Ik ken het probleemquote:
quote:
Best wel een beetje waarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen ergeren zich al snel aan iets als ze zelf niet alle aandacht krijgen.
En nee ik beschuldig nu niemand !!
Ik ook echt niet van mijn adhdhondje hoorquote:
Aquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen ergeren zich al snel aan iets als ze zelf niet alle aandacht krijgen.
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja scheidingen en driehoeksrelaties... misschien is het wijs om daar buiten te blijven voorlopig
TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANTOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn echte man is Spaans, en die verbeterd mij regelmatigquote:
Bijna de box volquote:
Je reageerde niet agressief hoor Bos, je gaf een mening, dat magquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor net. Ik had niet zo agressief moeten reageren.
Je bent liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
mja maar soms best raarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook echt niet van mijn adhdhondje hoor
Ik heb wel genoeg dramaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd mee![]()
Dat was toch niet agressief?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Voel je je eigen aangesproken schatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd mee![]()
[..]
TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANTOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit meer dan in vergelijking met hier gok ik hoorquote:
Ook dat moet kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was toch niet agressief?
Dat was je mening, en ik was het er gewoon niet mee eens
Lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOI! Ik heb net een Perenijsje gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |