Dat is wel een beetje verwijfd hoor, als iedereen mee moet lopen. Net als van die vrouwen die naar het toilet moeten en dat al die vriendinnen mee moeten...quote:Iedereen even mee
Dat, + stel je portemonnee word gejat/raakt zoek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nee want dan geef je het geld gemakkelijker de rest van de maand aan andere dingen uit !
ja waarom krijgen we niet gewoon ons salaris cash, dan is die hele bank nergens meer voor nodig...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
Iedere keer als je met een groepje ergens naartoe gaat, moet er wel weer iemand ´even pinnen´. Het is gewoon wachten totdat iemand zegt "wacht even, ik moet even pinnen"Iedereen even mee, pinnen ze een tientje of soms 20 euro zodat ze de avond door kunnen komen.
Iedere keer weer, wat heeft het voor zin om steeds zo een klein bedrag te pinnen? Pin gewoon voor heel de maand in één keer en betaal alles cash.
Klacht: zie TT
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap dat het irritant voor je is, het gaat natuurlijk allemaal van de zuivere treinspotterstijd af.
Dan moet je wat aan je discipline doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nee want dan geef je het geld gemakkelijker de rest van de maand aan andere dingen uit !
Normaal mag ik je niet zo, maar dit is de beste post in het topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Ja leuk man, met 500 euro contant lopen. En dan ga je uit wordt het gejat of je raakt het kwijt.
Waarom kun je niet alles overal pinnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja waarom krijgen we niet gewoon ons salaris cash, dan is die hele bank nergens meer voor nodig...
Jij gaat nooit stappen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Uitlaat het volgende:
ik pin overal en altijd, als ik ergens niet kan pinnen koop ik daar gewoon niets!
Helaas? Denk niet dat het in een drukke kroeg zal werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik betaal altijd met PIN. Helaas hebben de meeste horeca nog geen PIN.
Hoe naief ben jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat doen ze nu toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je discipline doen.
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen? Je hoeft niet 500 euro steeds bij je te hebben. Maar beetje onzin om weer met z´n allen in de rij te staan omdat één iemand zonodig weer ´moet pinnen´.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Ja leuk man, met 500 euro contant lopen. En dan ga je uit wordt het gejat of je raakt het kwijt.
Chippen gaat snel. Dat levert een kroeg ook nog veel meer op, want horeca ondernemers krijgen een hoop vals geld binnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Helaas? Denk niet dat het in een drukke kroeg zal werken.
Ze is een vrouw. Wanneer ze ook maar een beetje geld te besteden hebben is het binnen een dag weg.quote:
"O, ja ik heb te weinig mee genomen. FF pinnen jongens."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen? Je hoeft niet 500 euro steeds bij je te hebben. Maar beetje onzin om weer met z´n allen in de rij te staan omdat één iemand zonodig weer ´moet pinnen´.
op stap? naar een plek waar meer mensen komen, drinken en waar het niet donker is? nee dankjewelquote:
Dit is gewoon een klacht die gemaakt is om het klagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen? Je hoeft niet 500 euro steeds bij je te hebben. Maar beetje onzin om weer met z´n allen in de rij te staan omdat één iemand zonodig weer ´moet pinnen´.
Door contant te betalen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
Je kan dan toch op zo een avond een paar tientjes meenemen?
Dankje man. Ik mag je wel als je liev doet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Normaal mag ik je niet zo, maar dit is de beste post in het topic.
nee door niet met teveel cash in de broekzak rond te lopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Door contant te betalen.
Sjezus hoe zwakzinnig ben je dan. Als je alleen met contact geld de boel in de hand kan houden.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Met z'n allen pinnen? Wat voor zwakzinnig volk ga je mee om?Maar verder heb je wel een punt, ik neem nooit een portemonnee mee met dit weer, altijd klamme briefjes in mijn broekzak
Of het nou 10, 20, 30 of desnoods 40 euro is, doet er niet toe. Maar net hoeveel je wil uitgeven op een avond.quote:
Vind ik wel een beetje veel, loop toch meestal met wat minder rond hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef ThaTim het volgende:
Pinnen, wat is dat?
Ik werk voor een maffiabaas en krijg dus contant uitbetaald. Heb altijd 2000 euro cash bij me, dubbelgevouwen met een elastiek eromheen.
Chippenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chippen gaat snel. Dat levert een kroeg ook nog veel meer op, want horeca ondernemers krijgen een hoop vals geld binnen.
je hebt liever vrienden die ineens zeggen... oh wacht.. mijn salaris zit nog in mijn zak.. ik moet ff alles, op enkele tientjes na, thuis leggen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Of het nou 10, 20, 30 of desnoods 40 euro is, doet er niet toe. Maar net hoeveel je wil uitgeven op een avond.
Zeikstraalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
Iedere keer als je met een groepje ergens naartoe gaat, moet er wel weer iemand ´even pinnen´. Het is gewoon wachten totdat iemand zegt "wacht even, ik moet even pinnen"Iedereen even mee, pinnen ze een tientje of soms 20 euro zodat ze de avond door kunnen komen.
Iedere keer weer, wat heeft het voor zin om steeds zo een klein bedrag te pinnen? Pin gewoon voor heel de maand in één keer en betaal alles cash.
Klacht: zie TT
Je kan toch één keer in de maand pinnen, dat geld thuis bewaren en het geld dat je nodig hebt op een avond meenemen? Of als je dat niet wil, ga dan op een ander moment pinnen voordat je met een groep weggaat. Maar kom niet op de avond met een ´pinmededeling´ aanzetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef rival het volgende:
je hebt liever vrienden die ineens zeggen... oh wacht.. mijn salaris zit nog in mijn zak.. ik moet ff alles, op enkele tientjes na, thuis leggen hoor
In een drukke kroeg op een zaterdag avond kun jij overal pinnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Alicey het volgende:
Geld opnemen is alleen voor die paar horeca-tenten waar je nog niet kunt pinnen.
gast, ze moeten een hele fucking avond met JOU op pad, en jij zeurt over enkele minutenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan toch één keer in de maand pinnen, dat geld thuis bewaren en het geld dat je nodig hebt op een avond meenemen? Of als je dat niet wil, ga dan op een ander moment pinnen voordat je met een groep weggaat. Maar kom niet op de avond met een ´pinmededeling´ aanzetten.
Faal.. echte G's houden hiermee hun briefjes bij elkaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef ThaTim het volgende:
Pinnen, wat is dat?
Ik werk voor een maffiabaas en krijg dus contant uitbetaald. Heb altijd 2000 euro cash bij me, dubbelgevouwen met een elastiek eromheen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Ensaf het volgende:
Overigens: mensen die geld kwijtraken als ze op stap zijn.
Is mijn nog nooit overkomen.
Let overigens op het verschil tussen 'kwijtraken' en 'uitgeven'.
Dat is dus typisch zo'n kroeg die in die categorie valt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
In een drukke kroeg op een zaterdag avond kun jij overal pinnen?
FAAL!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Faal.. echte G's houden hiermee hun briefjes bij elkaar
[ afbeelding ]
Ja, ik werk voor een maffiabaas. Ben er helaas nog niet zelf eentje. Binnenkort, als ik de volgende moordronde overleef, kan ik misschien ook zo'n bazending om mijn geld doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Faal.. echte G's houden hiermee hun briefjes bij elkaar
[ afbeelding ]
Ik snap dat het irritant voor je is, het gaat natuurlijk allemaal van de zuivere treinspotterstijd af.
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat andere mensen er niet van houdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus typisch zo'n kroeg die in die categorie valt.
Ik spot gemiddeld hooguit 20 minuten per dag treinen, dus dat maakt niet uit, hoor.quote:
Kwestie van een administratie aanleggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom al dat werk doen? als je ook gewoon af en toe kan pinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Kwestie van een administratie aanleggen.
Of naar de Postbank op het station. Vroeger zat er ook nog een pinautomaat net buiten het station voorbij de bushaltes, maar die is ook weg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef Ensaf het volgende:
De ING bij Schoenmakerij Bats die altijd kapot is, de Fortis bij de Doelesteeg die net verwijderd is, de Rabobank bij de Waag waar altijd een associaal lange rij staat, tegenwoordig kun je nog het beste naar de ING naast de V&D.
Echt, wat is daar nou zo interessant aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik spot gemiddeld hooguit 20 minuten per dag treinen, dus dat maakt niet uit, hoor.
Wat is er zo interessant om iedere keer weer te pinnen?! Dat is heus niet stoer ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef Hyundai het volgende:
Echt, wat is daar nou zo interessant aan![]()
dan komt er vers geld uit de muurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is er zo interessant om iedere keer weer te pinnen?! Dat is heus niet stoer ofzo.
Denk ook niet dat een gemiddelde vrouw nat wordt van een trein (spotter).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is er zo interessant om iedere keer weer te pinnen?! Dat is heus niet stoer ofzo.
Ah ja, dat kan ook. Of de Rabo bij het station.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Of naar de Postbank op het station. Vroeger zat er ook nog een pinautomaat net buiten het station voorbij de bushaltes, maar die is ook weg.
Wel van mijn flappen in mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Poepoog het volgende:
Denk ook niet dat een gemiddelde vrouw nat wordt van een trein (spotter).
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel van mijn beflappen in mijn portemonnee.
Dat beweer ik zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat andere mensen er niet van houden
hoerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan nog, meestal betaalt mijnin de kroeg.
Daar hebben ze een heel mooi woord voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan nog, meestal betaalt mijnin de kroeg.
Hoax, mensen met geld reizen niet met de trein.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel van mijn flappen in mijn portemonnee.
Ik reis ook weleens per auto, hoor. Rijbewijs erbij en alles.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Poepoog het volgende:
Hoax, mensen met geld reizen niet met de trein.
Bij de kroegen waar ze me kennen is dat geen probleemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een drukke kroeg op een zaterdag avond kun jij overal pinnen?
Ja, maar dat wordt ook zo snel saaiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de kroegen waar ze me kennen is dat geen probleem
Als je ergens anders heen wil moet ik eerst even pinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt ook zo snel saai
Dan blijven we toch lekker hangenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je ergens anders heen wil moet ik eerst even pinnen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Sinnie het volgende:
Als je 10x een tientje pint heb je meer plezier van je 100 euro
Ik heb helemaal een hekel aan mensen die echt nooit een rondje geven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
Maar TS heeft gelijk, als ik pin, pin ik minstens 50 euro.
Mensen die twintig of zelf maar tien euro pinnen doen mij de tenen nogal krommen. Ik heb dan ook de neiging om iets heel duurs te bestellen als zij eindelijk eens een keer een rondje halen
Sta je 10 keer in de rijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Sinnie het volgende:
Als je 10x een tientje pint heb je meer plezier van je 100 euro
Huh?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef shiftknop het volgende:
TS is zo'n klojo die centen telt bij de kassa
Nee doe maar niet, dan heb ik straks geen gratis bier meer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chippen gaat snel. Dat levert een kroeg ook nog veel meer op, want horeca ondernemers krijgen een hoop vals geld binnen.
Whehe dat zegt me vriendin ook altijd, even naar de bankcontact, pinnen is wat makkelijker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
pinnen klinkt echt wel heel janetterig"ooh sjeg schaaat, ik moet even pinnen hé"
![]()
het vlaamse " efkes nor den bankcontact" is toch veel cooler
ik loop altijd standaard met 1000-2000 euro op zak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
Waarom zou je met 1000-2000 euro op zak lopen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik loop altijd standaard met 1000-2000 euro op zak.
nog nooit 1 briefje kwijtgeraakt of bestolen.
als je ervanuit gaat dat je spullen kwijt gaat raken, dan kan je net zo goed helemaal niks meenemen.
oja ik hoef nooit te pinnen![]()
Of alles kwijtrakenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Ensaf het volgende:
Overigens: mensen die geld kwijtraken als ze op stap zijn.
Is mijn nog nooit overkomen.
Let overigens op het verschil tussen 'kwijtraken' en 'uitgeven'.
Ik een keer student-OV + bankpas, niet de leukste combinatie om kwijt te raken als je nog thuis moet komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Of alles kwijtrakenKen een meisje die haar ID en rijbewijs is kwijtgeraakt op één avond
Normaal geeft ze alles al af aan ons, maar dan nog raakt ze het overige kwijt
MEt de trein gaat hijquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Alsof TS de stad ingaat met vrienden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef 5688 het volgende:
ik pak altijd de bolderkar met geld erin
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |