Nee dat is deze :quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
is dit het oldbies topic voor newbies?
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is dan weer enigszins verwarrend.
Van die blauwen zijn dan soms wel weer handig voor dit soort adminstratiedingetjes.
Ach, het is de overgrote meerderheid die het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!
Misschien kan je dr weer es een slinger angeven !quote:
Lekker! Wel over me heen spuiten graagquote:
ik weet het niet J. Ik KOM nooit in Feedback. whehehequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zou er nog een topic openstaan over [betreffend onderwerp] in FB?
Zo tussen die jesters of gewoon pats boem recht in je neusgaten ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
Komt (whehehehe) goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
Dat is nog eens service.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Apple is zo zeker van zijn zaak dat ze niet een noodgreep (<- hihi) doen en iedereen een hoesje geven.
De meeste bedrijven brengen producten niet op de markt voor die prijs met zulke gebreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef KingOfMars het volgende:
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.
Als er geen probleem was geweest, dan had Apple niet zo hoeven reageren, me dunkt.quote:En dat voor een probleem dat zo uit proportie geblazen is dat het eng wordt.
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er geen probleem was geweest, dan had Apple niet zo hoeven reageren, me dunkt.
De meeste mobieltjes zouden niet eens op de markt mogen komen zo abominabel slecht zijn die. Mijn N95 stond binnen een week op Marktplaats, wát een gedrocht was dat zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De meeste bedrijven brengen producten niet op de markt voor die prijs met zulke gebreken..
Appl¤ heeft alles natuurlijk netjes doorgerekend, nu een paar hoesjes uitdelen kost minder dan het probleem daadwerkelijk oplossen in pre-productie, kosten-baten analyse. Alles om maar zoveel mogelijk winst te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?
Dat vond ik ook zo dom aan het bericht op iPhonclub.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?
Ja maar zo hou je je telefoon ook echt vast he !quote:
Lees de comments, die rechterhand is voor de support. Daarmee veroorzaak je dus níet de grip of death.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar zo hou je je telefoon ook echt vast he !
Als je zit te bellen
Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Appl¤ heeft alles natuurlijk netjes doorgerekend, nu een paar hoesjes uitdelen kost minder dan het probleem daadwerkelijk oplossen in pre-productie, kosten-baten analyse. Alles om maar zoveel mogelijk winst te maken.
Ja, mijn God, jung, als ik mijn telefoon onder water laat vasthouden door een walvishaai heb ik ook geen bereik. Het gaat om de ontvangst als je het apparaat normaal vasthoudt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef KingOfMars het volgende:
Oh, en: .
Ja maar check toch die geile iphone 4 als je wilt bellen valt die uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lees de comments, die rechterhand is voor de support. Daarmee veroorzaak je dus níet de grip of death.
Lees de comments dus. En op youtube zijn nog veeeeel meer filmpjes van allerlei telefoons, oud en nieuw, te vinden die dit probleem kúnnen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, mijn God, jung, als ik mijn telefoon onder water laat vasthouden door een walvishaai heb ik ook geen bereik. Het gaat om de ontvangst als je het apparaat normaal vasthoudt.
Dus je belt zelf maar even ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
Zo handig he. Kreeg ik een papiertje of ik even mijn telefoonnummer wilde noteren zodat ze me konden terug bellen van het ziekenhuis.
Kijk ik nu tussen de papieren die ik heb mee gekregen zit daar dat papiertje bij
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar check toch die geile iphone 4 als je wilt bellen valt die uitVerder boeit het natuurlijk geen fuck als dat ding uitvalt als ik lekker zit te kutten met mn fone.
Wel brak trouwens dat het net weer de galaxy moet zijn , imo het enige alternatief van de iphone voor een jaartje.
Hey, handig!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
Zo handig he. Kreeg ik een papiertje of ik even mijn telefoonnummer wilde noteren zodat ze me konden terug bellen van het ziekenhuis.
Kijk ik nu tussen de papieren die ik heb mee gekregen zit daar dat papiertje bij
Zoals hier het complete tmobile netwerkquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.
Idd. Zelfs in steden als NYC schijn je complete blind spots te hebben. Daarom was destijds tijdens de launch van de eerste iPhone de kritiek zo groot op de provider keuze.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.
ik denk dat als je goed gaat zoeken elke foon wel zo een issue heeft. Wat niet weerlegt dat het gewoon niet moet kunnen bij een apparaat van 750 euro straatwaardequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lees de comments dus. En op youtube zijn nog veeeeel meer filmpjes van allerlei telefoons, oud en nieuw, te vinden die dit probleem kúnnen hebben.
T-Mobile is heilig ivm AT&T. Echt. Lees de (Apple!) fora er maar eens op na...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals hier het complete tmobile netwerk
Ze mochten willen dat ze zo'n fantastisch bereik als T-mobile hadden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals hier het complete tmobile netwerk
Ja maar die kut begreep niet waar ik het over had. 3 keer uitgelegd. Ze ging de gynaecoloog bellen.quote:
Blijkbaar kan Apple dat ook niet bommen, zij kiezen immers voor die exclusiviteitsdeals.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Idd. Zelfs in steden als NYC schijn je complete blind spots te hebben. Daarom was destijds tijdens de launch van de eerste iPhone de kritiek zo groot op de provider keuze.
Zal best maar NO WAY dat ik tmobile neem in dat gehucht waar ik woon , 3g bereik is hier echt minimaal via hun.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
T-Mobile is heilig ivm AT&T. Echt. Lees de (Apple!) fora er maar eens op na...
Nouja, ik zal dus wel weer een fanboy zijn maar volgens mij praat Jobs niet helemaal poep als hij zegt dat het gewoon een gevolg is van hoe een telefoon en hoe gsm werkt. Cannot change laws of physics... Er is trouwens wel een manier en dat is de antenne OP de telefoon plaatsen, zoals vroegah. Maja, dat willen we niet meer kennelijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat als je goed gaat zoeken elke foon wel zo een issue heeft. Wat niet weerlegt dat het gewoon niet moet kunnen bij een apparaat van 750 euro straatwaarde
Daar geef ik je gelijk in, die snap ik ook niet helemaal. Apple 'moet' gewoon apparatuur maken imho, laat mensen zelf hun sim kaart van keuze erin jassen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Apple dat ook niet bommen, zij kiezen immers voor die exclusiviteitsdeals.
Nou KOMmetje, dat is zo ongeveer hetzelfde dat een PVV-stemmer de draaikonterij van Wilders bij het kiezersbedrog aangaande de AOW, op een eufemistische manier 'voortschrijdend inzicht' noemt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, ik zal dus wel weer een fanboy zijn maar volgens mij praat Jobs niet helemaal poep als hij zegt dat het gewoon een gevolg is van hoe een telefoon en hoe gsm werkt. Cannot change laws of physics... Er is trouwens wel een manier en dat is de antenne OP de telefoon plaatsen, zoals vroegah. Maja, dat willen we niet meer kennelijk!
Natuurlijk is dat niet hetzelfde. Apple heeft een zo goed mogelijke telefoon proberen te maken die helaas dezelfde "problemen" vertoont als veel andere telefoons met een dergelijk design.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou KOMmetje, dat is zo ongeveer hetzelfde dat een PVV-stemmer de draaikonterij van Wilders bij het kiezersbedrog aangaande de AOW, op een eufemistische manier 'voortschrijdend inzicht' noemt.
Of, zoals Verbal () zou zeggen: cognitieve dissonantie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Joene het volgende:
Ik heb een probleem met de liefde bedrijven.
Ja goed hequote:Op donderdag 22 juli 2010 07:42 schreef Joene het volgende:
Die T die moet eerst deze dag even doorkomen
Ga trouwen Jijquote:
Ik ken het jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
En Joene!![]()
zit hier nog wel even....
Ik wil best maar ik geloof dat dat niet zo handig is op het moment..quote:
Hebben bij jou geslapen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vader zit te zappen, mn zusje heeft d'r iPad en mn moeder helpt de kapster krullen te zetten in mn nephaar dat er nog in moet.. en ik zit onder zo'n permanentblaasding dat veel te warm is.. met mn mobiel
Nou mijn ouders hebben heel niet geslapen maar ik moest ze toch echt niet om me heen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. anders hadden ze om 5 uur opgemoeten
Ik zou die dag (alleen als hij precies zo zou zijn) weer over doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ben blij dat ik al getrouwd bén, als ik dit zo weer lees.
Ach je proefkapsel was goed tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
heb alleen wel het idee dat ik er straks uitzie als een poedel
Dan heb ik andere voorkeuren eigenlijk. Bijv. de eerste echte afspraak op de Tilburgse kermis.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou die dag (alleen als hij precies zo zou zijn) weer over doen.
Jouw bruiloft was ook wel anders dan de mijne hequote:Op donderdag 22 juli 2010 08:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan heb ik andere voorkeuren eigenlijk. Bijv. de eerste echte afspraak op de Tilburgse kermis.. Ik vond het trouwen wel leuk hoor, maar ik heb echt niet dat hele OMFG HET WAS DE MEEST PRACHTIGE DAG UIT MIJN LEVEN IK GA DOOHOOOOD gevoel erbij.
Dit dus , 1x maar nooit meer al was het een mooie dagquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:10 schreef KingOfMars het volgende:
Pfff, gedoe. Ik ga nooit trouwen, ik hoor het al.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vader zit te zappen, mn zusje heeft d'r iPad en mn moeder helpt de kapster krullen te zetten in mn nephaar dat er nog in moet.. en ik zit onder zo'n permanentblaasding dat veel te warm is.. met mn mobiel
Leipe shit J , voor echte michelins mag je een 100je of 6/7 meenemenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:11 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens op banden jacht want ik mag 4 x 205/55R16 91W aftikken geloof ik.
Ik ben echt de enige hier die niet getrouwd is hè?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:10 schreef KingOfMars het volgende:
JA en JK die homo ook niet !quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige hier die niet getrouwd is hè?
(merk)Dealer vroeg 550 (geen idee welk merk ze er dan onder zetten) dus daar wil ik wel onder zitten eigenlijk. Ik snap alleen niet waarom er W's onderzitten want zoeen Megane kan geeneens 270 km/uquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Leipe shit J , voor echte michelins mag je een 100je of 6/7 meenemen
Je ken ook gewoon aerospeedjes van de kwikfit doen , ben je voor 300 klaar
nee hoor, ik ook nog niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige hier die niet getrouwd is hè?
Misschien kan ik met hem trouwen dan.quote:
Ga je ook zijn naam nemen moblo ?quote:
Lijkt me heel verwarrend, twee mensen met dezelfde voornaam in één huwelijk.quote:
Toch nog?quote:
Heel belangrijk. Mensen denken oe goedkope bandjes maar zodra ze een keer doorgeslipt zijn weten ze wel beter..quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Toch nog?! Misschien ff nazoeken eigenlijk. Hadden al een rekening van 600 pleuro van de grote beurt dus een beetje besparen mag nu wel (alhoewel ik op banden liever niet enorm ga besparen... best belangrijk enzo).
Ja 230 met de diesel mooie wagenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Toch nog?! Misschien ff nazoeken eigenlijk. Hadden al een rekening van 600 pleuro van de grote beurt dus een beetje besparen mag nu wel (alhoewel ik op banden liever niet enorm ga besparen... best belangrijk enzo).
Mwah vrouwlief rijdt 70km per dag 4 dagen in de week.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
Oh ok wij zitten og niet op de helft gok ik nu wYPPY zo dichtbij werkt.
Het boeit je echt allemaal geen reet he zo een auto ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn all-season banden de moeite waard?
Ik zou niet weten. Wij doen dat nooit. Dus hubbie heeft er denk ik ook nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn all-season banden de moeite waard?
Check!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Het boeit je echt allemaal geen reet he zo een auto ?
Hubbie rijdt dagelijks Utrecht - Den Haag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah vrouwlief rijdt 70km per dag 4 dagen in de week.
Dan nog wat weekends ellende , en geregeld een ritje 's hertogenbosch
Gemiddeld komen we uit op 800km per week ofzo.
Valt niet op J.quote:
Hmm dan krijg je in het ziekenhuis nog wel wat denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:35 schreef Tally het volgende:
Trouwens J. ik heb die papieren nog een na gelezen maar ik heb echt geen medicijnen voor vanavond.
Morgen 2 uur voor de punctie heb ik paracetamol en naproxen en da wast!
Net doen alsof je er verstand van hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik probeer het nog een beetje te verbergen namelijk!
Dat doe je best goed, zullen we het weer over jesters hebben ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik probeer het nog een beetje te verbergen namelijk!
Nog geneukt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat doe je best goed, zullen we het weer over jesters hebben ?
Gedaan!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm dan krijg je in het ziekenhuis nog wel wat denk ik.
Pm hilde anders even wat er in onze handleiding staat
Zo met die 14cms in dat gaatje ?quote:
Nee dat niet.quote:
Niet eens in de buurt geweest J.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh ok. Ook niet even gevoeld ofzo?
wat niet ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet meer als je getrouwd bent?
Sssssssssst!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet meer als je getrouwd bent?
gevoeld of gewoon Whoppa ! ?quote:
Als er maar niet weer drie dagen tussen gaat zitten zoals de laatste keer!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:51 schreef Joene het volgende:
Dan is het nu zeker wel weer klaar (whehehe) voor een poosje.
Gvd J dan raak je nog aan het mastruberen zoals ze dat hier op fok! zeggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als er maar niet weer drie dagen tussen gaat zitten zoals de laatste keer!.
Wel J. en ik ga die dag ook niet door komen ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg T je bent je toch niet aan het vervelen vandaag he?
Tuuk wel! Wij benne d'r toch!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel J. en ik ga die dag ook niet door komen ook
ik doe nooit vieze dingen Q dus dat ene ook niet denk ik dan.quote:
Ja toch een dikke cent ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, dat simyo zijn toch een stel volksverlakkers.
Simyo heeft 'webtogo' een 3G simkaart voor data. 2Mbps, na 50MB snelheid terug naar 128Kbps. Maar ik heb al dagen bijna 200MB data verbruikt zonder snelheids verlies. Dat klinkt goed. Nu werkt simyo met 'web tegoed'. Je stort een bedrag op je 'mijn simyo web tegoed' via CC of ideal. En een dag internet kost je dan 4 euro. OF je schaft een strippenkaart aan van 25 euro voor 10 dagen internet, dus 2,50 per dag.
Ik stort dus 25 euro en wil een strippenkaart aanschaffen. Klik op strippenkaart "Gaat niet, minimaal 25 euro web tegoed nodig" Eh... wtf. Nou ja lang verhaal kort, ik stort nog wat meer op web tegoed (minimaal 10 euro, kleinere bedragen kunnen niet) en dan kan ik opeens WEL een strippenkaart aanschaffen. Je moet dus minimaal 25,01 hebben om een strippenkaart te kunnen bestellen!
En zo houden die volksverlakkers aan het eind van de rit als je vakantie om is dus altijd een restant web tegoed over.
Heel goed. Houden zo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe nooit vieze dingen Q dus dat ene ook niet denk ik dan.
Ja zijn die van ET al een beetje bijgebruint ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En nou gaan we het weer gewoon over jesters hebben.
Ik hoor net van E.T. dat zij alleen bij de allereerste punctie ooit valium kreeg de dag ervoor. Verder ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:35 schreef Tally het volgende:
Trouwens J. ik heb die papieren nog een na gelezen maar ik heb echt geen medicijnen voor vanavond.
Morgen 2 uur voor de punctie heb ik paracetamol en naproxen en da wast!
O oke. Dan ben ik toch niet de enigequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoor net van E.T. dat zij alleen bij de allereerste punctie ooit valium kreeg de dag ervoor. Verder ook niet.
Minimaal 99 cent, want je kan alleen hele euro's overmakenquote:
Geloof het wel ja. Alle mass storage devices zijn VERBOTEN ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
J, hebben jullie policies op je usb sloten van de pc ?
Hier hebben we ze niet. In het ziekenhuis moesten we ze allemaal uitzetten en mochten ze ze gewoon niet gebruiken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
J, hebben jullie policies op je usb sloten van de pc ?
Ik ook. Het idee van wat er gebeurt vind ik nog engerquote:
Ahja , want ik heb leuk zo een proxy servertquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Alle mass storage devices zijn VERBOTEN ofzo.
Shit, ik moet het gras nog maaien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
Das idd wel lullig nou is het voor jou met zo een chalet niet zo een probleem gezien jij zo een echte campingnerd bent die toch elk weekend in zn chalet hangt , het gras netjes maait, en de palen van het balkon in de verf zet.
Gloeiende Gloeiende.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shit, ik moet het gras nog maaien.
5 man kantoor personeel ? of iedereen gaat altijd heel netjes met spullen omquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wij hebben geen enkele restrictie op de zaak. Iedereen mag alles aan zijn PC hangen. En minimaal de helft weeet het admin wachtwoord, dus dat is ook niet echt veilig
Wij zijn beveligingsgewijs best goed bezig, al zeg ik het zelf. Maar goed, mag ook wel in de zorg. We hebben zelfs een security manager. Die ook nog eens beleid bepaalt ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wij hebben geen enkele restrictie op de zaak. Iedereen mag alles aan zijn PC hangen. En minimaal de helft weeet het admin wachtwoord, dus dat is ook niet echt veilig
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef Tally het volgende:
Ik ook. Het idee van wat er gebeurt vind ik nog enger
Nee, 50 man, laptops, etc. Pas geleden weer een belgische collega die op HQ komt en zijn laptop in het netwerk knalt en zo ff voor een blacklistje van het domein zorgtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
5 man kantoor personeel ? of iedereen gaat altijd heel netjes met spullen omNooit virussen thuis enzo
"ze" gaan morgen eieren rapen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
Wij monitoren zelfs via een Groundworks check of wel op een RBL list terecht gekomen zijn. Serieus tof spul.
Dat doen wij dus automagisch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik check gewoon dagelijks spamhouse.org en cbllookup
Oh tof tof tof policys maken is de bomquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, 50 man, laptops, etc. Pas geleden weer een belgische collega die op HQ komt en zijn laptop in het netwerk knalt en zo ff voor een blacklistje van het domein zorgt
Staat hoog op de prioriteitenlijst om dit aan te gaan pakken. Policies per gebruikersgroep, mass storage verbieden, etc. We geven een kapitaal uit aan firewalls, virusscanners en webfilters om de voordeur schoon te houden, terwijl de achterdeur open staat.
Maar ja, jong snelgroeiend bedrijf he....
UMCU. Erasmus is een stukje te ver weg vanuit Utrechtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:15 schreef E.T. het volgende:
Succes Tally! (jij bent toch ook in het Erasmus? In het 'boek' staan ook nog wel stukjes van onsjuni 2003 en mei 2006)
Moblo, fijne dag vandaag!
Ik zal het zeggen tegen de systeem beheerderquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh tof tof tof policys maken is de bom
Ik associeer Zwitsal tegenwoordig met stront.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef KingOfMars het volgende:
Heb ik me vanochtend gewassen met Zwitsal ofzo? Ik ruik al de hele ochtend dat spul ofzo.
ik vind het echt helemaal leuk om alles via policy's te regelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen de systeem beheerder
scheelt maar 20 min.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
UMCU. Erasmus is een stukje te ver weg vanuit Utrecht
En dank je
ik las die policy's nooit en deed gewoon m'n eigen dingquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het echt helemaal leuk om alles via policy's te regelen
Terwijl ik er als gebruiker vroeger een kuthekel aan had
Mja nu is het dus maar 20 minuten er heenquote:
Als m'n cavia niet moest afzwemmen was ik erbij, je weet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
Gaat lekker met dat aanmeldtopic voor die 11jaar meet , voorlopig meer misschieners dan zeker weten , al die misschieners gaan afvallen en van de zekerweters ook nog wel wat
Wij gaan dus ook niet J. Al is het maar omdat mijn vrouw jarig isquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als m'n cavia niet moest afzwemmen was ik erbij, je weet!
Ja maar jullie nemen er gelijk 3 mee he.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef E.T. het volgende:
Wij gingen toch met z'n allen bij KOM BBQ'en?
Ik wacht op een datum
das leuk voor jouw peuter!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja maar jullie nemen er gelijk 3 mee he.
Eerst maar eens d'r verjaardagsfeestje overleven... Kinderen zijn leuk hoor maar one at a time please!quote:
Nemen we wat pakjes wicky extra mee. Joene zorgde voor vlees toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja maar jullie nemen er gelijk 3 mee he.
Daar kunnen we toch niet met zijn alle van genietenquote:
Dan ga je maar lekker de hele tijd in de trapkast zitten ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Denk aan mijn pleinvrees en mensenschuwheid mensen!!!
Mag mijn laptop dan mee zodat ik via twitter de BBQ kan volgen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker de hele tijd in de trapkast zitten ofzo
Je ifeun! Meer nie. Hebben wij het gezellig in jouw tuin!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mag mijn laptop dan mee zodat ik via twitter de BBQ kan volgen?
Daarom bij jou. Hoef je het plein niet over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Denk aan mijn pleinvrees en mensenschuwheid mensen!!!
Ik moest toch lachen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mag ik dan bij KOM in de kast?.
[pa-da-boem tssshj]
Erg jammerquote:
Nou idd , al heeft die nog altijd kans op de titelquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig rijdt Alonso een beetje in de achterhoede.
Ik kan nu wel weer hendig sjiek slippen in de regen met m'n Uniroyal Rainexperts!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kwam ook zo sjiek hendig driftend daar de hoek omgehoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |