quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel
eerst links voor gister. Leek weer even goed te gaan, nu heeft ie naast mij gelegen en loopt ie weer mank.
maar dadelijk kan hij wel gewoon de trap enzo oprennen. Beetje raar
gister had hij ook en wou hij niet op de stoel springen en er daarna weer af
Leggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietik heb hardop moeten lachen net
maar zal wel aan mij leggen ofzo
Heel veel succes met die aanzoeken heeft hij nog niet andersquote:
mja klopt. denk ook wel dat dat het isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een hond kan een spiertje verrekken ofzo he
Kwartetten, memory, van allesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou ligt het weer aan mij?![]()
Jullie liggen daar te kwartetten en weet ik veel wat
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel succes met die aanzoeken heeft hij nog niet anders
Twisterquote:
in fobo was hij paar weken, inmiddels 2 jaar oud (2.5)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]Misschien heeft ie een beetje te wild gerend. Hoe oud is fobohond?
Tuurlijk. Ik ben incrowd bij de Pheno SC. Oh wacht, dat is een one man SCquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incrowd heb je overal en zal je altijd houden ook
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Nou, ik vond mezelf redelijk nieuw in jullie groepMaar mooi dat ik gepromoveerd ben tot eerste vrouw
Open er een krastopic in R&P over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet echt nee
Het begint een beetje treurig en zielig te worden
Maar ipv ergeren kun je beter meedoen imhoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg hoor, maar ik kan zien waarom iemand zich er aan zou kunnen ergeren
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben incrowd bij de Pheno SC. Oh wacht, dat is een one man SC
Weet je hoe warm het voor die beestjes is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja klopt. denk ook wel dat dat het is
Maar laatste paar dagen wel ERG rustig.
behalve als iemand binnenkomt is hij weer actief. of als er de pup van mn zus is. maar hij ligt laatste paar dagen flink te slapen.
quote:
Ik zie een matchquote:
Elke dag mezelf PM'en.quote:
Nou ja scheidingen en driehoeksrelaties... misschien is het wijs om daar buiten te blijven voorlopigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ipv ergeren kun je beter meedoen imho
Sommige mensen ergeren zich al snel aan iets als ze zelf niet alle aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg hoor, maar ik kan zien waarom iemand zich er aan zou kunnen ergeren
Ik ben al echt getrouwd met een fok!ster ipv alleen maar er over pratenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ipv ergeren kun je beter meedoen imho
Oh dan is het gewoon een wildejongehondspierverrekkingmankloopje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in fobo was hij paar weken, inmiddels 2 jaar oud (2.5)
dat klopt, maar niet gewend van hemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het voor die beestjes is?
Mijn Max ligt ook al dagen uitgeteld op de grond
Ik ken het probleemquote:
quote:
Best wel een beetje waarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen ergeren zich al snel aan iets als ze zelf niet alle aandacht krijgen.
En nee ik beschuldig nu niemand !!
Ik ook echt niet van mijn adhdhondje hoorquote:
Aquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen ergeren zich al snel aan iets als ze zelf niet alle aandacht krijgen.
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja scheidingen en driehoeksrelaties... misschien is het wijs om daar buiten te blijven voorlopig
TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANTOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn echte man is Spaans, en die verbeterd mij regelmatigquote:
Bijna de box volquote:
Je reageerde niet agressief hoor Bos, je gaf een mening, dat magquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor net. Ik had niet zo agressief moeten reageren.
Je bent liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
mja maar soms best raarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook echt niet van mijn adhdhondje hoor
Ik heb wel genoeg dramaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd mee![]()
Dat was toch niet agressief?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Voel je je eigen aangesproken schatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, juist cool! Dan valt het echte leven altijd mee![]()
[..]
TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFANTOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN TOMBOLAFAN
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit meer dan in vergelijking met hier gok ik hoorquote:
Ook dat moet kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was toch niet agressief?
Dat was je mening, en ik was het er gewoon niet mee eens
Lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOI! Ik heb net een Perenijsje gegeten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeker! Dat houdt het leven leukquote:
Okeequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was toch niet agressief?
Dat was je mening, en ik was het er gewoon niet mee eens
Nee, ik heb gewoon graag de aandachtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je je eigen aangesproken schat
Oh dit is niets vergeleken bij wat er in mijn scene allemaal gebeurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit meer dan in vergelijking met hier gok ik hoor
Soms ook topics waar je niet anders danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zitten wel leuke topics bij idd
Ik vind het LAT-relatie topic tof
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon graag de aandacht
ik geloof het niet hahaquote:
Daar zijn die dingen best geschikt voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Op bed gaan liggen dan maar
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd zin in perenijsjes als mensen het over perenijsjes hebben en dan denk ik bij mezelf "goh, binnenkort eens perenijsjes halen" en dat vergeet ik vervolgens, resultaat: ik denk dat ik al 20 jaar geen perenijsje op heb.
Ze zijn lekker, en calorie-arm (volgens iemand hier, ik dacht D. )quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd zin in perenijsjes als mensen het over perenijsjes hebben en dan denk ik bij mezelf "goh, binnenkort eens perenijsjes halen" en dat vergeet ik vervolgens, resultaat: ik denk dat ik al 20 jaar geen perenijsje op heb.
Staat niet in het topicquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
Momentje, ik loop even naar de diepvries.KUSJES
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de nieuwe lay-out kan je het zien aan de berichten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de nieuwe lay-out kan je het zien aan de berichten.
Okequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet-mods krijgen dat niet te zien in de nieuwe layout
Nou ja dat is een uitdrukking eigenlijk ik had er nog Cee achter moeten zettenquote:
quote:
Hou dan een schoteltje onder je ijsjequote:
zal ik doenquote:
Ik snapte 'm wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is een uitdrukking eigenlijk ik had er nog Cee achter moeten zetten
quote:
Haha ja gaat snel hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat allang te hebben gehaald
quote:
EIGENLIJK moeten we dan de 100e proberen een hele dag open te houdenquote:
Dat gaat niet ik ben morgen thuisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EIGENLIJK moeten we dan de 100e proberen een hele dag open te houden
Succesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EIGENLIJK moeten we dan de 100e proberen een hele dag open te houden
Gezelligquote:
Daarom blijf ik ook wakker nuquote:
Dat duurt nog best wel lang stiekem hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, ik ga slapen (nee, eerst nog grey's aflevering) en ik kom pas terug als jullie in SC 666 zitten!
Dikke kus
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook wakker nu
Ik wil m niet missen
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil m niet missen
Ja, dat wordt een paar weken Patrique-loosquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat duurt nog best wel lang stiekem hoor
Een diep gat.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil m niet missen
Misschien vinden mensen hier dat wel fijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat duurt nog best wel lang stiekem hoor
quote:
Nou, ik ben niet heel moe hoorquote:
Jullie kennende post ik pas weer in 103quote:
Ik zat er net aan te denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
Bij 100 iedereen als een malle posten en een minuut later zware leegloop want dan kan en gaat iedereen slapen, wedden?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, ik ga slapen (nee, eerst nog grey's aflevering) en ik kom pas terug als jullie in SC 666 zitten!
Dikke kus
Ja nou, jullie kennende zijn jullie als ik terug kom al bij 103 dus vandaarquote:
Duivelsgebroedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
Ik verwacht in elk deel minstens 1 post van onze knuffelhomoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen hier dat wel fijn, of houden jullie ZO-veel van me?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie kennende post ik pas weer in 103
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie kennende post ik pas weer in 103
PHENO!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, jullie kennende zijn jullie als ik terug kom al bij 103 dus vandaar
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, jullie kennende zijn jullie als ik terug kom al bij 103 dus vandaar
Dat is wel heel liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zetten we #100 nog ff open om te posten
Eh, Dude, ik heb een leven hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht in elk deel minstens 1 post van onze knuffelhomo
Zijn we de TALosauriërs.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
Wat tof, dan kunnen we tegen alle nieuwe mensen zeggen "HAHAHAHA NOOB! Wij zijn al van voor de 100!"
Ik probeer het ook. al moet ik eigenlijk een poging tot slapen gaan doen, of iets anders dan nu iigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... jij blijft ook wakker tot 100
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
Wat tof, dan kunnen we tegen alle nieuwe mensen zeggen "HAHAHAHA NOOB! Wij zijn al van voor de 100!"
Dan zijn we officieel geen newbies meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
haha, dat kan jij ook! *wijst*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ja dus?quote:
Opiumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |