Nee, de enige goede combinatie is er één met de PVV. Zeggen de PVV'ers. Niks beter voor een land dan inperken van vrijheden en jezelf onmogelijk maken in het internationale handelsverkeer tijdens een economische crisis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
KUT, dit was de enige combinatie die een beetje goed zou kunnen zijn voor NL.
Geen idee eigenlijk. Als ik de PvdA was zou ik het ook niet doen, tenzij ze eindelijk verstandig worden, maar dan kunnen ze de PvdA net zo goed opheffen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies, waarom zou de PvdA in zo'n rechts kabinet stappen, als de VVD niet in een "links" kabinet wilt.
Maar wel te financieren itt het programma van de SP.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? De SP kwam er de vorige keer ook niet in.
En het programma van de PVV is veel extremer.
Als dat zo is gaat het echt een combo over rechts worden toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Toad het volgende:
Het is op de financiën, woningmarkt en mobiliteit stuk gelopen.
Immigratie waren ze al ver gevorderd.
Aaaaaah, niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je daarop hoopt leef je echt in je eigen wereld. Dat gebeurt never nooit niet, en zeker niet op korte termijn.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
O ja? Waarom denk je dan dat Rutte zo hamerde op de wens dat Cohen bij mislukken niet dwars zou gaan liggen bij andere combinaties? Dit is vanaf het begin een vooropgezet plan van Rutte geweest. Ik denk dat etiraseth er helemaal niet zo ver naast zit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, de enige goede combinatie is er één met de PVV. Zeggen de PVV'ers. Niks beter voor een land dan inperken van vrijheden en jezelf onmogelijk maken in het internationale handelsverkeer tijdens een economische crisis.
Weet je niet, want de PVV laat haar programma niet doorrekenen itt de SP. En hun programma was dus wel te financieren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar wel te financieren itt het programma van de SP.
Hij is inderdaad wel erg aardig naar de andere partijen toe. Hoe vaak hij het heeft over "oprechte" pogingen...quote:
Natuurlijk is het een vooropgezet plan van Rutte geweest, dat snapt toch iedereen. De enige manier waarop dit had kunnen werken was als PvdA/GL/D66 hun partijprogramma's hadden ingeleverd.quote:
En de oplossing daarvoor is een kabinet VVD-PVDA-CDA?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kan je het nou oneens zijn over financieen. Je weet het gat, je weet de staatsschuld. Los het op. Maarja, de PvdA wil dat maar niet bevatten
Nope.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Buitendam het volgende:
Weer op een compleet nulpunt beland. Ik vraag me af of we uberhaupt voor de kerst een kabinet krijgen.
Ook niet. Gedogenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de oplossing daarvoor is een kabinet VVD-PVDA-CDA?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef JohnDDD het volgende:
Rutte heeft gewoon de hele tijd zitten linkeballen. Nu gaat hij toch zijn rechtse plannetjes uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |