quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef Linkerrijtje het volgende:
VVD, PvdA (helaas) en CDA
Binnen 2 weken is het geklonken.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Dit. Maar dan PVDA en VVD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt niet, PvdA en CDA hebben máánden nodig en dan nog mislukt het.:')
En is de wond nog niet te vers?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt niet, PvdA en CDA hebben máánden nodig en dan nog mislukt het.:')
ik denk niet dat de PvdA en het CDA zo snel eruit komenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Dan verklaar ik de PVDA voor gek als ze daar in meegaan. Maar we zullen zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef venomsnake het volgende:
Laten we eens nieuwe verkiezingen doen...
Met hier en daar een paar zetels die verschuiven. En dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef venomsnake het volgende:
Ook live op NOS.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:15 schreef Verlichtend het volgende:
Persconferentie om 18.15: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Als je daarop hoopt leef je echt in je eigen wereld. Dat gebeurt never nooit niet, en zeker niet op korte termijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef venomsnake het volgende:
OGAWD. Ik hoop toch niet dat weer gaan lijden onder acht jaar economische groei en vergroting van de persoonlijke vrijheid.quote:
Precies, waarom zou de PvdA in zo'n rechts kabinet stappen, als de VVD niet in een "links" kabinet wilt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:15 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Dan verklaar ik de PVDA voor gek als ze daar in meegaan. Maar we zullen zien
Het gaat niet om willen het gaat om mogelijkheden toch? Rutte wilde ook geen paars+quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies, waarom zou de PvdA in zo'n rechts kabinet stappen, als de VVD niet in een "links" kabinet wilt.
Waarom? De SP kwam er de vorige keer ook niet in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |