Heb ik al gedaan, vond ze niet erg. Maar ik kan het echt niet duidelijk maken, terwijl dit tijdens het 3e gesprek pas ter sprake is gekomen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Het klinkt misschien lullig, maar misschien moet je subtiel laten blijken dat andere dames ook geïnteresseerd zijn.
Tja vind ik ook maar ik dring niet door ofzo. Hoe kan ik er nu nog subtiel over beginnen?quote:Iemand die je schatje noemt terwijl ze je alleen maar via MSN heeft gesproken vind ik nogal sneu eigenlijk.
Een snelle date is beter dan 2 weken wachten, anders heb je tijdens die date elkaar niets meer te vertellen
Ik zag hierboven ergens Lexa genoemd worden, werkt dat net zoals RP als je geen lid bent?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hierboven ergens Lexa genoemd worden, werkt dat net zoals RP als je geen lid bent?
Volgens mij niet bij het standaard lidmaatschap alleen als je de optie premium erbij paktquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee. Als een man betaald lid is dan kun je hem zelf ook berichtjes schrijven. Alleen 'flirts' (de interesseberichtjes van Lexa) kun je dan niet bekijken.
Ik denk toch dat je eerst een stukje zelfvertrouwen terug moet vinden..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen want zoals ze al zegt over plaatje jij plaatje mij hmmm NOT.
Kan de doorsnee huismuts op RP nog niet verleiden tot het terugschrijven van een bericht dus waarom moeite doen voor iemand die qua schoonheid (ja ik weet dat is voor iedereen anders) er met kop en schouders bovenuit steekt
Ik ben toch werkelijk zo benieuwd nu naar jouw profiel en de profielen van de dames waarop je reageert en de berichtjes die je dan stuurt. Mijn vrouwenhulpvaardigheidsinstinct neemt het nu over ben ik bangquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen want zoals ze al zegt over plaatje jij plaatje mij hmmm NOT.
Kan de doorsnee huismuts op RP nog niet verleiden tot het terugschrijven van een bericht dus waarom moeite doen voor iemand die qua schoonheid (ja ik weet dat is voor iedereen anders) er met kop en schouders bovenuit steekt
Lees: jij hebt haar een paar foto´s van jezelf gestuurd via msn en ze heeft niks teruggestuurd, maar dat was niet erg, want je dacht dat dat nog wel zou komen, maar nu heeft ze je geblockt (zoals alle andere vrouwen op de een of andere manier altijd doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef picardmike het volgende:
Laat maar zitten ze is al weg.. gelukkig werd er helemaal lijp van. Alleen heeft de bitch mijn foto's wel gejat en zelf niks teruggestuurd.
Toen ik daar gratis lid was, kon ik mannen die wel betaald lid waren gewoon een bericht sturen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
Volgens mij niet bij het standaard lidmaatschap alleen als je de optie premium erbij pakt
Zo ongeveer ja alleen had ik voor de foto's opstuurde een afspraak gemaakt (dacht ik) dat zij ook foto's stuurt. Maar ze is er met mijn foto's vandoor gegaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lees: jij hebt haar een paar foto´s van jezelf gestuurd via msn en ze heeft niks teruggestuurd, maar dat was niet erg, want je dacht dat dat nog wel zou komen, maar nu heeft ze je geblockt (zoals alle andere vrouwen op de een of andere manier altijd doengeeeeeeen idee waarom) dus nu baal je dat je geen foto´s van haar hebt terwijl jij wel foto´s had gestuurd en daarom vind je haar nu een bitch
Dat sowieso ja.. Vond het wel bijzonder dat zo iemand zoiets doet.. maar het zegt denk ik meer over haar dan over mijquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de eigen smaak van iemand door hobby's, muzieksmaak etc. naar voren komt dan dat het een algemeen profiel is waar je niets wijzer uit wordt. "Ik heb een brede smaak." Ja, ik ook, maar je kunt vast wel een aantal artiesten / boeken / films / etc. noemen die een beeld geven van waar je zoal van houdt.
Maar iemand die je uitlacht en vervolgens verwijdert om zoiets ben je sowieso liever kwijt dan rijk lijkt me
Een leuke OP met informatie over verschillende sites en wat do's en don'ts kunnen we vast wel in elkaar flansen
Nee dat is toch niet jatten! Ik vermoed dat ze stiekem thuis bij Picardmike heeft ingebroken, zijn computer aangezet, USB-stick erin, foto's erop gezet, verwijderd op zijn computer, en ze koos weer het hazenpad!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lees: jij hebt haar een paar foto´s van jezelf gestuurd via msn en ze heeft niks teruggestuurd, maar dat was niet erg, want je dacht dat dat nog wel zou komen, maar nu heeft ze je geblockt (zoals alle andere vrouwen op de een of andere manier altijd doengeeeeeeen idee waarom) dus nu baal je dat je geen foto´s van haar hebt terwijl jij wel foto´s had gestuurd en daarom vind je haar nu een bitch
Je moet sowieso oppassen met het verstrekken van je persoonlijke informatie. Eigenlijk ben ik ook dom geweest om nog foto's te sturen als je al weet dat de ander daarin niet te vertrouwen is. Je best kans dat die straks heel internet doorzweven of op rp gebruikt worden voor sms dienst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee dat is toch niet jatten! Ik vermoed dat ze stiekem thuis bij Picardmike heeft ingebroken, zijn computer aangezet, USB-stick erin, foto's erop gezet, verwijderd op zijn computer, en ze koos weer het hazenpad!
Wat een dievegge!![]()
Oh ik heb ook ooit een vrouw verwijderd omdat ze op scouting zat. Kom nou, ze was 24.
Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach. Het zal ook weer eens niet, de eerste bloedgeile chick in een scoutingpakske moet ik nog tegenkomen.
Mompelt iets over vooroordelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee dat is toch niet jatten! Ik vermoed dat ze stiekem thuis bij Picardmike heeft ingebroken, zijn computer aangezet, USB-stick erin, foto's erop gezet, verwijderd op zijn computer, en ze koos weer het hazenpad!
Wat een dievegge!![]()
Oh ik heb ook ooit een vrouw verwijderd omdat ze op scouting zat. Kom nou, ze was 24.
Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach. Het zal ook weer eens niet, de eerste bloedgeile chick in een scoutingpakske moet ik nog tegenkomen.
Ik ben benieuwd naar de reactiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn profiel aangepast. Nu staat er dat alleen vrouwen met blond haar en minimaal cup C mogen reageren.
En daar liep je níet warm voor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:56 schreef Silenus het volgende:
Sterker nog, ze had een foto waarin ze in haar woudlopers-kostuum stond. En ja hoor, jampotbril, pluizig kapsel, onnozele lach.
Hmja, vooroordelen zijn er ook nooit zomaar. Er waren laatst een stuk of 5.000 scoutinglui in Utrecht en ik heb er werkelijk geen één sociaal/fysiek bovengemiddeld type bij zien lopen.quote:
Maar alleen als die man jouw eerst een bericht heeft gestuurd dan kun je daar op antwoorden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toen ik daar gratis lid was, kon ik mannen die wel betaald lid waren gewoon een bericht sturen.
Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij overschat je jezelf nu wat. Als jij zo fakkin' lekker bent dat andere sites jou gaat inzetten om gewillige vrouwen te regelen moet het je ook vast lukken om een keer een date te regelen.
Hm ok... dat slutty-scoutingpakje kan dus ook in de humana-bakquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmja, vooroordelen zijn er ook nooit zomaar. Er waren laatst een stuk of 5.000 scoutinglui in Utrecht en ik heb er werkelijk geen één sociaal/fysiek bovengemiddeld type bij zien lopen.
Serieus, maar verzwijg gewoon tegen vrouwen dat je op scouting zit. Ik denk dat elke leuke vrouw denkt dat dat voor sukkels is, en ook wel een beetje terecht. Tenzij je op scoutingtypes valt, dan kun je het gewoon vertellen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn profiel aangepast. Nu staat er dat alleen vrouwen met blond haar en minimaal cup C mogen reageren.
Ik snap er niks van, de vrouwen zijn zo intiem met je en dan willen ze niet daten. Als je niet beter zou weten zou je denken dat die vrouwen zomaar wat zeggen ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
Nee deze was nog niet intiem maar wou intiem worden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, de vrouwen zijn zo intiem met je en dan willen ze niet daten. Als je niet beter zou weten zou je denken dat die vrouwen zomaar wat zeggen ofzo.
Dat ga ik even in de binnenkant van mijn oogjes bekijkenquote:
Ze had de intentie om 'schatje' tegen je te zeggen? Dat zeggen ze tegen mij namelijk nooit, al heeft ooit iemand 'lieverd' gezegd. Op msn!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee deze was nog niet intiem maar wou intiem worden.
Gast treurig gewoon...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee het lag niet zozeer aan mijn foto's want het was al de 3e keer dat ik het vroeg en na de 2e keer besloot ik het iniatief te nemen. Ze vond de foto's zelfs leuk. Maar ze was gewoon vervelend met daten enzo en geen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |