Daar ligt je probleemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
Laatste 2 jaar ben ik wat aan het rondkijken maar ik voel me totaal kansloos.
Van uitgaan houd ik niet zo, maar ik probeer wel actief vrouwen te ontmoeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef MouzurX het volgende:
Wat dacht je van gewoon uitgaan en het bij nederlandse vrouwen proberen?
Inderdaad, dan kan je beter zelf in de woestijn gaan golddiggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Dubby het volgende:
Probeer het eens in de stad ipv op omegle.com
Polen, Rusland; waar begin je aan joh?
Nou ik noem nu de grootste mislukkingen op, en ik ben wel een beetje kieskeurig dus ik vind niet zomaar iemand leuk. De kleine mislukkingen heb ik maar weggelaten voor het gemak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef nederland_kampioen het volgende:
Hmmm... vijf vrouwen in twee jaar? Probeer eens 5 vrouwen per dag aan te spreken
Niet dan? vrij obvious als je het mij vraagtquote:
Poolse heb ik leren kennen toen ik Erasmus deed, een uitermate intelligente welbespraakte meid uit een goede familie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Dubby het volgende:
Probeer het eens in de stad ipv op omegle.com
Polen, Rusland; waar begin je aan joh?
Jawel, het was geen sarcasme.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet dan? vrij obvious als je het mij vraagt
Als er 1 groep dames niet te vertrouwen is, dan is het wel uit het oost-blokquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ik noem nu de grootste mislukkingen op, en ik ben wel een beetje kieskeurig dus ik vind niet zomaar iemand leuk. De kleine mislukkingen heb ik maar weggelaten voor het gemak.
De reden dat ik dit topic aanmaakte is dat dit eigenlijk allemaal in de laatste 2, 3 maanden is gebeurd. Om eerlijk te zijn was het nogal een klap voor me. Ik had dat ene Poolse meisje bij me thuis uitgenodigd, ik dacht dat we elkaar beter zouden leren kennen en toen zei ze aan het begin van de reis dat ze plotseling een vriend had. Nou gebeurt hetzelfde me min of meer met die Russische. Word er een beetje moedeloos van.
Zo leuk is dat niet, ik voel me nogal schuldig ook omdat ik haar helemaal niet zo leuk vind en ze stras problemen krijgt met haar vriendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
je zoent ondertussen met een bezet meisje? en maar klagen![]()
Ik zit nml mijn tijd te verdoen op fok
ik heb eigenlijk alleen maar vrouwelijke vrienden, 2 of 3 mannelijke, 30+ vrouwelijke. meesten vond ik eerst wel leukquote:
Zoals deze?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar vrouwelijke vrienden, 2 of 3 mannelijke, 30+ vrouwelijke. meesten vond ik eerst wel leuk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb in Italië twee leuke meiden ontmoet, allebei 32 jaar. Allebei woonden ze nog thuis. Nou dan ga je toch twijfelen hč? Ok het is Italië mmaaar toch 32?! mensen
Inderdaad. Allebei mooie meiden, lief, maar zo oud nog thuis wonen....tsja daar ga ik toch iets avan denken hoor. Bovendien kreeg de leukste van de 2 op een gegeven moment ook een vriend.quote:
Oke, maar ik heb van jouw wel vaker dit soort topics voorbij zien komen. mijn oprechte tips zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zeg het maar 1 keer, dit topic is volledig serieus! En als je het niet gelooft, doei!
Hoe lang is het zo dat je "actief" op zoek bent naar vrouwen? Want bij de meeste mannen gaat het in de begin heel slecht. Je weet namelijk nog niet wat je wel moet doen en niet moet doen, dus je wordt je gaat onbewust iets doen waardoor ze afknappen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen maar vrouwelijke vrienden, 2 of 3 mannelijke, 30+ vrouwelijke. meesten vond ik eerst wel leuk
Ha, dank voor je uitgebreide reactie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe lang is het zo dat je "actief" op zoek bent naar vrouwen? Want bij de meeste mannen gaat het in de begin heel slecht. Je weet namelijk nog niet wat je wel moet doen en niet moet doen, dus je wordt je gaat onbewust iets doen waardoor ze afknappen.
Bijvoorbeeld bij die Russische vrouw, ik heb het gevoel dat je een beetje te wanhopig overkwam. Te needy. De vrouw vond je eerst leuk, maar toen ze zag hoe graag je haar wilde, ging ze afknappen (ze was immers nog niet verliefd).
Ik weet niet of je meer agressief moet worden of rustiger aan moet doen, maar je moet vooral blijven doen en van je fouten leren. De meeste mannen maken hetzelfde problemen zoals jij mee, maar dat doen ze dan voor hun 20ste. Jij bent zo te zien een laatbloemer, nu pas begin je ermee en daardoor gaat het in het begin ook niet goed.
Je moet je gedrag analyseren en uitvinden waarom je faalde.
1 tip: Nodig een meisje niet zomaar uit op elkaar "beter te leren kennen" als ze niet bewust is van jouw bedoelingen. Had dat Poolse meisje geen idee dat je meer wilde dan alleen maar praten? Probeer vanaf het begin duidelijk te maken dat je meer dan vriendschap wilt.
Verwijs je hem nou naar alle kansloze foksters die datingsites afspeuren??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef Techno het volgende:
Probeer dit eens? Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Och, wij willen best foto's zien, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Verwijs je hem nou naar alle kansloze foksters die datingsites afspeuren??
Nee, dat doet het inderdaad niet goed. Ik zou haar eerst maar eens gaan loslaten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:34 schreef JohnDDD het volgende:
Wellicht speelt het ook dat ik nog steeds verliefd ben op die eerste vrouw die inmiddels getrouwd is. Kan wil haar niet vergeten. Dat doet het natuurlijk ook niet goed bij de meiden als je daarover begint![]()
sja.. ze wijzen je dus niet direct af op je uiterlijk of IQ, maar je persoonlijkheid. Probeer te werken aan de volgende punten en praat tijdens het uitgaan met verschillende meisjes, gewoon doen en het hoeft niet over rocketsience te gaan.. gewoon lekker dansen en lachen, toon je open en spontaan en vooral niet verlegen of onzeker.. maar let op dat je alles met mate doet.. Te opdringerig overkomen laat je afgaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn ontwikkeling in de liefde is trager dan bij andere mensen en dus ben ik bijna 26 maar heb ik nog nooit een vriendin of seks gehad. Overigens nee ik ben niet lelijk, dik of dom.
whhaha jou naamquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:19 schreef Van-Binsbergen het volgende:
Zorg eerst dat je zelf een leuk leven hebt. Dat trekt ook vrouwen aan en voelt voor jezelf ook een stuk beter dan wanneer het enige doel in je leven het zoeken van een meid is.
Jiskefet is je vreemdquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:22 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
whhaha jou naamMijn achternaam
;
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:19 schreef Van-Binsbergen het volgende:
Zorg eerst dat je zelf een leuk leven hebt. Dat trekt ook vrouwen aan en voelt voor jezelf ook een stuk beter dan wanneer het enige doel in je leven het zoeken van een meid is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |