Niet dat ik weet. Ze hebben het ons alleszins nog nergens verteld en hij heeft ook nog nooit overgegeven (ja, oké, 3 keer, maar dat was telkens na een nachtje van 12u slapen en toen was hij gewoon te gulzig). Ik weet niet of er andere duidelijke signalen zijn van refluxquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Leonieke, ik ben niet zo thuis bij de baby's maar heeft Thomas Reflux? Dan is op je buik liggen gewoon niet zo prettig. Ook bij nekklachten niet trouwens.
Elke keer als ik naar Kind&Gezin ga, neem ik me voor om meer uitleg te vragen, maar elke keer als ik er zit, geraak ik niet verder dan: "ja, hij doet dat al" of "nee, nog niet". Ik heb altijd schrik dat ik daar onnozel zou overkomen.quote:Als je je dat soort dingen afvraagt moet je het misschien gewoon eens vragen. Of ze zich zorgen maken, waarom ze die vragen stellen, wat het inhoudt allemaal? Heb ik ook gedaan in den beginne. Waarom wil je dat weten? wat betekent mijn antwoord nou? Het is tenslotte je eerste.
Verdorie toch, ging ik eens lekker goedkoop doenquote:En van Snoetenpoetsers kregen ze hier huiduitslag, en van billendoekjes niet.
Anders moet je hem eens midden in de nacht wakker maken. Kwestie dat hij toch wat actiever wordtquote:
Wanneer gaan we meeten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Keshet het volgende:
Jeetje Sonnetje, wat saai. Kun je 'm niet ruilen voor een actiever exemplaar?![]()
Garpje!
Maar ik snap je helemaal Leonieke! Die vragen maken je onzeker, lezen/horen over de prestaties van andere kindjes kunnen je ook heel onzeker maken. Maar weet je, er wordt altijd gepost over 'XXX kan YYY', wat logisch is, maar je post niet snel 'XXX kan YYY nog niet!', wat ook weer logisch is.
Als ik jouw lijstje zo lees dan kan Thomas al heel wat! Echt!
En als je je zorgen maakt/twijfelt, gewoon even langsgaan bij Kind & Gezin. Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
Men, ik kan zo emigreren he?
Het was de bedoeling om mij gerust te stellen, héquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Robin doet ook al rollenzitten lukt niet al probeert ze het wel heel erg, hup rechtop en dan is het ehhhh oei
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Keshet het volgende:
Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
midden in de nacht is ie vaak wel wakkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Anders moet je hem eens midden in de nacht wakker maken. Kwestie dat hij toch wat actiever wordt
Maar hij ís gewoon ook lief en ik ben zóoo blij met hemquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Keshet het volgende:
Envoor Harry's groeicurve! Ik (leek!) vind het er echt prima uitzien! Ik vind je beschrijving ook zo lief Asy!
![]()
Niet druk om maken dat sommige kinderen hier sneller zijn. Zolang hij over een jaar maar ongeveer hetzelfde kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef leonieke het volgende:
Bwa, zorgen is het niet echt, maar ik merk toch wel dat hij merkelijk achter loopt ten opzichte van de meeste andere kinderen hier. Maar het is niet dat ik hier zit te stressen ofzo. Ik vraag me gewoon af of we hem misschien te weinig stimuleren(maar hoe stimuleer je een kind dat direct ligt te krijsen als je hem nog maar denkt op zijn buik te leggen?)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Keshet het volgende:
En als je je zorgen maakt/twijfelt, gewoon even langsgaan bij Kind & Gezin. Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
midden in de nacht is ie vaak wel wakker
Serieus, dat lees je dan achter elkaar op de vroege ochtendquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef leonieke het volgende:
Tandjes ga ik hier trouwens terug duwen als ik ze zie komen. Dan hebben we geen last van de bijhorende kwaaltjes![]()
![]()
Ik zeg draagdoekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef ymme het volgende:
TandenKrijgen baby's tanden dan
Hier een poos gedacht dat Mart ze kreeg, maar hij heeft het toch nog maar even uitgesteld.
En zojuist even heerlijk naar de winkel voor boodschappen, ja daaaag. Heb me een bult lopen sjouwen![]()
Lekke band van de kinderwagen. En hoe de .... krijg je dat geplakt? Ben echt zo niet handig met dat soort dingen. En zondag dolfinarium dan moet ie echt geplakt zijn!
Dan til je hemquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef ymme het volgende:
Tja, hier dus nog steeds geen draagdoek
Vind het een moeilijke keuze om te bepalen welke voor ons geschikt zal zijn.
Heb nog nooit gedragen of een draagdoek in real live gezien
momentje, ik pm ffquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:06 schreef ymme het volgende:
Bestaat er ook zoiets al een ringsling uitproberen voordat je deze koopt?
Zie er genoeg staan op internet, maar en zo bang dat ik het niets vind en dan weer met z'n ding zit. Beetje zonde.
En ach, anders gewoon de gok maar gaan wagen.
Hier laatst 4 dagen niet gepoept, toen 3 dagen weer wel, en nu alweer 3 dagen niet. Een week niet poepen schijnt redelijk normaal te zijn. Ik maak me er dan ook maar geen zorgen meer om.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef Mereltje het volgende:
We maakten ons wat zorgen omdat ze al 2 dagen niet had gepoept. Even gebeld naar het CB. Gewoon afwachten was het advies, badje, beetje masseren en eventueel wat vaseline rondom de anus smeren. Vanmiddag was het zo ver, een enorme poep in de luier, zonder badje of vasaline. Zorgen weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |