abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84310187
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Het klinkt misschien lullig, maar misschien moet je subtiel laten blijken dat andere dames ook geïnteresseerd zijn.
Heb ik al gedaan, vond ze niet erg. Maar ik kan het echt niet duidelijk maken, terwijl dit tijdens het 3e gesprek pas ter sprake is gekomen.
quote:
Iemand die je schatje noemt terwijl ze je alleen maar via MSN heeft gesproken vind ik nogal sneu eigenlijk.

Een snelle date is beter dan 2 weken wachten, anders heb je tijdens die date elkaar niets meer te vertellen

Ik zag hierboven ergens Lexa genoemd worden, werkt dat net zoals RP als je geen lid bent?
Tja vind ik ook maar ik dring niet door ofzo. Hoe kan ik er nu nog subtiel over beginnen?
UITGESCHREVEN
pi_84310295
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag hierboven ergens Lexa genoemd worden, werkt dat net zoals RP als je geen lid bent?

Op lexa kun je ook hartjes (flirts) sturen. Ben je lid dan kan je de flirt beantwoorden met een berichtje maar als de andere gratis lid is dan kan deze het bericht niet lezen.
Geen van beide lid dan is het net zo beperkt als op RP.

Bij RP bestaat alleen lid en geen lid. Bij Lexa moet je voor alles extra betalen. Zelfs via je mobiel inloggen kost geld. Je kunt als lid ook niet zien of iemand wel of geen lid is tenzij deze het allerduurste pakket heeft dan kunnen ook niet leden hen bereiken.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nee. Als een man betaald lid is dan kun je hem zelf ook berichtjes schrijven. Alleen 'flirts' (de interesseberichtjes van Lexa) kun je dan niet bekijken.
Volgens mij niet bij het standaard lidmaatschap alleen als je de optie premium erbij pakt

[ Bericht 23% gewijzigd door Provinciaaltje op 21-07-2010 12:41:21 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:40:15 #53
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84310527
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ga ik ook niet doen want zoals ze al zegt over plaatje jij plaatje mij hmmm NOT.
Kan de doorsnee huismuts op RP nog niet verleiden tot het terugschrijven van een bericht dus waarom moeite doen voor iemand die qua schoonheid (ja ik weet dat is voor iedereen anders) er met kop en schouders bovenuit steekt
Ik denk toch dat je eerst een stukje zelfvertrouwen terug moet vinden..
Lees je stukje hier boven nou nog is terug, er klopt toch iets niet als je dat over jezelf zegt?

Laat je niet gek maken door vrouwen die op een datingsite zitten om een prins die niet bestaat tegen te komen. Waarom laat je je uberhaupt door iemand gek maken man!
Je moet stoppen met denken dat jij aan allerlei eisenlijstjes moet voldoen, probeer niet zo krampachtig goed naar iemands straatje te praten. Dan krijg je juist van die vage politiek correcte berichtjes..
Je hebt toch ballen gekregen of niet, gebruik ze dan ook.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84310543
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ga ik ook niet doen want zoals ze al zegt over plaatje jij plaatje mij hmmm NOT.
Kan de doorsnee huismuts op RP nog niet verleiden tot het terugschrijven van een bericht dus waarom moeite doen voor iemand die qua schoonheid (ja ik weet dat is voor iedereen anders) er met kop en schouders bovenuit steekt
Ik ben toch werkelijk zo benieuwd nu naar jouw profiel en de profielen van de dames waarop je reageert en de berichtjes die je dan stuurt. Mijn vrouwenhulpvaardigheidsinstinct neemt het nu over ben ik bang
Sarcasme. Herken het.
pi_84310625
Laat maar zitten ze is al weg.. gelukkig werd er helemaal lijp van. Alleen heeft de bitch mijn foto's wel gejat en zelf niks teruggestuurd. Nee inplaatst daarvan was ze beledigd omdat ik niet zeker wist of die foto echt was. Please hoe snel kan je geirriteerd raken zonder zelf een vinger uit te steken.
UITGESCHREVEN
pi_84310774
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef picardmike het volgende:
Laat maar zitten ze is al weg.. gelukkig werd er helemaal lijp van. Alleen heeft de bitch mijn foto's wel gejat en zelf niks teruggestuurd.
Lees: jij hebt haar een paar foto´s van jezelf gestuurd via msn en ze heeft niks teruggestuurd, maar dat was niet erg, want je dacht dat dat nog wel zou komen, maar nu heeft ze je geblockt (zoals alle andere vrouwen op de een of andere manier altijd doen geeeeeeen idee waarom) dus nu baal je dat je geen foto´s van haar hebt terwijl jij wel foto´s had gestuurd en daarom vind je haar nu een bitch
Sarcasme. Herken het.
pi_84310954
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef Provinciaaltje het volgende:

Volgens mij niet bij het standaard lidmaatschap alleen als je de optie premium erbij pakt
Toen ik daar gratis lid was, kon ik mannen die wel betaald lid waren gewoon een bericht sturen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:53:21 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84310986
Ik heb mijn profiel aangepast. Nu staat er dat alleen vrouwen met blond haar en minimaal cup C mogen reageren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84310996
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lees: jij hebt haar een paar foto´s van jezelf gestuurd via msn en ze heeft niks teruggestuurd, maar dat was niet erg, want je dacht dat dat nog wel zou komen, maar nu heeft ze je geblockt (zoals alle andere vrouwen op de een of andere manier altijd doen geeeeeeen idee waarom) dus nu baal je dat je geen foto´s van haar hebt terwijl jij wel foto´s had gestuurd en daarom vind je haar nu een bitch
Zo ongeveer ja alleen had ik voor de foto's opstuurde een afspraak gemaakt (dacht ik) dat zij ook foto's stuurt. Maar ze is er met mijn foto's vandoor gegaan.

Volgens mij was het ook niet echt want ze sprong per seconde telkens van bezet nr afwezig een uur lang. Toen ik vroeg hoe ze dat deed en ik het niet begreep werd ze boos. Control-spatie werkte bij mij niet.

Maar volgens mij heeft ze me nog niet geblockt zie ik want ik krijg nog updates van haar door, ze is gewoon ineens offline gegaan. Maakt ook niet meer uit heb haar toch al een trap na gegeven.
UITGESCHREVEN
pi_84311072
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:11 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de eigen smaak van iemand door hobby's, muzieksmaak etc. naar voren komt dan dat het een algemeen profiel is waar je niets wijzer uit wordt. "Ik heb een brede smaak." Ja, ik ook, maar je kunt vast wel een aantal artiesten / boeken / films / etc. noemen die een beeld geven van waar je zoal van houdt.
Maar iemand die je uitlacht en vervolgens verwijdert om zoiets ben je sowieso liever kwijt dan rijk lijkt me

Een leuke OP met informatie over verschillende sites en wat do's en don'ts kunnen we vast wel in elkaar flansen
Dat sowieso ja.. Vond het wel bijzonder dat zo iemand zoiets doet.. maar het zegt denk ik meer over haar dan over mij
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:56:10 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84311083
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee dat is toch niet jatten! Ik vermoed dat ze stiekem thuis bij Picardmike heeft ingebroken, zijn computer aangezet, USB-stick erin, foto's erop gezet, verwijderd op zijn computer, en ze koos weer het hazenpad!

Wat een dievegge!

Oh ik heb ook ooit een vrouw verwijderd omdat ze op scouting zat. Kom nou, ze was 24.
Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach. Het zal ook weer eens niet, de eerste bloedgeile chick in een scoutingpakske moet ik nog tegenkomen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84311201
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee dat is toch niet jatten! Ik vermoed dat ze stiekem thuis bij Picardmike heeft ingebroken, zijn computer aangezet, USB-stick erin, foto's erop gezet, verwijderd op zijn computer, en ze koos weer het hazenpad!

Wat een dievegge!

Oh ik heb ook ooit een vrouw verwijderd omdat ze op scouting zat. Kom nou, ze was 24.
Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach. Het zal ook weer eens niet, de eerste bloedgeile chick in een scoutingpakske moet ik nog tegenkomen.
Je moet sowieso oppassen met het verstrekken van je persoonlijke informatie. Eigenlijk ben ik ook dom geweest om nog foto's te sturen als je al weet dat de ander daarin niet te vertrouwen is. Je best kans dat die straks heel internet doorzweven of op rp gebruikt worden voor sms dienst.
UITGESCHREVEN
pi_84311243
quote:

[..]

Wat een dievegge!

Mompelt iets over vooroordelen
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:00:43 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84311257
Volgens mij overschat je jezelf nu wat. Als jij zo fakkin' lekker bent dat andere sites jou gaat inzetten om gewillige vrouwen te regelen moet het je ook vast lukken om een keer een date te regelen.
pi_84311332
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn profiel aangepast. Nu staat er dat alleen vrouwen met blond haar en minimaal cup C mogen reageren.
Ik ben benieuwd naar de reacties
quote:

Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach.
En daar liep je níet warm voor?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:02:43 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84311348
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Mompelt iets over vooroordelen
Hmja, vooroordelen zijn er ook nooit zomaar. Er waren laatst een stuk of 5.000 scoutinglui in Utrecht en ik heb er werkelijk geen één sociaal/fysiek bovengemiddeld type bij zien lopen.

Serieus, maar verzwijg gewoon tegen vrouwen dat je op scouting zit. Ik denk dat elke leuke vrouw denkt dat dat voor sukkels is, en ook wel een beetje terecht. Tenzij je op scoutingtypes valt, dan kun je het gewoon vertellen.
pi_84311591
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Toen ik daar gratis lid was, kon ik mannen die wel betaald lid waren gewoon een bericht sturen.
Maar alleen als die man jouw eerst een bericht heeft gestuurd dan kun je daar op antwoorden.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84311596
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij overschat je jezelf nu wat. Als jij zo fakkin' lekker bent dat andere sites jou gaat inzetten om gewillige vrouwen te regelen moet het je ook vast lukken om een keer een date te regelen.
Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
UITGESCHREVEN
pi_84311638
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmja, vooroordelen zijn er ook nooit zomaar. Er waren laatst een stuk of 5.000 scoutinglui in Utrecht en ik heb er werkelijk geen één sociaal/fysiek bovengemiddeld type bij zien lopen.

Serieus, maar verzwijg gewoon tegen vrouwen dat je op scouting zit. Ik denk dat elke leuke vrouw denkt dat dat voor sukkels is, en ook wel een beetje terecht. Tenzij je op scoutingtypes valt, dan kun je het gewoon vertellen.
Hm ok... dat slutty-scoutingpakje kan dus ook in de humana-bak
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:11:27 #70
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84311673
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Ben benieuwd
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:13:09 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84311739
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
Ik snap er niks van, de vrouwen zijn zo intiem met je en dan willen ze niet daten. Als je niet beter zou weten zou je denken dat die vrouwen zomaar wat zeggen ofzo.
pi_84311795
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik snap er niks van, de vrouwen zijn zo intiem met je en dan willen ze niet daten. Als je niet beter zou weten zou je denken dat die vrouwen zomaar wat zeggen ofzo.
Nee deze was nog niet intiem maar wou intiem worden.
UITGESCHREVEN
pi_84311855
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

slutty-scoutingpakje
Dat ga ik even in de binnenkant van mijn oogjes bekijken
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:16:14 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84311862
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee deze was nog niet intiem maar wou intiem worden.
Ze had de intentie om 'schatje' tegen je te zeggen? Dat zeggen ze tegen mij namelijk nooit, al heeft ooit iemand 'lieverd' gezegd. Op msn!

Echt, intiem gedoe. Niks voor mij.
pi_84312027
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Gast treurig gewoon...
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')