quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef simmu het volgende:
we hebben 5 augustus nagesprek met de arts in groningen. dan wordt ook de uitslag van de obductie besproken. dit is een gesprek met de arts uit meppel. die bood het zelf aan (nav dat ik via de maatschappelijk werkster van meppel om het medisch dossier gevraagd heb). zei dat dat gebruikelijk is en dat het ook prettig is zodat hij medische dingen toe kan lichten. daar heb ik nog wel wat vragen over, dus deze post plaats ik ook in het engeltjestopic, wellicht dat mensen daar het weten. ik ervaar het tot nu toe niet als speciaal contfronterend ofzo. niet meer of minder dan elke dag.
ik wil best beantwoorden hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Misschien een duffe vraag en misschien hoort hij niet hier en misschien wil je niet antwoorden of wel, maar dan in PM, maar waarom hebben ze precies een obductie gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Zwemmen met z'n 3-tjes? Weet niet of Thomas water leuk vindt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
wat kun je eigenlijk doen met een baby waar de baby zelf ook iets aan heeft?
Juhquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:32 schreef ymme het volgende:
Wat heerlijk dat het slapen zo goed gaat Free.
Hmz, misschien is ons plan dan niet zo goed, we gaan Thomas namelijk tot bij mijn schoonmoeder brengen en dan poetsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:26 schreef freecell het volgende:
Dat oppas en poetsen is een goed planHeb ik hier ook wel eens gedaan. Het effect was trouwens altijd dat mam ook aan het poetsen was stiekem
Even uit het hoofd: boven 5 dubbele ramen, beneden: 2 schuiframen tot op de grond, nog 2 ramen tot op de grond, 12 hoge ramen (geen idee van de afmetingen) en 2 glazen deuren. Alleszins genoeg als je niet graag ramen kuistquote:
Mja, Thomas ligt echt gewoon nog passief op zijn speelkleed. En de frustraties blijven maar toenemenquote:Ik heb toen Mart sliep straks, de ramen in de bijkeuken en keukendeur gedaan.
En zo doe ik elke dag wat extra naast het stofzuigen. En elke dag de wc even met een doekje opfrissen.
En ik moet echt zeggen. Dat Mart weer helemaal vrolijk is. Alleen als hij moe wordt en niet slapen wilt. Maar voor de rest is het leuk spelen enzo. Hij igt nu op z'n grond kleed met de babygym. Alleen die moet elke keer verplaats worden door hem en zojuist wilde hij deze zelfs opeten
quote:
ik heb geen idee, we merken het morgen of ravi opeens billenuitslag heeftquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef leonieke het volgende:
Bwa, zorgen is het niet echt, maar ik merk toch wel dat hij merkelijk achter loopt ten opzichte van de meeste andere kinderen hier. Maar het is niet dat ik hier zit te stressen ofzo. Ik vraag me gewoon af of we hem misschien te weinig stimuleren ofzo![]()
Dat vroeg ik me eigenlijk nog af, simmu. Zijn die doekjes zo verschillend dat je ze allebei moet aankopen?
Mja, dat is het verschil. Ik kan het heel moeilijk kaderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:03 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb geen idee, we merken het morgen of ravi opeens billenuitslag heeft![]()
het valt mij trouwens wel op dat er hier een paar wel hele vlotte kindjes rondhangen hoor. geeft niks, maar daar hoeven de andere kindjes zich dus mooi niet aan op te trekken! ze doen het allemaal uiteindelijk toch wel gewoon in het eigen tempo, dus gewoon niet over nadenken. wat dat betreft heb ik het nu met ravi juist makkelijk. ik hoef eigenlijk nergens op te letten en mag gewoon lekker rustig afwachten wattie allemaal doetdus dat mag jij dan ook
Robin doet ook al rollenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef freecell het volgende:
En Ymme: mart zit nog niet en rolt nog niet? Nou, gohHij is nog geen 5 maanden, dij hoort ook nog helemaal niet echt te rollen en al zéker niet te zitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |