abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:22:27 #76
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84312116
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
*moppelt... geen woorden maar daden. Wat mij betreft is geen tijd hebben gelijk aan geen interesse hebben.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84312184
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

*moppelt... geen woorden maar daden. Wat mij betreft is geen tijd hebben gelijk aan geen interesse hebben.
Volgens haar niet ze vond mij ongeduldig omdat ik haar uitlegde dat ik snel wilde daten en ik niet langer dan 1 a 2mnd wilden chatten.

Maar ik heb een nepprofiel aan haar toegvoegd op msn en ben nu opnieuw in gesprek met haar met die itailiaan dus ik kom er snel genoeg achter hoe het echt zit. Erg snugger is ze alvast niet want ze trapt er snel in na het gesprek wat ik met haar had. Nu hoeft ze me alleen nog maar een mail te sturen en dan kan ik zien waar de mail vandaan komt.

[ Bericht 11% gewijzigd door picardmike op 21-07-2010 13:29:30 ]
UITGESCHREVEN
pi_84312224
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmja, vooroordelen zijn er ook nooit zomaar. Er waren laatst een stuk of 5.000 scoutinglui in Utrecht en ik heb er werkelijk geen één sociaal/fysiek bovengemiddeld type bij zien lopen.

Serieus, maar verzwijg gewoon tegen vrouwen dat je op scouting zit. Ik denk dat elke leuke vrouw denkt dat dat voor sukkels is, en ook wel een beetje terecht. Tenzij je op scoutingtypes valt, dan kun je het gewoon vertellen.
Ben ik niet met je eens
Het is waar dat er rare types tussen zitten, maar er zitten ook "normale" mensen tussen.. Ik denk dat iedere activiteit wel rare mensen aantrekt... alleen bij de een is het voetbal, bij de ander tennis en bij de derde scouting..

Dus ik maak me er niet druk om.. ik ken genoeg mensen die niet op scouting zitten die niets tegen scouting hebben..
pi_84312239
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Re het volgende:
een mooie OP met nuttige informatie zou zeer welkom zijn ja
Ik heb een wiki account en zit me te vervelen. Ik maak wel even iets
pi_84312264
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat ga ik even in de binnenkant van mijn oogjes bekijken
Gast, je hebt al 10 minuten niet meer gepost. Wat ben je aan het doen?!?!
Sarcasme. Herken het.
pi_84312538
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:
Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
Speltip 23: Als een dame je leuk en interessant genoeg vindt dan maakt ze echt wel tijd voor je.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:24 schreef picardmike het volgende:
Maar ik heb een nepprofiel aan haar toegvoegd op msn en ben nu opnieuw in gesprek met haar met die itailiaan dus ik kom er snel genoeg achter hoe het echt zit.
En ons een slechte naam geven?
pi_84312686
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Speltip 23: Als een dame je leuk en interessant genoeg vindt dan maakt ze echt wel tijd voor je.
[..]

En ons een slechte naam geven?
Nou voorlopig heeft ze van de italiaan ook al foto's afgetroggeld en heb nog niks terug ontvangen. Volgens mij gaat ze er weer vandoor.
UITGESCHREVEN
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:35:00 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84312717
Mike, gozer. Wat the fuck schiet je hier nou mee op man, stalker?

Laat haar gaan, ze wil niet met je afspreken, klaar. Verdoe al je tijd toch niet met die fake emailadresjes om uit te vogelen waarom nummer 30424230 niet met je af wil spreken.

edit: HAHAHAHA ze heeft voor de tweede keer foto's van je gejat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84312945
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef picardmike het volgende:
Nou voorlopig heeft ze van de italiaan ook al foto's afgetroggeld en heb nog niks terug ontvangen. Volgens mij gaat ze er weer vandoor.
Iets met een ezel en een steen. Verder snap ik niet wat je hiermee wil bereiken?
pi_84313086
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Iets met een ezel en een steen. Verder snap ik niet wat je hiermee wil bereiken?
Twee dingen niet nog es dezelfde fout maken.

En aangeven bij rp, want ze staat er al lang op.
UITGESCHREVEN
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:43:15 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84313119
Aangeven? Wat heeft zij precies fout gedaan?
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:45:15 #87
97868 Krullehoofd
pi_84313219
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dus. Gewoon nexten !

woensdag 21 juli 2010 @ 13:47:51 #88
97868 Krullehoofd
pi_84313334
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb een wiki account en zit me te vervelen. Ik maak wel even iets
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:51:16 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84313470
quote:

[..]

Volgens haar niet ze vond mij ongeduldig omdat ik haar uitlegde dat ik snel wilde daten en ik niet langer dan 1 a 2mnd wilden chatten.

Maar ik heb een nepprofiel aan haar toegvoegd op msn en ben nu opnieuw in gesprek met haar met die itailiaan dus ik kom er snel genoeg achter hoe het echt zit. Erg snugger is ze alvast niet want ze trapt er snel in na het gesprek wat ik met haar had. Nu hoeft ze me alleen nog maar een mail te sturen en dan kan ik zien waar de mail vandaan komt.
Jezus, wat een griezelige stalker ben jij eigenlijk .

Maar wel vermakelijk .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:52:34 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84313529
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:42 schreef picardmike het volgende:

En aangeven bij rp, want ze staat er al lang op.

.
Niet meer actief op Fok!
pi_84313640
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nu op Lexa myraangie met als uitdagende tekst

ben niet aan het zoeken maar misschien vind de ware mij wel. te veel bezig geweest met mijn carriëre ipv een relatie
reageer AUB Niet wanneer je denkt dat 'plaatje jij' naast 'plaatje mij' niet klopt., Ooh en stuur een berichtje aub

Voor de mensen zonder Lexa op hyves staat ze ook met bijna 3800 vrienden (typ waalwijk in de zoekfunctie en de eerste link is haar)

Ben toch benieuwd hoeveel mannen denken dat plaatje mij naast plaatje jou wel klopt ?
Wat zoekt dit soort vrouwen toch op een datingsite ? Ze heeft in ieder geval geen aandacht te kort. Zou het dan toch kloppen dat vrouwen het niet meteen om het uiterlijk is te doen ?

Ik denk dat ik haar een berichtje stuur want daar vraagt ze om. (flirt staat ook zo ongeïnteresseerd)
Hier moet ik toch nog even op reageren. Wat een enorme leeghoofd, deze dame. Ik zou me op een date met haar binnen 5 minuten vervelen, na 10 minuten ergeren en na 15 minuten zou ik waarschijnlijk weglopen. Als over een paar jaar haar looks verlept zijn heeft ze helemaal niets meer.
Ja, ik generaliseer.
pi_84313674
quote:
Uhm... psycho?
Ja, ik generaliseer.
pi_84313764
SHE'S JUST NOT THAT INTO YOU!

Enge kerel
Tap tap tap
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:07:22 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84314173
Eensch, dit is obsessief gedrag hoor. Je bewijst er ook jezelf geen dienst mee.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_84314198
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:
SHE'S JUST NOT THAT INTO YOU!

Enge kerel
Hij doet me een beetje denken aan een enge gast die dit ook met mij heeft geflikt. In eerste instantie leek het een geschikte gozer, maar toen begon hij me ineens uit te schelden via msn waarop ik hem onmiddellijk blokte. Vervolgens maakte hij een nieuw profiel aan op RP met nepfoto´s, trapte ik daarin en hield hij zijn alterego weken in stand (hele verhalen over wat hij deed voor beroep en zijn familie, heel erg uitgebreid, maar dus allemaal gelogen) om vervolgens ineens weer te gaan lopen schelden en te zeggen dat ik er mooi in was getrapt. Dit heeft hij nog een paar keer geprobeerd totdat hij besloot dat hij me net zo goed direct op msn kon toevoegen onder allemaal verschillende emailadressen. Best freaky en moet zeggen dat ik er best van slag door raakte
Sarcasme. Herken het.
pi_84314328
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij doet me een beetje denken aan een enge gast die dit ook met mij heeft geflikt. In eerste instantie leek het een geschikte gozer, maar toen begon hij me ineens uit te schelden via msn waarop ik hem onmiddellijk blokte. Vervolgens maakte hij een nieuw profiel aan op RP met nepfoto´s, trapte ik daarin en hield hij zijn alterego weken in stand (hele verhalen over wat hij deed voor beroep en zijn familie, heel erg uitgebreid, maar dus allemaal gelogen) om vervolgens ineens weer te gaan lopen schelden en te zeggen dat ik er mooi in was getrapt. Dit heeft hij nog een paar keer geprobeerd totdat hij besloot dat hij me net zo goed direct op msn kon toevoegen onder allemaal verschillende emailadressen. Best freaky en moet zeggen dat ik er best van slag door raakte
Ik denk dat ik me weer overal ga uitschrijven als ik dit zo lees
Tap tap tap
pi_84314461
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat hoeft niet je moet gewoon zorgen dat je duidelijke afspraken maakt en snel date. Dan is er niks aan de hand.
UITGESCHREVEN
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:14:18 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84314468
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je reageerde ook niet op mijn interesseberichtje in je fobo, waarom niet, je kan toch netjes reageren, ik heb er recht op, ik ben niet eens een neger! Ik ga gelijk een kloon aanmaken !
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_84314487
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat hoeft niet je moet gewoon zorgen dat je duidelijke afspraken maakt en snel date. Dan is er niks aan de hand.
Ik moet niks.
Tap tap tap
pi_84314572
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet niks.
Blijkbaar wel, want anders vinden enge mannen dat ze het recht hebben om je te lastig te vallen..
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')