abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84958846
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Welke renners zijn wel een heel seizoen op hoog niveau bezig?
Cancellara
Vino *O*
- verwijderd door admin -
pi_84959244
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Welke renners zijn wel een heel seizoen op hoog niveau bezig?
Cancellara
Die hoeft ook alleen maar even een pompstation te vinden en .... nou ja laat maar. :P
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84963007
Kiryienka en Uran zouden op weg zijn naar Sky.
pi_84978656
Samuel Sanchez blijft bij Euskaltel
http://www.sport.be/nl/wi(...)e_rss&utm_medium=rss
Where facts are few, experts are many.
pi_84979141
Mooi :) Hopelijk gaat Samu volgend jaar weer voor de Vuelta.
pi_84979271
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:44 schreef wimderon het volgende:
Kiryienka en Uran zouden op weg zijn naar Sky.
Een dag later werd bericht dat ze toch nog wilden wachten, tot er meer duidelijk is of hun huidige ploeg een nieuwe sponsor krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84980700
Goed voor Euskaltel. :)
pi_85005990
Greipel naar Omega Pharma-Lotto volgend jaar :D

http://www.telegraaf.nl/t(...)Lotto__.html?cid=rss
pi_85006143
Da's niet echt een verrassing.
pi_85006313
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Wombcat het volgende:
Da's niet echt een verrassing.
Ik had m niet aan zien komen :)
pi_85006425
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik had m niet aan zien komen :)
Er werd tijdens de Tour al over gesproken.
pi_85006788
Ze vertrek wel, doordat hij de tour niet kon rijden, alleen lotto niet.. Maar er zijn altijd mensen beter ingelicht natuurlijk ;)
pi_85006857
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:10 schreef Atreidez het volgende:
Ze vertrek wel, doordat hij de tour niet kon rijden, alleen lotto niet.. Maar er zijn altijd mensen beter ingelicht natuurlijk ;)
Volgens mij hadden ze op Sporza Greipel al aan Lotto gelinkt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 augustus 2010 @ 21:26:58 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85023598
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:05 schreef Atreidez het volgende:
Samuel Sanchez blijft bij Euskaltel
http://www.sport.be/nl/wi(...)e_rss&utm_medium=rss
En wie gaat Vacansoleil nu halen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85024501
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De bedoeling was dan Cunego...
pi_85025406
Die staat ook in de belangstelling van Liquigas en vooral Geox.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:07:07 #192
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85025685
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Luis Leon? Daar is het verre van zeker dat die naar Rabo gaat (zelfs als Caisse stopt)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85043000
In BN/De Stem meldt Luijkx dat ze wel met Cunego gaan praten, maar dat ze ook twee ronde'talenten' overwegen. Verder willen ze nog drie Nederlandse renners contracteren, om minimaal 10 Nederlanders in de ploeg te hebben.
pi_85043181
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef ItaloDancer het volgende:
In BN/De Stem meldt Luijkx dat ze wel met Cunego gaan praten, maar dat ze ook twee ronde'talenten' overwegen. Verder willen ze nog drie Nederlandse renners contracteren, om minimaal 10 Nederlanders in de ploeg te hebben.
Dat laatste stemt me wel positief, dat ze tenminste nog aandacht voor de Nederlandse wielrenners hebben en niet alleen blind zich focussen op het halen van een ProTour licentie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_85043571
Tja, als het dan drie Nederlanders als met alle respect Arnaud van Groen zijn heb je er nog niet veel aan.

Ik had graag gezien dat ze een Niki Terpstra hadden gehaald i.p.v. Devolder te halen en Leukemans te behouden (1 van die 2 is wel kwaliteit genoeg..). Al kunnen ze Terpstra er natuurlijk ook nog bij halen.
Heeft Karsten Kroon een aflopend contract?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:35:36 #196
40566 Ericr
Livewrong
pi_85043711
Wat heb je aan Terpstra buiten dat hij NL-kampioen is? Terpstra zal ook zijn prijs hebben natuurlijk, dan kan je beter de ruimte geven aan renners die goedkoper zijn, als Vacansoleil ambities heeft voor de grote ronden zullen de toprenners al duur genoeg zijn.
pi_85043781
Bovendien vindt Terpstra wel een ploeg, dat baart me niet zoveel zorgen.
pi_85044023
Terpstra kun je tenminste opstellen in behoorlijke wedstrijden. Als ze nu de Tour zouden mogen rijden komt alleen Hoogerland in de selectie. In de Ronde van Vlaanderen of een andere grote wedstrijd zullen ze ook met pijn en moeite aan drie, maximaal vier Nederlanders kunnen komen. Of soms gewoon maar één (zie Polen) of helemaal geen.
Maar ze zullen vast wel puur op de buitenlandse Tour blijven gaan en dan om de laatste plaatsjes op te vullen maar wat Nederlanders een contractje geven om ze de Hel van het Mergelland en de Ronde van Denemarken te laten rijden.

Dat Raymond Kreder stagiair wordt bij Garmin, vind ik beter nieuws voor het Nederlandse wielrennen dan dat Vacansoleil perse drie Nederlanders er bij moet halen om aan het quotum van tien te komen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:07:00 #199
40566 Ericr
Livewrong
pi_85045020
Vacansoleil is toch al een allegaartje van nationaliteiten, denk dat ze niet als doel hebben om Nederlandse renners een kans te bieden.

Als je naar de UCI-ranking kijkt zijn Nederlandse renners ook niet aantrekkelijk. Keuze uit 8 renners momenteel en die 8 zijn volgens mij allemaal al voorzien van een ploeg. Punten zijn toch vrij belangrijk als je grote wedstrijden wil rijden.
pi_85046224
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef Ericr het volgende:
Vacansoleil is toch al een allegaartje van nationaliteiten, denk dat ze niet als doel hebben om Nederlandse renners een kans te bieden.

Als je naar de UCI-ranking kijkt zijn Nederlandse renners ook niet aantrekkelijk. Keuze uit 8 renners momenteel en die 8 zijn volgens mij allemaal al voorzien van een ploeg. Punten zijn toch vrij belangrijk als je grote wedstrijden wil rijden.
Vacansoleil is veel meer europees gericht. Rabobank heeft niks aan een italiaan of een fransman, terwijl vacansoleil best wat aan zo'n renner kan hebben in marketing-activiteiten in die regio.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')