Ik heb geen zin meer, ben moe en wil naar huisquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben allemaal niks te vertellen?
Je mag hier welniets zeggen hoor!quote:
Je kan zo bij ons aan de slagquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, helemaal vergeten een offerte af te maken en versturen, ff snel een opzetje maken en laten nakijken morgen ochtend.
Nog 1 dagquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh! voor ik het vergeet... is het al bijna weekend?
Ik heb 'm opgezegdquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Dingest het volgende:
Wil ik mijn abbo van de ANWB aanpassen, kan je de hele dag niet inloggen vanwege een technische storing
Ik heb hem uitgebreid van Nederland met Woonplaatsservice naar Europa met Woonplaatsservice en vervangend vervoer (NL+Europa). In Chrome gaven de ANWB steeds die foutmelding, maar toen heb ik IE maar afgestoft en daar werkte het wel gewoonquote:
Ik vond het toch wel verrekte handig dat iemand even langs kon komen om m'n startslot eraf te tikken toen m'n enige sleutel doormidden was gebrokenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben helemaal geen lid van de ANWB. Nooit geweest ook eigenlijk
Alles voor de klantquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan zo bij ons aan de slagVan die halve gare verkopers die midden in de fucking nacht zitten te werken
Hyvesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tjabbo!
En Anne, hoe komt het dat jij hier allemaal van op de hoogte bent
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tjabbo!
En Anne, hoe komt het dat jij hier allemaal van op de hoogte bent
En van jou enzo onthou ik dat gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |