquote:
Tussenstand 2001quote:
Nee, wel warm.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tussenstand 2001quote:
quote:
Lekker ding. Destijds dan, geen idee hoe ze er nu uitziet, wil ik zo houden ook denk ikquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker ding. Destijds dan, geen idee hoe ze er nu uitziet, wil ik zo houden ook denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Nog een lief gezichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Tussenstand 2001quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef ScottTracy het volgende:
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
Wat een baasquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef ScottTracy het volgende:
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
Gefeliciteerd Yankeequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef ScottTracy het volgende:
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
Mooimooi STquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef ScottTracy het volgende:
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
Ik spring van 127 naar 37quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Yankee(en tomtomaat en ScottTracy ook
)!
7e geworden en nu 22e in totaal, daar ben ik wel tevreden mee.
Had ik gezien, maar blijkbaar had hij eerder onder een andere username gespeeld (met underscores). Deze punten kunnen worden samengevoegd, maar alleen op verzoek van de user zelf via pm.quote:
Oke, dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had ik gezien, maar blijkbaar had hij eerder onder een andere username gespeeld (met underscores). Deze punten kunnen worden samengevoegd, maar alleen op verzoek van de user zelf via pm.
EINDSTAND DEEL 1751-2000
DE NIEUWE TOTAALSTAND
DE HALL OF FAME![]()
![]()
quote:
Kopje is deels onjuist in de overall stand:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Dank voor alle huldes, ik doe het met alle liefde. En Ofyles vast ook
Game on, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ohja dat is een fout van Excelquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kopje is deels onjuist in de overall stand:
naam 1-500 501-750 751-1000 1001-1250 1251-1500 1251-1750 1751-2000 totaal
Moet m.i. 1501-1750 zijn...
100% akkoord...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Schreierstoren - omdat daar afscheid werd genomen van de zeelieden door de huilende vrouwen
Zeker welquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Quick Change?
Het is een Amerikaanse mannen naamquote:
Je vraag klopt niet, bij Homer en Bart staat de J. niet voor dezelfde naam.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:03 schreef banaantjeEE het volgende:
De drie generaties Simpsons-mannen (Abe, Homer en Bart) hebben allemaal dezelfde middelste initiaal: J. Waar staat die voor?
Tussenstand 2001quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vraag klopt niet, bij Homer en Bart staat de J. niet voor dezelfde naam.
Bartholomew JoJo Simpson is het, niet Jay.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Bart dit wel weet.
Nou ja, maakt ook niet uit, weet je het voor de volgende keerquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Punt is nu al toegekend![]()
Vraag is nogal eens geweest hoor en toen was het antwoord Jay
Dat is een argument van niets natuurlijk, het gebeurt wel vaker dat punten achteraf worden gecorrigeerd hoor.quote:
Tussenstand 2001quote:
Mijn argument is dat de vraag letterlijk van hier kwam: Algemene Kennis Quiz Deel 16quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een argument van niets natuurlijk, het gebeurt wel vaker dat punten achteraf worden gecorrigeerd hoor.
Een van de problemen was dat het 'not done' was om Amerika te bekritiseren in het buiteland. De reactie: 'I said it there 'cause that's where I was'.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dixie chicks
Dank je!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Yankee(en tomtomaat en ScottTracy ook
)!
7e geworden en nu 22e in totaal, daar ben ik wel tevreden mee.
Komend seizoen op huurbasis spelend voor PSV.....................en de kansen op een kampioenschap van ajax namen weer verder afquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij komt me bekend voor, maar kan er geen naam op kleven
quote:
Van den Broeckquote:
lamers +1quote:
quote:
Dit komt het dichtst in de buurt.quote:
Verrassend snel! Sabrina Salerno idd bekend van het nummer Boys/summer love.quote:
quote:
De zoon van amerikadeskundige Willem Post?quote:
Zeker jij zou je moeten generen voor dit antwoord.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zoon van amerikadeskundige Willem Post?
Ik moet ook niet msn'en, MMA kijken en AKQ'en te gelijk......quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zeker jij zou je moeten generen voor dit antwoord.
Hij speelde ook mee in Inglourious Bastardsquote:
Tussenstand 2001quote:
Nog nooit van de UFC gehoord?quote:
Nee, ook nog nooit van UFC gehoord.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog nooit van de UFC gehoord?![]()
Denk dat Dana White te moeilijk is.....
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Niet echt een mannelijke naam idd al hoor je het wel vaker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ook nog nooit van UFC gehoord.
Dana is niet echt een naam die je bij een man verwacht...
MadMaster +1quote:
Zeg maar de baas van ID&T, platenproducer is hij niet echt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Die nieuwe meneer is een platenproducer.....
ah okay. Wist niet precies zijn functie bij ID&T.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar de baas van ID&T, platenproducer is hij niet echt...
quote:Kenmerkende bewegingen van het spel zijn de ginga; een 'waggelende' basisstap van waaruit alle mogelijke bewegingen voortvloeien.
Grootgeldbinnenhaler...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ah okay. Wist niet precies zijn functie bij ID&T.
Dat zeker inderdaad!quote:
Werd gisteren op het Leidseplein geterroriseerd door die springerige types met hun takkeherrie...quote:
Het is een ontzettend gevaarlijke vechtsport maar ik vind het maar raar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd gisteren op het Leidseplein geterroriseerd door die springerige types met hun takkeherrie...![]()
Tussenstand 2001
5 Yankee
5 mr_anonimous
2 nightcowboy
1 InTrePidIvity
1 Diaan73
2 Bart
2 Cobra4
2 MadMaster
2 De_Hertog
2 banaantjeEE
1 Its-Jojo-4you
1 ScottTracy
1 lamers
2 Terpentin07
2 tong80
2 Flitspaal
Je jasje uittrekken als Ajacied bij het stadion van Sparta ?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je jasje uittrekken als Ajacied bij het stadion van Sparta ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat je jezelf helemaal volhangt met gouden kettingen a la Winston Bogard a.k.a. Lex Goudsmit?
Close......quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Op een bepaalde manier een sigaret roken??
Not so close!quote:
Sterk inhaleren?quote:
Nee.quote:
Het is niet perse met sigaretten ofzo kan ook met een fles drank zijn oid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
De sigaret op een bepaalde manier tussen de vingers houden?
Niet delen eigenlijk of dingen onrechtmatig toe-eigenen.quote:
Inhaleren is de rook binnenhalen/houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn antwoord kwam toch op hetzelfde neer
Veel of lang drinken/inhaleren is toch hetzelfde?
Het kwam enigzins in de buurt. Ik ben vandaag in een coulante bui.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het kwam enigzins in de buurt. Ik ben vandaag in een coulante bui.
quote:
Diaan73 +1quote:
Is een grapje.. Anorak is een regenjas, dus Anorankh is een ankh in een regenjas. Komt uit Terry Pratchett's boekenquote:
ow okay...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is een grapje.. Anorak is een regenjas, dus Anorankh is een ankh in een regenjas. Komt uit Terry Pratchett's boeken
Iets Keltisch was goed, het symbool heet Triskele of Triskelion. En staat voor de drie cirkels van het leven of de drie objecten (Land, Zee en Lucht).quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:30 schreef De_Hertog het volgende:
Deze ken ik ook niet verder, wilde gok zou zijn, iets Keltisch dat de drie-eenheid voorstelt. Een Tribal?
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iets Keltisch was goed, het symbool heet Triskele of Triskelion. En staat voor de drie cirkels van het leven of de drie objecten (Land, Zee en Lucht).
Elk deel gaat van buiten naar binnen waar ze bij de oorsprong samenkomen.
quote:
Nopequote:
Ja duh, vandaar die knipoog...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
drie-eenheid is toch echt iets anders... iets met Vader, Zoon en Heilige Geest De poging was goed!!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
Ziet er veel ouder en epischer uit. Jason and the Argonauts?
Ik wilde het nog even voor de rest uitleggen..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |