quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ….
En bevalt je nieuwe muis een beetje?
Als je nog wat nodig heb dan kan je altijd even bij mij langskomen.
Ook als je vragen heb, dan weet je mij te vinden.
Heb je het een beetje naar je zin hier?
Groetjes Crazy-M
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd!
Gewoon vragen of de muis een beetje lekker werkt![]()
En dat als ze iets wil vragen ze altijd naar je toe mag komen
gewoon doen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha, zal een optie zijn, maar jah
mooierdquote:
quote:Ja maar toch ...
Ben nu eenmaal zo
Dus benny leert mij alles verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooierd
[..]Ik vroeger ook hoor
Maar ik ben er achter gekomen dat het heul niet eng is om iemand aan te sprekenJe moet natuurlijk niet meteen vragen of ze met je wil trouwen (ala Benny
) maar gewoon mailen wat C_A/ik zeiden kan toch wel?
quote:
Ze zit hier vakantiekracht, haar vader is baas personeelszakenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaa kreezie, gewoon een of ander paupersmoesje over of de muis het goed doet of weet ik veel wat, of haar laptop wel alle software had ofzo. En ze is nieuw toch? Kan je inderdaad gelijk vragen of het bevalt en of ze tijdelijk of vast in dienst is ofzo?
Ze zal alleen maar blij zijn dat iemand dan een praatje met haar aanknoopt
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus benny leert mij alles verkeerd
mjah denk ook met andere dingen te maken heeft waarom ik niet zo snel op iemand afstap
kan op internet en msn heel erg open spreken enzo. maar in RL moet ik als ware de kat uit de boom kijken.
Tis toch niet die van 17 hequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zit hier vakantiekracht, haar vader is baas personeelszaken
(niet dat mij boeit, ik zit hier inhuur)
Nou iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaa kreezie, gewoon een of ander paupersmoesje over of de muis het goed doet of weet ik veel wat, of haar laptop wel alle software had ofzo. En ze is nieuw toch? Kan je inderdaad gelijk vragen of het bevalt en of ze tijdelijk of vast in dienst is ofzo?
Ze zal alleen maar blij zijn dat iemand dan een praatje met haar aanknoopt
Niet naar Benny luisterenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah denk ook met andere dingen te maken heeft waarom ik niet zo snel op iemand afstap
kan op internet en msn heel erg open spreken enzo. maar in RL moet ik als ware de kat uit de boom kijken.
Zo danquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.
En als dat het 'nieuwe' (en dus enge) een beetje af is kan je een keertje samen lunchen ofzo. En daarna misschien eens wat drinken na werk. En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.
En als dat het 'nieuwe' (en dus enge) een beetje af is kan je een keertje samen lunchen ofzo. En daarna misschien eens wat drinken na werk. En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef crv het volgende:
Oh ja ben ik weer![]()
Afgeladen met koffie en gipfeli
en TT![]()
Zit Crazy nou nog steeds te FOK!en ipv achter die chick aan
quote:
Fixed againquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daarom ga je langs en zegt dat er een probleem is met haar laptop en vraagt of ze even mee kan komen naar het kopieerhop. En daar woon je d'r keihard uit .
Serieus, Was ook erg schuchter altijd, maar je kan natuurlijk toch op der afstappen en vragen of alles werkt en in orde is en ze nog vragen heeft en idd verwijzen dat ze jouw moet hebben. eerste ijs gebroken, zeggen dat je trek in koffie hebt en of ze ook wat wilt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ehm, tjah haha. ben gewoon moeilijk naar nieuwe personenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weetquote:
nee, aan het werkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef crv het volgende:
Oh ja ben ik weer![]()
Afgeladen met koffie en gipfeli
en TT![]()
Zit Crazy nou nog steeds te FOK!en ipv achter die chick aan
ook niet naar LL85 laatste deelquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet naar Benny luisteren
Naar LL85, Tombo en mij luisteren.
Ik zou gewoon echt mailen, boeiend![]()
Face to Face ben ik ook geen held (vroeger wel), maar mailen zou ik wel durven
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij moet mailen, maar hij durft geloof ik niet
gaat niet echt goed met mijn spelling sinds ik Crazy verbetert heb vanmorgenquote:
Ik snap je, echt wel. Maar denk voor jezelf eens na wat er kan gebeuren als je mailt wat C_A en ik zeggenquote:
You know you want toquote:
mja dat lijkt ook weer zo, maar jah, zo maar out of the blue ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je, echt wel. Maar denk voor jezelf eens na wat er kan gebeuren als je mailt wat C_A en ik zeggen![]()
Eigenlijk niks slechts toch?
quote:
iddquote:Maar goed, alsof dat serieus was. Maar een mailtje er aan wagen kan toch. Reageert ze niet of kort af ofzo dan is er nog geen man overboord en kan jij je altijd 'verantwoorden' met dat het gewoon een vraag was over haar laptop/muis etc.
Ja, straks ben je te laat!quote:Maar reken maar dat ze het leuk vind dat iemand interesse toont als ze daar nieuw is. En als je langer wacht dan doet een collega van je het wel
verbetert hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
gaat niet echt goed met mijn spelling sinds ik Crazy verbetert heb vanmorgen![]()
Het is niet out of the blue, het is door die muisquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dat lijkt ook weer zo, maar jah, zo maar out of the blue ...
zelfs iemand die ik via kroeg leerde kennen had ik moeite mee om ff een berichtje te sturen
Een mailtje op het zakelijke adres is NIET out of the blue. Zeker niet als je gewoon begint met een gerechtvaardigde zakelijke vraag over haar laptop/muis ofzo. En dan gewoon een korte vraag hoe het bevalt hier of hoe lang ze blijft oid. En dan merk je vanzelf als ze antwoord dat ze vast ook iets aan jou vraagt (wat je precies doet bv. of weet ik wat) en zo verschuift het gewoon van zakelijk naar prive.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs iemand die ik via kroeg leerde kennen had ik moeite mee om ff een berichtje te sturen
waar je mee omgaat raak je mee besmet hequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
gaat niet echt goed met mijn spelling sinds ik Crazy verbetert heb vanmorgen![]()
In het ergste geval wordt het het de bezemkast ipv het kopieerhok.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je, echt wel. Maar denk voor jezelf eens na wat er kan gebeuren als je mailt wat C_A en ik zeggen![]()
Eigenlijk niks slechts toch?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een mailtje op het zakelijke adres is NIET out of the blue. Zeker niet als je gewoon begint met een gerechtvaardigde zakelijke vraag over haar laptop/muis ofzo. En dan gewoon een korte vraag hoe het bevalt hier of hoe lang ze blijft oid. En dan merk je vanzelf als ze antwoord dat ze vast ook iets aan jou vraagt (wat je precies doet bv. of weet ik wat) en zo verschuift het gewoon van zakelijk naar prive.
Ook veel normaler en logischer dan haar via Hyves of Facebook een berichtje te sturen, want dan wéét ze dus dat je d'r hebt zitten Googlen
onderste deel zal ik sowieso niet doen ivm kansloosheidsniveau haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een mailtje op het zakelijke adres is NIET out of the blue. Zeker niet als je gewoon begint met een gerechtvaardigde zakelijke vraag over haar laptop/muis ofzo. En dan gewoon een korte vraag hoe het bevalt hier of hoe lang ze blijft oid. En dan merk je vanzelf als ze antwoord dat ze vast ook iets aan jou vraagt (wat je precies doet bv. of weet ik wat) en zo rschuift het gewoon van zakelijk naar prive.
Ook veel normaler en logischer dan haar via Hyves of Facebook een berichtje te sturen, want dan wéét ze dus dat je d'r hebt zitten Googlen
Precies, of alleen een beetje sabbelwerk in het fietsenhokquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt het het de bezemkast ipv het kopieerhok.
Ja okay, maar wat je NIET doet weten we alquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onderste deel zal ik sowieso niet doen ivm kansloosheidsniveau haha.
Zelf ook raar als mensen in 1 keer op mn hyves reageren zo uit het niks
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt het het de bezemkast ipv het kopieerhok.
He, jij wilt taalnazi zijn, ik pretendeer nietsquote:
GO CRAZY, GO GO GOquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat je NIET doet weten we alHet gaat om wat je wel zou moeten doen en wat ECHT niet gek is
Ja hey, das toch uiteindelijk het doel er van, dus dan kan hij het maar beter meteen duidelijk aangeven toch?quote:
Dat bedoelde ik iddquote:
een leuk grapje op zichquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
Lieve ....
Hoop dat je een goede start hebt gehad en dat alles naar behoren werkt op je werkplek/laptop. Tevreden over je muis?
Mocht je nog vragen/wensen hebben kun je je altijd tot mij richten.
PS: hoe laat spreken we af in het kopieerhokCrazy
Het is niet out of the bluequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
Maar jah, denk ook aan eerdere dingen ligt.
eerst: bijna relatie gehad met iemand, 2 jaar als het ware aan lijntje gehangen en elkaar gek gemaakt en toen maar voor mezelf gekozen. Ze wou wel maar ook weer niet (had nog een vriend)
Daarna: meisje allemaal leuk enzo. Vanuit de kroeg leren kennen. GIngen naar zelfde evenement. daar elkaar ook ff gezien. Daarna sms gestuurd wel dat ik haar leuk vond, en gevraagd om iets af te spreken. is ze niet komen opdagen. Ze verontschuldigde zich ervoor wou nog een keer proberen. Dus na lang praten toe gestemt, kwam ze weer niet, en toen was ook mn fiets gejat
En zo nog een paar dat op niks is uitgelopen helaas
Het is ook tof om de taalnazi-politie aan te pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, jij wilt taalnazi zijn, ik pretendeer niets
Taalnazi's op fouten pakken is veel toffer
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een leuk grapje op zich
[..]
Of:
"lieve nieuwe collega. Ik hoop dat je muis bevalt. Mocht je hulp nodig hebben bij het handelen van je muis (of je poes for that matter), bel me dan op 06-"
Ja, je fiets zal vast niet gejat worden nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.
precies en dat was een stille hint van haar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is niet out of the blueZe is vanochtend nog bij je geweest voor een muis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
Lieve ....
Hoop dat je een goede start hebt gehad en dat alles naar behoren werkt op je werkplek/laptop. Tevreden over je muis?
Mocht je nog vragen/wensen hebben kun je je altijd tot mij richten.
PS: hoe laat spreken we af in het kopieerhok
En hoe is je eerste dag bevallen, een beetje naar je zin?Crazy
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.
dit dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
JA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Stuur gewoon dat mailtje!
Simpel kort mailtje over de muis en laptop ofzo, en met vraag of alles naar wens is verder en hoe het bevalt
Simpel kort mailtje over de muis en laptop ofzo, en met vraag of alles naar wens is verder en hoe het bevalt
Had eerstquote:
* Op de klok kijktquote:
quote:
quote:
Dan is het goedquote:
Waarom is het drinken van een biertje tijdgebondenquote:
Weet ik veel ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:36 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom is het drinken van een biertje tijdgebonden
Tombo heeft de Combo gebroken:+quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Had eerstmaar wou geen combobreaker zijn
dat blijkt wel weerquote:
quote:
Je moet mij vooral niet serieus nemenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi
*bekentenis doet
Ik zit aan de energydrank
had je beter een Bav kunnen pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi
*bekentenis doet
Ik zit aan de energydrank
Had je gisteren nog gelezen dat het niet aan jou lag die scheidingquote:
nee hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
Nou, volgens mij hebben we weer iemand succesvol uit deze SC verjaagd
Hangt ervan af, als je net de afvoerleidng van je doucheputje hebt gelijmd zou ik toch ff wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat de droogtijd van PVC lijm wel 24 uur kan zijn
Dan kan ik net zo goed gaan douchen
Wie niet? Gewoon er voor gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor
moest alleen wat dingen doen hier :0
Weet ook wel jullie lief bedoelen
Maar ben gewoon erg onzeker met betrekking tot die dingen.
Neequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Had je gisteren nog gelezen dat het niet aan jou lag die scheiding
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je net de afvoerleidng van je doucheputje hebt gelijmd zou ik toch ff wachten
Kun je extern inloggen op jullie netwerk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor
moest alleen wat dingen doen hier :0
Weet ook wel jullie lief bedoelen
Maar ben gewoon erg onzeker met betrekking tot die dingen.
Ik wil je gewoon niet delenquote:
Doe jij maar niet ze snapt vast kopieerpok nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je extern inloggen op jullie netwerk?
Geef je accountgegevens, mailen wij wel ff voor je
quote:
Oja, dan komt alles goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je extern inloggen op jullie netwerk?
Geef je accountgegevens, mailen wij wel ff voor je
Zit aan de Spaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |