En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
Maar jah, denk ook aan eerdere dingen ligt.
eerst: bijna relatie gehad met iemand, 2 jaar als het ware aan lijntje gehangen en elkaar gek gemaakt en toen maar voor mezelf gekozen. Ze wou wel maar ook weer niet (had nog een vriend)
Daarna: meisje allemaal leuk enzo. Vanuit de kroeg leren kennen. GIngen naar zelfde evenement. daar elkaar ook ff gezien. Daarna sms gestuurd wel dat ik haar leuk vond, en gevraagd om iets af te spreken. is ze niet komen opdagen. Ze verontschuldigde zich ervoor wou nog een keer proberen. Dus na lang praten toe gestemt, kwam ze weer niet, en toen was ook mn fiets gejat
En zo nog een paar dat op niks is uitgelopen helaas
Het is ook tof om de taalnazi-politie aan te pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, jij wilt taalnazi zijn, ik pretendeer niets
Taalnazi's op fouten pakken is veel toffer
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een leuk grapje op zich
[..]
Of:
"lieve nieuwe collega. Ik hoop dat je muis bevalt. Mocht je hulp nodig hebben bij het handelen van je muis (of je poes for that matter), bel me dan op 06-"
Ja, je fiets zal vast niet gejat worden nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.
precies en dat was een stille hint van haar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is niet out of the blueZe is vanochtend nog bij je geweest voor een muis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
Lieve ....
Hoop dat je een goede start hebt gehad en dat alles naar behoren werkt op je werkplek/laptop. Tevreden over je muis?
Mocht je nog vragen/wensen hebben kun je je altijd tot mij richten.
PS: hoe laat spreken we af in het kopieerhok
En hoe is je eerste dag bevallen, een beetje naar je zin?Crazy
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat resultaten uit het verleden iets uitmaken voor nu? Nieuwe ronde nieuwe kansen.
dit dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
JA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Stuur gewoon dat mailtje!
Simpel kort mailtje over de muis en laptop ofzo, en met vraag of alles naar wens is verder en hoe het bevalt
Simpel kort mailtje over de muis en laptop ofzo, en met vraag of alles naar wens is verder en hoe het bevalt
Had eerstquote:
* Op de klok kijktquote:
quote:
quote:
Dan is het goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |