quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Aw...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een grote heb
Je hebt het ook nooit ontkendquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een grote heb
WACHT EENS EVENquote:
Het is nou eenmaal geen Gotthardtunnel daar benedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WACHT EENS EVEN![]()
Jij hebt toch een keer lopen jammeren dat ie te groot voor je was?
Jij kan dus echt niks hebben dan!![]()
![]()
Nou, okee, maar 2cm...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal geen Gotthardtunnel daar beneden.
centimeters ook.quote:
Kennelijk wil hij je wel sponsorenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom staat overal jouw adres en creditcardnummer al ingevuld
Oh, verkeerde mailtje, dat was mijn macbook bestelling die geannuleerd is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom staat overal jouw adres en creditcardnummer al ingevuld
Waarom istie geannuleerd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, verkeerde mailtje, dat was mijn macbook bestelling die geannuleerd is.
Bespeur ik hier de bittere geur van jaloezie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is tot inzicht gekomen dat een Mac het tochm niet helemaal is.
Verre van, verre van!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier de bittere geur van jaloezie?
Ik drukte op een knop, omdat ik een iets andere config wil.quote:
Ohmy, sommige Applefans zijn echt nog erger dan de gemiddelde sektequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, je zit nog in de ontkenningsfase.
Straks komen ze nog langs te deur om het licht door te gevenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohmy, sommige Applefans zijn echt nog erger dan de gemiddelde sekte
Applefanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohmy, sommige Applefans zijn echt nog erger dan de gemiddelde sekte
Ik ben meer van de Granny. Lekker zuur.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Applefan
De enige apple waar ik fan van ben is de Pink Lady.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Applefan
De enige apple waar ik fan van ben is de Pink Lady.
Kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Granny. Lekker zuur.
Ja maar als je grafisch bezig bent is Apple ook wel beter. Maar het grootste deel van de applefanbase is echt niet zo grafisch bezigquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in taart
Hoewel ik toen ik nog grafisch werk deed - DTPer bij een drukkerij - toch echt wel héél erg dol op Apple was
of in flappenquote:
Het heeft ook heus wel voordelenquote:Hoewel ik toen ik nog grafisch werk deed - DTPer bij een drukkerij - toch echt wel héél erg dol op Apple was
Af en toe wel, maar niet zwaar. Wel met filmpjes, maar dat is ook de reden dat ik een config anders wilde. Kwam ik alleen na bestellen achterquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar als je grafisch bezig bent is Apple ook wel beter. Maar het grootste deel van de applefanbase is echt niet zo grafisch bezig.
Oeh, die heb ik nog nooit gehad, zijn die lekker?quote:
Momenteel erg weinig, want ik ben in Utrechtquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Erik, zie jij wat van die brand in Valkenswaard?
Ja, ze kijkt een beetje erg moeilijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Die foto van die dame in het bad met appels had echt zóveel aantrekkelijker/mooier gekund
Zonde.
Die met dat broekje is cute
Misschien is ze geen Applefangirl.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ze kijkt een beetje erg moeilijk
Ja rare kop heeft ze héquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Die foto van die dame in het bad met appels had echt zóveel aantrekkelijker/mooier gekund
Zonde.
Die met dat broekje is cute
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ze kijkt een beetje erg moeilijk
En nu ik goed kijk; het ziet er ook heel raar / geshopped uit rond haar decolletéquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik de fotograaf was geweest had ik haar veel minder harde make-up op laten hebben met zo'n lekker blozend blakend natuurproduct om haar heenEn het haar minder gekapt.
En dat been anders, zodat ze niet met het bovenste op het onderste been drukt omdat je anders dus zo'n randje krijgt.
Ja, idd... Ik vind het nu echt zo'n ANTM achtige foto van in het begin, als ze nog niet zo goed kunnen poserenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik de fotograaf was geweest had ik haar veel minder harde make-up op laten hebben met zo'n lekker blozend blakend natuurproduct om haar heenEn het haar minder gekapt.
En dat been anders, zodat ze niet met het bovenste op het onderste been drukt omdat je anders dus zo'n randje krijgt.
Ook een beetje jammer dat je de plooien van het zwarte achtergronddoek zietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
hahahahahaha, alsof die appels erin geduwd zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu ik goed kijk; het ziet er ook heel raar / geshopped uit rond haar decolleté
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu ik goed kijk; het ziet er ook heel raar / geshopped uit rond haar decolleté
Volgens mij was het eerst iets té, en hebben ze er toen nog wat appeltjes bij geshopped. Maar aardige FAIL die foto. Tis volgens mij een onwijs mooie vrouw, maar door die hele houding en blik is het echt een rare foto en heeft ze een rare kopquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, alsof die appels erin geduwd zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat je de plooien van het zwarte achtergronddoek ziet.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we hem een keer over doen?
Moeten we alleen nog even aan zestien kilo appels zien te komen
De markt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een groothandel in groente en fruitquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het appelboompje van mijn ouders is enorm volgeladen met appels, nog geen 16 kilo, maar dan komen we al een heel eindquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het appelboompje van mijn ouders is enorm volgeladen met appels, nog geen 16 kilo, maar dan komen we al een heel eind. Zijn alleen niet van die mooie rooie appels.
Dat is trouwens best een echt serieuze fik daarzo!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Erik, zie jij wat van die brand in Valkenswaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Moet ik wel eerst even een zonnebankje doenWeet je hoeveel suiker er in appels zit! Ik zou het bij blaadjes sla houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten wel grote appels zijn danquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Daar liggen toch appels op? Of wilde je alleen 3 strategisch geplaatste appels doen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Moet ik wel eerst even een zonnebankje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sniff tranen over mijn wangen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Daar liggen toch appels op? Of wilde je alleen 3 strategisch geplaatste appels doen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef tombolafan het volgende:
Wie was hier ook al weer allergisch voor appels?
Ml zo te zienquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn trotsmomentje is dat ik vanochtend al boodschappen heb gedaan voor wat ik vanavond ga eten (namelijk: verse spinazie, tomaatjes, varkenslapje en pasta) en ook nog ontbijtdingen voor de hele week zonder in de war of in paniek te raken.
Grote jongenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn trotsmomentje is dat ik vanochtend al boodschappen heb gedaan voor wat ik vanavond ga eten (namelijk: verse spinazie, tomaatjes, varkenslapje en pasta) en ook nog ontbijtdingen voor de hele week zonder in de war of in paniek te raken.
Ben jij zoiemand die tegen photoshoppen is, of zal ik dan eventuele oneffenheden en dingetjes die je zelf ziet gewoon wegpoetsen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet nog genoeg toch?
Hoewel het maddel op de foto ook niet mager is. Thank God
Dus een weekje of twee alleen appels, dan de appels wat strategisch verspreiden en dan moet het wel te doen zijn
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het plan is voor twee dagen, dus een handje of vier moet te doen zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Easy on the pasta he, niet weer teveel maken
Heb je geen weegschaal? Gewoon 70 á 80 gram per persoon (per maaltijd)quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is voor twee dagen, dus een handje of vier moet te doen zijn.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij zoiemand die tegen photoshoppen is, of zal ik dan eventuele oneffenheden en dingetjes die je zelf ziet gewoon wegpoetsen?
quote:
Heb ik niet. Mijn zus gaf als tip dat je het van tevoren in een bord moet doen, dan kan je makkelijker zien of de portie groot genoeg is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je geen weegschaal? Gewoon 70 á 80 gram per persoon (per maaltijd)
Oeh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en wat lekker is; die verse spinazie roerbakken met champignons en pijnboompitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |