Nee dat is deze :quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
is dit het oldbies topic voor newbies?
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is dan weer enigszins verwarrend.
Van die blauwen zijn dan soms wel weer handig voor dit soort adminstratiedingetjes.
Ach, het is de overgrote meerderheid die het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Verder is het tuig van de richel natuurlijk!
Misschien kan je dr weer es een slinger angeven !quote:
Lekker! Wel over me heen spuiten graagquote:
ik weet het niet J. Ik KOM nooit in Feedback. whehehequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zou er nog een topic openstaan over [betreffend onderwerp] in FB?
Zo tussen die jesters of gewoon pats boem recht in je neusgaten ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
Komt (whehehehe) goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker! Wel over me heen spuiten graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
Dat is nog eens service.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hoeft ook niet meer te batsen, dat wordt voor je gedaan in een lab!
Heerlijk, die rust!
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Apple is zo zeker van zijn zaak dat ze niet een noodgreep (<- hihi) doen en iedereen een hoesje geven.
De meeste bedrijven brengen producten niet op de markt voor die prijs met zulke gebreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef KingOfMars het volgende:
In 21 dagen sinds de product launch het probleem onderzoeken, een conclusie formuleren, een internationaal bezochte persconferentie en een workaround (hoesje) + oplossing (geld terug) bieden. Noem me 1 bedrijf die dat ooit gelukt is.
Als er geen probleem was geweest, dan had Apple niet zo hoeven reageren, me dunkt.quote:En dat voor een probleem dat zo uit proportie geblazen is dat het eng wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |