quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet. Trek een strak topje en kort rokje aan en waggel een beetje met je bips in de plaatselijke discotheek en je hebt zo genoeg aandacht.
Ja ja ja...quote:Laatste keer dat ik een strak topje en kort rokje aan trok werd ik de discotheek uitgezet, opgepakt, en zeiden m'n ouders dat ik hun zoon niet meer was
Hoi ….quote:
ik vertrouw niemand om hier op het netwerk in te loggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dan doe ik dat wel
Ik vetrouw jullie mannen voor geen meter...
sTuurquote:
Ongewenste intimiteiten, als hij toch in dat kopieerhok....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
Maar Crazy wat is het ergste wat er kan gebeuren, dat ze nee zegt? Die nee heb je nu ook dus dan verandert er niks toch?
Hij gaat ook niet in het kopieerhok, hij neemt haar mee uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten, als hij toch in dat kopieerhok....
Dat is niet moeilijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laatste deel klopt, en moet persoon zelf aan veranderen, hoe moeilijk het ook is
die foto ... nee dank je, geen mental imagequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als zij dat doet krijgt ze vast wel aandacht, maar of je die bedoelt...
[..]
Ja ja ja...
Nou, het soort mannen dat je aantrekt als je jouw tip opvolgt wil ik niet
Oh, naar buiten, het fietsenhokquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet in het kopieerhok, hij neemt haar mee uit
Laagdrempeliger zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ….
En bevalt je nieuwe muis een beetje?
Als je nog wat nodig heb of iets te vragen hebt, je kan altijd mailen.
Heb je het een beetje naar je zin hier?
Groetjes Crazy-M
DAT DUS en ff je nummer erbijquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ….
Als je nog wat nodig heb dan kan je altijd even bij mij langskomen.
Ook als je vragen heb, dan weet je mij te vinden.
Groetjes Crazy-M
quote:
quote:
Niet je nummer erbijquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef crv het volgende:
[..]
DAT DUS en ff je nummer erbij
En NU sturen kom op
Ja en dat maakt niet eens veel uit, want het is niet echt een blauwtje dan aangezien hij gewoon een praatje aanknoopt in een mail die hij gewoon terecht stuurt, want zakelijke business jweetzquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
Maar Crazy wat is het ergste wat er kan gebeuren, dat ze nee zegt? Die nee heb je nu ook dus dan verandert er niks toch?
Even iets aangepast, vrouwen kunnen op de stomste dingen letten, stomme wijven ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ….
Als je nog wat nodig hebt of iets te vragen hebt, je kan altijd mailen.
Groetjes Crazy-M
Nou, iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dat maakt niet eens veel uit, want het is niet echt een blauwtje dan aangezien hij gewoon een praatje aanknoopt in een mail die hij gewoon terecht stuurt, want zakelijke business jweetz
Preciesquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dat maakt niet eens veel uit, want het is niet echt een blauwtje dan aangezien hij gewoon een praatje aanknoopt in een mail die hij gewoon terecht stuurt, want zakelijke business jweetz
Ik persoonlijk moet er niet aan denken met de mannen op mijn werkquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, idd
Ik moet ook maar weer eens op zoek naar werk met collega's
Dat denken jullie alleen maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel bij mannen, die duiken er nu eenmaal sneller bovenop (althans dat willen ze)
nee ik ook nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk moet er niet aan denken met de mannen op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |