Goedemorgen Fok!,
Ja ik ben een net nieuw geregistreerde user maar ik bezoek Fok! dagelijks ;-)
Dus mijn probleem is vrij simpel, maar ik zal het toch een beetje uitleggen.
Ik ben 21, ga graag uit, ben vaak charmant en leuk om mee te praten. Ik moet wel wat afvallen... maar daar ben ik mee bezig =P
Nu heb ik aardig wat vrienden wiens doel het is na het uitgaan geweldige seks te hebben met iemand die ze niet kennen, ik heb hier dus een probleem mee.
Een week geleden waren 'the boys' en ik heerlijk uit in Utrecht waar een vriend mij probeerde te koppelen aan één van zijn scharrels; ik ben een enorme sukkel in de liefde en weet sowieso niet hoe ik met vrouwen om moet gaan.
Van het één kwam het ander en die avond belandde we thuis bij mij in bed, overigens ben ik ook nog maagd dus ik was al fucking zenuwachtig en nogal aangeschoten.
Verder dan zoenen / strelen etc is het niet gekomen omdat ik het afgekapt heb (

), waarom?
Omdat ik er achter gekomen ben dat ik niet met iemand kan neuken waar ik geen gevoelens voor heb...
Hoe kom ik hier overheen? Ik wil ook na het uitgaan geweldige seks kunnen hebben met iemand die ik niet ken, maar mijn hersens houden me tegen.
Om het nog erger te maken ben ik momenteel verliefd op iemand die al een relatie heeft met één van mijn beste vrienden. ( "hands off situation" ) en ook dat zit me dwars.
Maar serieus, het is toch niet normaal dat iemand van mijn leeftijd moeite heeft met seks omdat hij geen "verliefde" gevoelens heeft voor deze persoon..?
- Nero