abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84371102
Nou Laura kan ook nog niet zitten, die wil ook niet staan als ik haar op haar beentjes zet, ze wil niet op de buik etc. Dus Thomas is niet raar
Ze heeft echter al wel 2 tandjes

Wat ze wel wil trouwens is slapen als je haar 's avonds in bed legt! Ideaal
pi_84371111
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Leonieke, ik ben niet zo thuis bij de baby's maar heeft Thomas Reflux? Dan is op je buik liggen gewoon niet zo prettig. Ook bij nekklachten niet trouwens.
Niet dat ik weet. Ze hebben het ons alleszins nog nergens verteld en hij heeft ook nog nooit overgegeven (ja, oké, 3 keer, maar dat was telkens na een nachtje van 12u slapen en toen was hij gewoon te gulzig). Ik weet niet of er andere duidelijke signalen zijn van reflux
quote:
Als je je dat soort dingen afvraagt moet je het misschien gewoon eens vragen. Of ze zich zorgen maken, waarom ze die vragen stellen, wat het inhoudt allemaal? Heb ik ook gedaan in den beginne. Waarom wil je dat weten? wat betekent mijn antwoord nou? Het is tenslotte je eerste.
Elke keer als ik naar Kind&Gezin ga, neem ik me voor om meer uitleg te vragen, maar elke keer als ik er zit, geraak ik niet verder dan: "ja, hij doet dat al" of "nee, nog niet". Ik heb altijd schrik dat ik daar onnozel zou overkomen.
quote:
En van Snoetenpoetsers kregen ze hier huiduitslag, en van billendoekjes niet.
Verdorie toch, ging ik eens lekker goedkoop doen
pi_84371190
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
doe ik ook
Anders moet je hem eens midden in de nacht wakker maken. Kwestie dat hij toch wat actiever wordt
pi_84371272
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Keshet het volgende:
Jeetje Sonnetje, wat saai. Kun je 'm niet ruilen voor een actiever exemplaar?

Garpje!
Maar ik snap je helemaal Leonieke! Die vragen maken je onzeker, lezen/horen over de prestaties van andere kindjes kunnen je ook heel onzeker maken. Maar weet je, er wordt altijd gepost over 'XXX kan YYY', wat logisch is, maar je post niet snel 'XXX kan YYY nog niet! ', wat ook weer logisch is.
Als ik jouw lijstje zo lees dan kan Thomas al heel wat! Echt!
En als je je zorgen maakt/twijfelt, gewoon even langsgaan bij Kind & Gezin. Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
Men, ik kan zo emigreren he?
Wanneer gaan we meeten?
Nee serieus, thx allemaal voor de geruststellingen
pi_84371314
En voor het kwartet
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Robin doet ook al rollen zitten lukt niet al probeert ze het wel heel erg, hup rechtop en dan is het ehhhh oei
Het was de bedoeling om mij gerust te stellen, hé

Dat doet Sindell dan wel weer beter Tandjes ga ik hier trouwens terug duwen als ik ze zie komen. Dan hebben we geen last van de bijhorende kwaaltjes
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:59:23 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84371505
quote:
Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
Éla, gij belg
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:59:52 #107
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84371521
Neeee, je snapt het niet Leo! Als je ze terugduwt krijg je de kwaaltjes nog een keer!

En voor de rollert van Co_Ol!
A grand adventure has begun.
pi_84372053
Kwaaltjes?
Laura werd er alleen maar vrolijker door...leek het wel , ik snap er echt niks van!
En dat koppie nu, ze trekt een heel ander bekje nu die tandjes door zijn echt zo grappig!

Thomas is trouwens ubercute, had ik dat al eens gezegd? issie al gereserveerd?
pi_84372112
Ohw en Tessa, ik hoop dat je moeder wel foto's gemaakt heeft, of zoals ze hier wel eens zeggen:
Pics or it didn't happen
pi_84372298
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef leonieke het volgende:

[..]

Anders moet je hem eens midden in de nacht wakker maken. Kwestie dat hij toch wat actiever wordt
midden in de nacht is ie vaak wel wakker
pi_84372487
Op zich voelt Hannah zich niet slecht volgens mij. Ze slaapt alleen niet goed door die hoest. Ze kletst en speelt verder wel lekker

Zelf heb ik heftige buikpijnaanvallen sinds een week. De aanvallen herken ik van tijdens mijn zwangerschap en ze hebben de oorzaak niet kunnen vinden. De dokter gooit het op spastische darmen, maar ondertussen kan ik nauwelijks eten en niet slapen. Ik ben vorige week dinsdag begonnen op mijn nieuwe opdracht, maar nu al voor de tweede keer ziek gemeld Kutzooi
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:28:16 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84372939
Octo

Tessa aan het zitten grote meid hoor!!

Robin aan het rollen. knap hoor meisje!
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:55:40 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84374354
Even een voor Tessa
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Keshet het volgende:
En voor Harry's groeicurve! Ik (leek!) vind het er echt prima uitzien! Ik vind je beschrijving ook zo lief Asy!
Maar hij ís gewoon ook lief en ik ben zóoo blij met hem
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef leonieke het volgende:
Bwa, zorgen is het niet echt, maar ik merk toch wel dat hij merkelijk achter loopt ten opzichte van de meeste andere kinderen hier. Maar het is niet dat ik hier zit te stressen ofzo. Ik vraag me gewoon af of we hem misschien te weinig stimuleren (maar hoe stimuleer je een kind dat direct ligt te krijsen als je hem nog maar denkt op zijn buik te leggen?)
Niet druk om maken dat sommige kinderen hier sneller zijn. Zolang hij over een jaar maar ongeveer hetzelfde kan
Als je erbij gaat liggen, vindt hij het dan ook niet even grappig dat hij vergeet dat hij op zijn buik ligt? En dan natuurlijk speelgoed dat hij heel tof vindt erbij. En zichzelf bezighouden is iets wat Hary ook pas sinds een week ofzo doet hoor. Daarvoor was het ook al heel snel brullen
En Harry kan niet zelf blijven zitten, slaapt nog niet door 's nachts en hij heeft ook nog steeds geen tanden
Ow en die foto's: gewoon doen hoor. Zo'n fotograaf kan ook minder fotogenieke mensen erg mooi op de foto krijgen

Ow en snoetenpoetsers voor billen kan wel, maar billendoekjes voor snoetjes liever niet. Daar zit een soort olie in die niet geschikt is voor in de buurt van oogjes

octo, das niet tof
pi_84386946
quote:

En als je je zorgen maakt/twijfelt, gewoon even langsgaan bij Kind & Gezin. Dan pak je Thomas van zijn poep uit zijn park, zet je 'm in zijn koets en ga je ooit naar Kind & Gezin!
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

midden in de nacht is ie vaak wel wakker
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef leonieke het volgende:

Tandjes ga ik hier trouwens terug duwen als ik ze zie komen. Dan hebben we geen last van de bijhorende kwaaltjes
Serieus, dat lees je dan achter elkaar op de vroege ochtend
Koffie op mijn beeldscherm

Octo, wat rot... Ik dacht dat ze toen dachten dat het van de zwangerschap kwam... Dan verwacht je ook niet dat het weer terugkomt...

Billendoekjes voor toeten doe ik wel, tenminste bij Leander Lekker makkelijk...
Maar ik poets nooit bij de ogen

En tanden? Bij Leander kwamen ze pas met 10 maanden, dus we zijn nog maar op de helft
pi_84387156
Tanden Krijgen baby's tanden dan Hier een poos gedacht dat Mart ze kreeg, maar hij heeft het toch nog maar even uitgesteld.

En zojuist even heerlijk naar de winkel voor boodschappen, ja daaaag. Heb me een bult lopen sjouwen
Lekke band van de kinderwagen. En hoe de .... krijg je dat geplakt? Ben echt zo niet handig met dat soort dingen. En zondag dolfinarium dan moet ie echt geplakt zijn!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:47:54 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84387261
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef ymme het volgende:
Tanden Krijgen baby's tanden dan Hier een poos gedacht dat Mart ze kreeg, maar hij heeft het toch nog maar even uitgesteld.

En zojuist even heerlijk naar de winkel voor boodschappen, ja daaaag. Heb me een bult lopen sjouwen
Lekke band van de kinderwagen. En hoe de .... krijg je dat geplakt? Ben echt zo niet handig met dat soort dingen. En zondag dolfinarium dan moet ie echt geplakt zijn!
Ik zeg draagdoek
gewoon je man laten plakken
pi_84387545
Ja die is werken en we hebben geen plak spullen in huis.
En naar de fietsenmaker brengen gaat mij ook niet lukken omdat Mart nog niet zelf kopen kan

Vanmiddag manlief maar naar de fietsenmaker 'schoppen' hihi.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:06:37 #118
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84387638
Ohh.. da's balen Ymme... Serieus, dat is de reden dat wij geen luchtbanden hebben genomen. Ik zag dat al helemaal voor me, een lekke band.

Hier maandag een afspraak bij de oogarts met Daan. Benieuwd of die iets ziet of iets goed kan voorschrijven.
pi_84387734
Band er af (meestal kan het hele wiel er erg makkelijk af), Mart in draagdoek, wiel naar de fietsenmaker brengen.
pi_84387748
Tja, hier dus nog steeds geen draagdoek
Vind het een moeilijke keuze om te bepalen welke voor ons geschikt zal zijn.

Heb nog nooit gedragen of een draagdoek in real live gezien
pi_84387882
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef ymme het volgende:
Tja, hier dus nog steeds geen draagdoek
Vind het een moeilijke keuze om te bepalen welke voor ons geschikt zal zijn.

Heb nog nooit gedragen of een draagdoek in real live gezien
Dan til je hem

Uhm, Medley is betaalbaar en draagt goed Vraag het anders eens aan webkim oid die heeft wel ik-zie-door-de-bomen-het-bos-niet-meer tips
pi_84387999
Manlief gaat vanmiddag uit z'n werk even met de band naar de fietsenmaker. En koopt dan gelijk ook plakspullen. En spoedig maar een keer een buggy erbij kopen die in ligstand kan.
pi_84388096
Hier gaat de bak er ook één dezer dagen af. Onze buggy is zo'n hele zachte..

Zoiets en dan ook nog met een vachtje er in. En hij kan platter
En Florian haat de bak. Al brullen als hij hem ruikt
pi_84388186
ik heb die hele kinderwagen al in geen weken gebruikt. ik doe meestal ravi in een doek en selene in de buggy (of voor de buggy of achter de buggy of naast de buggy, soms laten we buggy ook maar gewoon thuis dus )

al die bejaarden hier in het durp kijken hun ogen uit. ik moet doorgaans 2 uur uittrekken voor boodschapjes doen (supermarkt is anderhalve straat verderop). ik moet eerst langs huis van vriendin 1, daarna langs huis van vriendin 2, daarna in de supermarkt eerst bijbabbelen met de slager (worst voor selene!) en daarna de cassiere. en ondertussen dus ook al die bejaarden

ik moet ravi zn bedje trouwens wat verbouwen. hij heeft nu zo'n boxslingerspeeltje, maar die weet hij helemaal los te krijgen! dus selene heeft haar oude vastbindspeeltje in moeten leveren
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84388203
oh, en meneertje klokt nu 5 x daags een flesje van 200 cc weg. ik denk dat we binnenkort toch maar aan de rijstebloem gaan
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:34:26 #126
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84388210
Daan heeft welgeteld misschien 5 keer in de bak gelegen. Met z'n reflux was het niks en hij later vond hij het maar irritant dat hij niets kon zien. Altijd maxi cosi dus. Binnenkort gaat ook de wandelwagen inzet erop.
pi_84388556
De wandelwagen inzet is hier al een tijdje favoriet. Ik heb er wel een inlegkussen in (van Topmark) zodat ze net iets steviger zit en het is lekker zacht. Bij het kopen van de kinderwagen heb ik overigens ook bewust voor harde banden gekozen die niet lek kunnen.

Ymme, je lijkt me niet het type om echt te gaan knopen met een draagdoek. Ik zou als ik jou was een ringsling nemen (is instelbaar) of een buidelsling (niet instelbaar, maar supersnel). Ik ga zelf binnenkort eens kijken of een Beco Butterfly lekker zit.
pi_84388740
Hier ook wandelwagen inzet
Maar vond de bak ook niet leuk meer. Wilt van zich af kunnen kijken.

En inderdaad een ringsling is ook het geen wat mij op het moment het meest aanspreekt.
Maar vind het zo zonde deze te kopen, als later blijkt dat het me niet bevalt. Zijn toch niet heel goedkoop en mijn geld boompje wilt niet zo heel hard groeien
pi_84388747
Leonieke, maak je niet drk.. ieder kind zijn eigen tempo! Mijn oudste was ook niet zo snel met dingen.. Lag ook een beetje suffig op d'r rug te kijken en vond het wel best,, Stimuleren kan maar vaak weinig zinvol als ze nog geen zin hebben! Shenaya liep pas met 21 maand dus ach..

Ymme, oh tanden.. bij de oudste dachten we het met 6 weken al dat de eerste doorkwam.. Uiteindelijk kwam de eerste pas toen ze 1!! was

Simmu, moest zo om je lachen.. Pakte gister de luiertas even helemaal uit en gebruik dus al 4/5 weken snoetenpoeters voor de billen als we weggaan

Sonnetje, jij ook al zo'n baby die alleen maar wil slapen?

Nou vannacht heeft deze kleine dame wederom doorgeslapen!! En moeders voelt zich als herboren! Sinds vanochtend de fles opgehoogd en hij is leeg!!
Ik wil ook eens kijkem voor een draagdoek og iets want dan kanik met de dames fietsen!
Mijn peuter heeft gister haar eerste plasje op de wc gedaan !!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_84388812
Draagdoek en dan fietsen? Mag dat?
Lijkt mij eerlijk gezegd niet zo heel veilig namelijk.
pi_84388836
Nooit gaan fietsen met je kind in de draagdoek!
pi_84392476
Oke kennis van mij doet dat ook al jaren zelfs want haar kleine is inmiddels 4 en nog altijd in de draagdoek..

Ik heb bij Shenaya een draagzak gehad maar dat vind ik niks!
pi_84392548
Het is absoluut een afrader en áls (als als als) je het al doet, dan op de rug.

En draagzakken zijn niet echt een succes meestal inderdaad

En draagdoeken kan je inderdaad de hele buggyleeftijd wel gebruiken
pi_84392826
Bestaat er ook zoiets al een ringsling uitproberen voordat je deze koopt?
Zie er genoeg staan op internet, maar en zo bang dat ik het niets vind en dan weer met z'n ding zit. Beetje zonde.

En ach, anders gewoon de gok maar gaan wagen.
pi_84392911
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:06 schreef ymme het volgende:
Bestaat er ook zoiets al een ringsling uitproberen voordat je deze koopt?
Zie er genoeg staan op internet, maar en zo bang dat ik het niets vind en dan weer met z'n ding zit. Beetje zonde.

En ach, anders gewoon de gok maar gaan wagen.
momentje, ik pm ff
pi_84393355
Thanks Simmu
pi_84393423
Een vriendin van mij is met haar baby in de draagdoek gaan fietsen en viel..
zij een gebroken pols en haar kind een schedelbreuk, bloedspatjes op de hersenen/hersenkneuzing en vocht in zijn hoofd. Het gaat nu gelukkig weer goed met beiden, maar echt...doe het niet!
pi_84393982
Dat is schrikken zeg octopussy.. Ik weet ook niet of een draagdoek iets voor me is hoor maar goed niet om te fietsen dus
Met fietsen wacht ik wel tot Nanique kan zitten dan kunnen ze beide in een zitje! haha

Mijn oudste vind ik met haar 12 Kilo al zwaar! Dus als ze 4 is kan ik me niet voorstellen dat ze nog te dragen is in zo'n doek!

Ik wil ook eerst denk ik een draagdoek uitproberen met baby voordat ik iets koop

Sjonge ben vanaag weer even de onzekere mama.. Nanique heeft vannacht doorgeslapen en was na haar ontbijt dus wakker (logisch leek me) maar na een half uurtje pret op schoot was het huilen..huilen..huilen.. En nu nog steeds.. Heb d'r alweer een fles gegeven maar ook die hielp niet.. ze lijkt geen krampjes te hebben dus misschien een welbekend regeldagje?!

* Lieszdraaijer graaft in de boekenkast opzoek naar HET boek
pi_84394369
selene is ook rond de 12 kilo, maar die draag ik ook nog hoor (op de rug in een mei tai)

hier trouwens nu een heel moe ventje. prinsje was namelijk de hele ochtend met zijn nieuwe bedarrangement in de weer, en nu istie dus moe en sjaggerijnig
pi_84394558
Ik ga denk ik voor de mei-tai
Nu alleen nog een winkel zien te vinden die deze verkoopt
pi_84397734
En Lieszdraaijer ben je er al uit of het een regeldagje is Las dat de eerste regeldag zo tussen de 10-14 dagen komt. Dat hebben we inderdaad gehad, 3 uur achter me kaar huilen. Nu is het gelukkig weer over

Sonnetje, lekker zeg dat Floris zo lang slaapt. Ik merk dat ze hier overdag steeds meer wakker is en wat rond aan het kijken is.

We maakten ons wat zorgen omdat ze al 2 dagen niet had gepoept. Even gebeld naar het CB. Gewoon afwachten was het advies, badje, beetje masseren en eventueel wat vaseline rondom de anus smeren. Vanmiddag was het zo ver, een enorme poep in de luier, zonder badje of vasaline. Zorgen weer weg
pi_84398315
heeft ir hier ook idd momenten dat ie meer wakker is
hij heeft vanochtend een uur rond zitten kijken, kleine wijsneus
nu ligt ie alweer 1,5uur te slapen, na bad en voeding.
tis wel eenkleine smiegd (geen idee hoe je dat schrijft ). had ie na t badje even gegeten (mijn kind is sowieso een turbo-eter), had k m op bed gelegd. na 20 min huilen, dus ik denk hij heeft nog honger. ik wilde m aanleggen, doet ie niets, behalve verder slapen. dus maar weer op bed gelegd
hij.vindt t wel gezellig bij mama

mereltje, fijn dat ze weer gepoept heeft
hier hebben we daar geen problemen mee hehe. floris is een kleine poepdoos iedere luier is t raak
pi_84398626
Sonnetje dat is inderdaad wel veel poep Heb jij nog wat van djenneke gehoord met haar kleine het blijft zo lang stil... zal ze nog herstellende zijn van de keizersnede, veel bezoek krijgen..
pi_84399036
ze had me gepmd om me te feliciteren met floris. toen schreef ze wel dat ze nog herstellende was en aan t genieten van senna
waarschijnlijk gewoon niet zoveel zin/tijd om te posten hier

en is idd veel poep
je kan t maar kwijt zijn haha.
maar soms is t niet zoveel hoor
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:54:43 #145
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_84404025
Mogen de melkpoederdoosjes in de vaatwasser?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_84404190
Jullie gaan echt veeeeeeeeeeel te hard voor mij

Ik zag een mooie, pardon prachtige!, curve voorbij komen
En ik zag rollers langs komen rollen

Hier ook bijna elke luier wel een poepluier
Ik heb de draagdoek een paar keer geprobeerd, maar ze lijkt het niets te vinden Misschien ook wel te warm ofzo. Ik blijf het proberen Hoewel 6 kilo in een buidel best zwaar is
Maar fietsen met een draagdoek...

En ze valt hier na gedronken te hebben altijd heerlijk op schoot in slaap, maar als we haar dan in het wiegje leggen wil ze niet meer slapen. Nu zijn we toch maar de schommelfunctie van de schommelwieg gaan gebruiken en dan valt ze meestal na een minuut of 20 toch wel in slaap

Hier haar onofficiele (dus niet CB) curve. Strakker dan dit kun je hem niet volgen geloof ik
Owh en vorige week vrijdag hebben ze haar 59 cm en 5520 gram gemeten op het CB

[ Bericht 5% gewijzigd door CrazyPrincess op 23-07-2010 17:06:12 ]
pi_84404848
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef Mereltje het volgende:

We maakten ons wat zorgen omdat ze al 2 dagen niet had gepoept. Even gebeld naar het CB. Gewoon afwachten was het advies, badje, beetje masseren en eventueel wat vaseline rondom de anus smeren. Vanmiddag was het zo ver, een enorme poep in de luier, zonder badje of vasaline. Zorgen weer weg
Hier laatst 4 dagen niet gepoept, toen 3 dagen weer wel, en nu alweer 3 dagen niet. Een week niet poepen schijnt redelijk normaal te zijn. Ik maak me er dan ook maar geen zorgen meer om.

Wat betreft draagdoeken, ik heb er ook een tijdje terug ene aangeschaft (tricot slen) omdat alle mama's met draagdoek hier zo positief over doeken zijn, heb 'em alleen nog niet getest.. onwennig en mini-baby en angst en hitte.. Maar nu grotere baby en minder hitte, dus wordt tijd dat 'ie getest wordt. Ben benieuwd hoe Jonathan het vindt.
Fietsen met draagdoek lijkt me dooodeng! Ik zou sowieso bang zijn om te vallen, en ja, dan gaat 't natuurlijk mis ook, mezelf kennende. Wordt em niet dus.

Mijn kleintje is vandaag 6 weken. Gister nog gemeten/gewogen: 57 cm en bijna 5 kilo alweer! Gaat hard zeg.
In z'n bedje liggen vindt hij altijd minder, huilen huilen (minuut of 20 inderdaad, dan is het meestal wel gedaan). Tenzij hij in zn bed gelegd wordt als 'ie na het drinken helemaal KO is, dan merkt hij niet dat we hem in zn bed leggen en slaapt ie lekker toch 4 uur in zn bed.

Mooie curve hierboven!
I'm not a sinner.
pi_84405043
cp, dat doet floris ook
ik probeer m nu af en toe te laten huilen in zn wieg
anders zit ik de hele dag met m op schoot, op zich niet erg, maar merk dat ie wat beter slaapt als k m in zn bed leg. en kan k zelf ook nog wat doen
maar goed vaak vind k t zielig m te laten huilen
ik heb iig de hoop dat als ie zelf in slaap kan vallen, dat t s avonds ook iets beter gaat (hoewel t de afgelopen dagen wel al beter gaat s avonds en s nachts)
ach ja hijs nog maar zo klein

mooie curve heeft ze trouwens!!!
pi_84405417
Hier slaapt ze meestal niet langer dan een half uur tot een uur. In principe zou ik elke 1,5 uur kunnen/moeten voeden, maar ik probeer het steeds te rekken tot minimaal 2 uur. Hopelijk went ze daar aan.
's Nachts slaapt ze nog steeds door, maar de laatste maaltijd is soms wel een ellenlang gedoe. Dan kan ik wel 1,5 uur met haar bezig zijn voordat ze in slaap valt. Gisteravond hebben we haar dan ook maar gewoon op bed gelegd en de wiegtruc gedaan. Ik had gedacht dat ze zich wel eerder dan normaal zou melden, maar het was een 'gewone' nacht

En zielig om te huilen ken ik wel ja. Gelukkig herken ik ondertussen wel wanneer ze echt huilt en wanneer ze alleen wat ligt te chagrijnen of tegen de slaap aan het vechten is.
pi_84408893
floris slaapt overdag wel vaak 2 of 3 uur.
's nachts komt ie elke 3uur.
maar voeden duurt hier max 30min, vaak maar 20min, mijn turbo-drinkertje
meestal slaapt ie dan wel gelijk.
de enige voeding dat ie dat niet doet is die rond elf uur, maar dat gaat ook steeds beter

e. idd huiltjes leren we ook steeds beter kennen. bizar hoe snel dat gaat. hij is nog niet eens twee weken oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')