Nee dat is deze :quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
is dit het oldbies topic voor newbies?
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is dan weer enigszins verwarrend.
Van die blauwen zijn dan soms wel weer handig voor dit soort adminstratiedingetjes.
Ach, het is de overgrote meerderheid die het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!
Misschien kan je dr weer es een slinger angeven !quote:
Lekker! Wel over me heen spuiten graagquote:
ik weet het niet J. Ik KOM nooit in Feedback. whehehequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zou er nog een topic openstaan over [betreffend onderwerp] in FB?
Zo tussen die jesters of gewoon pats boem recht in je neusgaten ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
Komt (whehehehe) goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
Dat is nog eens service.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Apple is zo zeker van zijn zaak dat ze niet een noodgreep (<- hihi) doen en iedereen een hoesje geven.
De meeste bedrijven brengen producten niet op de markt voor die prijs met zulke gebreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef KingOfMars het volgende:
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.
Als er geen probleem was geweest, dan had Apple niet zo hoeven reageren, me dunkt.quote:En dat voor een probleem dat zo uit proportie geblazen is dat het eng wordt.
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er geen probleem was geweest, dan had Apple niet zo hoeven reageren, me dunkt.
De meeste mobieltjes zouden niet eens op de markt mogen komen zo abominabel slecht zijn die. Mijn N95 stond binnen een week op Marktplaats, wát een gedrocht was dat zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De meeste bedrijven brengen producten niet op de markt voor die prijs met zulke gebreken..
Appl¤ heeft alles natuurlijk netjes doorgerekend, nu een paar hoesjes uitdelen kost minder dan het probleem daadwerkelijk oplossen in pre-productie, kosten-baten analyse. Alles om maar zoveel mogelijk winst te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?
Dat vond ik ook zo dom aan het bericht op iPhonclub.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of laat je je als commercieel bedrijf met een (vergelijkbaar) goed product zo aan de schandpaal nagelen door een stel bloggers die hun 5 minuten fame ruiken?
Ja maar zo hou je je telefoon ook echt vast he !quote:
Lees de comments, die rechterhand is voor de support. Daarmee veroorzaak je dus níet de grip of death.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar zo hou je je telefoon ook echt vast he !
Als je zit te bellen
Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Appl¤ heeft alles natuurlijk netjes doorgerekend, nu een paar hoesjes uitdelen kost minder dan het probleem daadwerkelijk oplossen in pre-productie, kosten-baten analyse. Alles om maar zoveel mogelijk winst te maken.
Ja, mijn God, jung, als ik mijn telefoon onder water laat vasthouden door een walvishaai heb ik ook geen bereik. Het gaat om de ontvangst als je het apparaat normaal vasthoudt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef KingOfMars het volgende:
Oh, en: .
Ja maar check toch die geile iphone 4 als je wilt bellen valt die uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lees de comments, die rechterhand is voor de support. Daarmee veroorzaak je dus níet de grip of death.
Lees de comments dus. En op youtube zijn nog veeeeel meer filmpjes van allerlei telefoons, oud en nieuw, te vinden die dit probleem kúnnen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, mijn God, jung, als ik mijn telefoon onder water laat vasthouden door een walvishaai heb ik ook geen bereik. Het gaat om de ontvangst als je het apparaat normaal vasthoudt.
Dus je belt zelf maar even ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
Zo handig he. Kreeg ik een papiertje of ik even mijn telefoonnummer wilde noteren zodat ze me konden terug bellen van het ziekenhuis.
Kijk ik nu tussen de papieren die ik heb mee gekregen zit daar dat papiertje bij
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar check toch die geile iphone 4 als je wilt bellen valt die uitVerder boeit het natuurlijk geen fuck als dat ding uitvalt als ik lekker zit te kutten met mn fone.
Wel brak trouwens dat het net weer de galaxy moet zijn , imo het enige alternatief van de iphone voor een jaartje.
Hey, handig!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
Zo handig he. Kreeg ik een papiertje of ik even mijn telefoonnummer wilde noteren zodat ze me konden terug bellen van het ziekenhuis.
Kijk ik nu tussen de papieren die ik heb mee gekregen zit daar dat papiertje bij
Zoals hier het complete tmobile netwerkquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.
Idd. Zelfs in steden als NYC schijn je complete blind spots te hebben. Daarom was destijds tijdens de launch van de eerste iPhone de kritiek zo groot op de provider keuze.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Grotendeels het netwerk in de VS. AT&T is écht ruk.
ik denk dat als je goed gaat zoeken elke foon wel zo een issue heeft. Wat niet weerlegt dat het gewoon niet moet kunnen bij een apparaat van 750 euro straatwaardequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lees de comments dus. En op youtube zijn nog veeeeel meer filmpjes van allerlei telefoons, oud en nieuw, te vinden die dit probleem kúnnen hebben.
T-Mobile is heilig ivm AT&T. Echt. Lees de (Apple!) fora er maar eens op na...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals hier het complete tmobile netwerk
Ze mochten willen dat ze zo'n fantastisch bereik als T-mobile hadden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals hier het complete tmobile netwerk
Ja maar die kut begreep niet waar ik het over had. 3 keer uitgelegd. Ze ging de gynaecoloog bellen.quote:
Blijkbaar kan Apple dat ook niet bommen, zij kiezen immers voor die exclusiviteitsdeals.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Idd. Zelfs in steden als NYC schijn je complete blind spots te hebben. Daarom was destijds tijdens de launch van de eerste iPhone de kritiek zo groot op de provider keuze.
Zal best maar NO WAY dat ik tmobile neem in dat gehucht waar ik woon , 3g bereik is hier echt minimaal via hun.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
T-Mobile is heilig ivm AT&T. Echt. Lees de (Apple!) fora er maar eens op na...
Nouja, ik zal dus wel weer een fanboy zijn maar volgens mij praat Jobs niet helemaal poep als hij zegt dat het gewoon een gevolg is van hoe een telefoon en hoe gsm werkt. Cannot change laws of physics... Er is trouwens wel een manier en dat is de antenne OP de telefoon plaatsen, zoals vroegah. Maja, dat willen we niet meer kennelijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat als je goed gaat zoeken elke foon wel zo een issue heeft. Wat niet weerlegt dat het gewoon niet moet kunnen bij een apparaat van 750 euro straatwaarde
Daar geef ik je gelijk in, die snap ik ook niet helemaal. Apple 'moet' gewoon apparatuur maken imho, laat mensen zelf hun sim kaart van keuze erin jassen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Apple dat ook niet bommen, zij kiezen immers voor die exclusiviteitsdeals.
Nou KOMmetje, dat is zo ongeveer hetzelfde dat een PVV-stemmer de draaikonterij van Wilders bij het kiezersbedrog aangaande de AOW, op een eufemistische manier 'voortschrijdend inzicht' noemt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, ik zal dus wel weer een fanboy zijn maar volgens mij praat Jobs niet helemaal poep als hij zegt dat het gewoon een gevolg is van hoe een telefoon en hoe gsm werkt. Cannot change laws of physics... Er is trouwens wel een manier en dat is de antenne OP de telefoon plaatsen, zoals vroegah. Maja, dat willen we niet meer kennelijk!
Natuurlijk is dat niet hetzelfde. Apple heeft een zo goed mogelijke telefoon proberen te maken die helaas dezelfde "problemen" vertoont als veel andere telefoons met een dergelijk design.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou KOMmetje, dat is zo ongeveer hetzelfde dat een PVV-stemmer de draaikonterij van Wilders bij het kiezersbedrog aangaande de AOW, op een eufemistische manier 'voortschrijdend inzicht' noemt.
Of, zoals Verbal () zou zeggen: cognitieve dissonantie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Joene het volgende:
Ik heb een probleem met de liefde bedrijven.
Ja goed hequote:Op donderdag 22 juli 2010 07:42 schreef Joene het volgende:
Die T die moet eerst deze dag even doorkomen
Ga trouwen Jijquote:
Ik ken het jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
En Joene!![]()
zit hier nog wel even....
Ik wil best maar ik geloof dat dat niet zo handig is op het moment..quote:
Hebben bij jou geslapen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vader zit te zappen, mn zusje heeft d'r iPad en mn moeder helpt de kapster krullen te zetten in mn nephaar dat er nog in moet.. en ik zit onder zo'n permanentblaasding dat veel te warm is.. met mn mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |