Waar haalt de SP het geld vandaan om al zijn beloftes te financieren. Ze hebben geen bezuinigingen in hun programma staan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weet je niet, want de PVV laat haar programma niet doorrekenen itt de SP. En hun programma was dus wel te financieren.
Logisch, want dat is zielig en dat moeten mensen in de bijstand allemaal naar de voedselbank (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kan je het nou oneens zijn over financieen. Je weet het gat, je weet de staatsschuld. Los het op. Maarja, de PvdA wil dat maar niet bevatten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
Rutte: "Breuk is definitief. Paars+ gaat er niet komen."
Wie?quote:
De bekende Pavlov inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Logisch, want dat is zielig en dat moeten mensen in de bijstand allemaal naar de voedselbank ().
Dit dus. Komt PVDA-CDA-SP-GL toch om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan mag Cohen 't straks proberen. Ik wens 'm veel succes.
Als je Nederland naar de knoppe wil helpen moet je nu pvda het laten proberen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan mag Cohen 't straks proberen. Ik wens 'm veel succes.
Als VVD, PvdA,GL & D66 kunnen onderhandelen kunnen die partijen dat ook. Verschillen heb je altijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie?
VVD-PVV? => immigratiepunten PVV komen er niet door, dus niet interessant voor PVV
VVD-CDA? => waarom zou Wilders dat gedogen, zijn immigratiepunten komen er niet door en economisch haalt 'ie dan ook weinig van zijn programma.
Over onmogelijke combinaties gesproken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit dus. Komt PVDA-CDA-SP-GL toch om de hoek kijken
Het CDA wil voorlopig nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef Loomen20 het volgende:
[..]
Als VVD, PvdA,GL & D66 kunnen onderhandelen kunnen die partijen dat ook. Verschillen heb je altijd.
Ik zie het CDA eerder met de PVV dan met de SP en PvdA in een kabinet zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat economische zal hem ook weinig boeien vermoed ik ^_^quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie?
VVD-PVV? => immigratiepunten PVV komen er niet door, dus niet interessant voor PVV
VVD-CDA? => waarom zou Wilders dat gedogen, zijn immigratiepunten komen er niet door en economisch haalt 'ie dan ook weinig van zijn programma.
Tja, medeleven is nu eenmaal niet de sterkste kant van rechtse mensen. Die geloven nog in van die dingen als bootstrapping en trickledown economics.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Logisch, want dat is zielig en dat moeten mensen in de bijstand allemaal naar de voedselbank ().
Je zou het eens kunnen lezen, natuurlijk. Ook de SP heeft bezuinigingen in haar programma staan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar haalt de SP het geld vandaan om al zijn beloftes te financieren. Ze hebben geen bezuinigingen in hun programma staan.
Dan heeft hij dus al een beter idee. De vraag is welk, en de vrees is voor het ergste.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
Rutte: "Breuk is definitief. Paars+ gaat er niet komen."
Toch opvallend.
Je onderstreept het nog eens fijn. Dankuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tja, medeleven is nu eenmaal niet de sterkste kant van rechtse mensen. Die geloven nog in van die dingen als bootstrapping en trickledown economics.
Dat denk ik ook, maar in beide gevallen scoort hij op zijn immigratiepunten niet. Dus is er weinig voor hem te winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat economische zal hem ook weinig boeien vermoed ik ^_^
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:32 schreef Morendo het volgende:
Nu maar het Deense-model proberen: een minderheidskabinet van VVD-CDA met gedoogsteun van de PVV.
Dat is echt een mooi klinkende beschrijving van alle macht in handen van Wilders leggen. Vraag me af of vvd/cda daar zo gemakkelijk voor vallenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:32 schreef Morendo het volgende:
Nu maar het Deense-model proberen: een minderheidskabinet van VVD-CDA met gedoogsteun van de PVV.
Ik denk het niet. Gezien de vele jaren van regeren zullen ze toch wel begrijpen dat je jezelf compleet op een eiland zet, zodra je met een partij als de PVV moet regeren?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie het CDA eerder met de PVV dan met de SP en PvdA in een kabinet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |